Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan

Vierailija
06.05.2026 |

https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…

Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ole koskaan tarvinnut kostaa kenellekään. Ja kropankin olen pitänyt kunnossa, vaikka olen ollut 16v parisuhteessa ja olen lähes nelikymppinen.

Miksi pitää päästää kroppa rapistumaan? Ja miksi pitää kostaa, jos parisuhde loppuu?

Koston tarve merkitsee roikkumista exässä. Tällainen juttu varmaan houkuttelee miehiä hakeutumaan exässä roikkuvan ja kostonhaluisen naisen kanssa suhteeseen. 

Vierailija
122/193 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka melkonen vonkale Roosa yhä on, eikä ole kostokroppaa nähnytkään, niin onhan se parempi kun ei mikään motiivi yrittää päästä kuntoon. Elämän laatu kohenee kropan mukana aina, oli motiivi mikä hyvänsä. Tuota motiivia dissaavat palstalaiset on niitä ikuisia läskikasoja jotka eivät muutosta saa aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka melkonen vonkale Roosa yhä on, eikä ole kostokroppaa nähnytkään, niin onhan se parempi kun ei mikään motiivi yrittää päästä kuntoon. Elämän laatu kohenee kropan mukana aina, oli motiivi mikä hyvänsä. Tuota motiivia dissaavat palstalaiset on niitä ikuisia läskikasoja jotka eivät muutosta saa aikaan.

Ei tosiaan tarkoita että olisi itse läskikasa jolla ei motiivia. Itse olen paremmin tikissä kuin hän, enkä tosiaan exän vaan ihan itseni takia. En myöskään kuvaa persettäni nettiin. Enkä esittele sitä trikoissa ja lyhyessä paidassa kuten hän ja niin monet tekee. Vahva perse on käytännöllinen fyysisessä työssä, en treenannu sitä huomiota hankkiakseni, toisin kuin 90% tekee. Sen voi päätellä ihmisestä helposti, mikä on motiivi. Onko se katseet ja huomio? Näinollen on motiivi joo, helvetin tyhmä sellainen.

Vierailija
124/193 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa meikkiä omaan makuuni.

Eihän se olekaan meikkiä vaan kostomeikkiä. 

Vierailija
125/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa hakee tuolla enemmän julkisuutta ja IG seuraajia. Kun Iltalehden juttu tuli luettavaksi niin Roosan IG seuraajia tullut yli 200 lisää et kyllä tuolla lailla seuraajat lisääntyy. Varmaan pian on Only Fans tili kans.....

Vierailija
126/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri viisaus tässä on naisille se, että pitäkää itsenne siinä "kostokroppa" kunnossa, niin ei tule sitä eroa.

Vierailija
127/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi kommentoivat eivät ole varmaan edes tavanneet häntä, yksi positiivisimmista ja aidoimmista ihmisistä joita tiedän.

Vierailija
128/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi kommentoivat eivät ole varmaan edes tavanneet häntä, yksi positiivisimmista ja aidoimmista ihmisistä joita tiedän.

Juu samaa mietin. Tunnet Roosan hyvin? Onko tällä hetkellä "sinkkumimmi"😍🥰

Vierailija
129/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut tällaisia kuvauksia myös varsin...tyhjäpäisistä ihmisistä. Sellaisista, jotka miettivät pää sauhuten, miksi ledikynttilä ei sammu puhaltamalla

Vierailija
130/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosa hakee tuolla enemmän julkisuutta ja IG seuraajia. Kun Iltalehden juttu tuli luettavaksi niin Roosan IG seuraajia tullut yli 200 lisää et kyllä tuolla lailla seuraajat lisääntyy. Varmaan pian on Only Fans tili kans.....

Iltapaskojen jokapäiväistä antia. Nuorten naisten markkinointia milloin milläkin tekosyyllä.

Vierailija
131/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan tarkoita että olisi itse läskikasa jolla ei motiivia. Itse olen paremmin tikissä kuin hän, enkä tosiaan exän vaan ihan itseni takia. En myöskään kuvaa persettäni nettiin. Enkä esittele sitä trikoissa ja lyhyessä paidassa kuten hän ja niin monet tekee. Vahva perse on käytännöllinen fyysisessä työssä, en treenannu sitä huomiota hankkiakseni, toisin kuin 90% tekee. Sen voi päätellä ihmisestä helposti, mikä on motiivi. Onko se katseet ja huomio? Näinollen on motiivi joo, helvetin tyhmä sellainen.

Varmasti oot paremmassa tikissä, se on selvä. Oot varmasti myös kauniimpi etkä käytä edes meikkiä. Luonnekin ihan parasta.

Itsestään huolehtiminen on hyvä asia kenelle vaan. Eikä kaikkien kropat timmissäkään kunnossa voi olla juuri samanlainen kuin sun, joka meitä muita paremmassa tikissä.

Vierailija
132/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kosti itselleen jos kerran hän erosi? Miksi ei hankkinut kroppaa ennen eroa? Ehkä ero olisi jäänyt tulematta. Seköse vasta sai ajattelemaan muitakin kuin itseään?

Vierailija
133/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut tämän jutun pointtia. Ihan tavallinen kroppa on, ehkä vielä lievästi ylipainoinen jopa, ainakin BMI indeksin normaalin ylärajoissa varmaankin. 

Ihmiset on nykyään yleisesti ottaen todella tuhteja, jos verrataan vaikka 70-80 -lukuihin. 

Vierailija
134/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duck face pullasuti ripset. 

Kostonaama vai kroppa

Vierailija
135/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla, että on muuttunut parempaan suuntaan. Aina ei ole ollut näin.

Vierailija
136/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Roosa tarkentaa ettei ulkonäkö liittynyt eroon millään tavalla"

Millä valtuudella hän tämän sanoo miehen puolesta?

No ainakin mä erosin exästä sen takia että se jämähti sohvalle katsomaan telkkua ja mussuttamaan sipsejä. Kyllähän se ulkonäkökin siitä kärsi mutta varsinainen eron syy oli se että se ei halunnut tehdä enää mitään mun kanssa, paitsi katsoa telkkua.

Vierailija
137/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus instatyrkky eikä kroppa edes mitenkään erityisten viehättävä. Ihan tavallinen 15 tusinassa kroppa. Se, että korostaa tissejä ja peppua vaatteilla, törröttää huulia ja räpsyttää tekoripsiä, ei tee kenestäkään mitenkään erityisen viehättävää. 

28v alkaa olla siinä iässä että samanikäiset miehet eivät enää tuollaisesta viehäty.

Vierailija
138/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelia lukematta, niin eikö voisi pitää kropastaan alunperinkin huolta, niin todennäköisemmin ei joutuisi tilanteeseen, jossa on "tarvetta kostaa"?

Vierailija
139/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lihoi parikyt kiloo?

Vierailija
140/193 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut jätettiin ja minä laihduin. Itkin surusta ja rahaa ei ollut mm kunnolla ruokaan.

Siitä sitten alkoikin melkoinen kamppailu.

Olen aika ollut herkkä lihoamaan ja tämän kanssa pitää elää. Minulla on mm monta krt päivässä nälkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi