Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuudenkipeys ei oöe kaunista.
Eikä kostomentaliteetti, etenkin kun on kyse vuosien takaisesta erosta.
Vaikuttaa että traumat edelleen setvimättä.
Eihän tuossa olekaan mistään kostosta kysymys vaan omasta selviytymisestä ja mielen parantelusta jätetyksi tulemisen jälkeen. Siksi kyseessä on oikeasti lohtukroppa, eikä kostokroppa.
Itsehän hän sanoo että ”kaiken alkujuuri tähän muutokseen oli rehellisesti sanottuna ero ja halu näyttää entiselle kumppanille, mitä hän menetti.”
MIten hän se exälle näytti? Stalkkasi jossain porraskäytävässä ja lähetti kuvia uudesta kropastaan? Kuulostaa siltä, että mies vältti luodin. Sitäpaitsi miehellä on varmaan jo uusi ja kostokropan hankkimiseen on täytynyt kulua ainakin pari vuotta. Miksi ihmeessä miestä kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Minä otin kerrasta hyvän miehen niin ei ole tarvinnut miettiä eroa sen enempää kuin kostamista.
N48
No voi kun kiva! Me kaikki ei olla yhtä onnekkaita!
Kostopillu kiinnostelis.
Työmies
Ihan pwrus kottarainen ja ton ikäsenä tossa menee joku 2 kk kosktit tai et. Jeesus mitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tavis naisen ei kannata hankkia mitään. miesmäinen nainen jolla on liian iso perse ja reidet. Ei ole yhtään seksikäs eikä naisellinen.
Liian iso perse ja reidet ongelma?
Skill issue 😎
Vierailija kirjoitti:
Minä lihoin kostoksi 40kg. Siitäs sai!
Oliko musta mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks sitä kroppaa ei voi pitää kunnossa suhteessa ollessa? Naiset ja miehet pyörähtää kummatkin seurustellessa.
*plösähtää
Pyörähtää oli kivankuuloinen sanavalinta myös :D <3
Olispa vielä luonnollinen naamataulu sen sijaan ,että on huulet jääneet imurin putkeen jumiin ja silmien ympärillä skorpionin jalat.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa eroa juurikaan
Noh, olihan se vaivatunut laittamaan treenivaatteet päälle ja menemään kuntosalin vessaan ottamaan selfien.
Nyt vähän positiivistä juttua RoosasRoosasra ettei vaan negatiivista. Mahtava muutos mun mielestä mimmillä eron jälkeen et hänelle 💪👍 siitä. Mulle kyllä kelpaisi noin upea sporttimimmi.
Aivan hyvä juttu IL:ssä ettei taida kauan olla sinkkumimmi Roosa jutun jälkeen 😍🤩🤩
Eihän toi mitenkään miehekäs nyt ole.. ettekö ymmärrä mikä vaikutus on poseeraamisella ja valoilla? Selkeä ero on siinä, että rasvaa on palanut.. lihaksia ei kyllä kovin ole, peppu näyttää pyöreältä vain asennon ja kuvakulman sekä illuusiopöksyjen ansiosta. Näitä ’hyvä perseisiä’ näkee jokapaikassa, jopa vanhan mummon perse näyttää pyöreämmältä kun käyttää trikoita jotka kohottaa.
Kiinnittäkää huomio tän naisen reisiin.. ei mitään lihasta, ei normaalia enempää. Siitä voi jo päätellä, kuinka löysä se persekin oikeasti noiden housujen alla on. Ihan perus hoikka laihaläski..
Naama kuin petolinnun perse. Samannäköisiä on prisman jokatoisella kassalla. On ripsiä ja huulissa täyteaineet, hiusten pidennykset, tatuoidut tai laminoidut kulmat.
Tää muija väittää nyt elävänsä erilaista omaa elämää. Aika tekopyhää. Eikö hän tajua olevansa edelleen exässä kiinni, jollain tasolla.. instassa on hirmuisesti filtteröityjä kuvia, mitä hän peittelee jos on nyt niin itsevarma? Täysin idiootiksi itsensä nyt tekee.. ihmettelee ’where’s my husband?’ instassa. No, luuleeko hän ettei miehet jotka haluaa avioon, katso vähän enemmän sitä mitä pään sisällä liikkuu kuin naamaa. Ikinä en tuon näköiseen edes tutustuisi. Hyi vee.
Taas joku suurimmalle osalle tuntematon somen nollajulkkistyrkky, jolla ei ole maailmalle muuta annettavaa kuin oman vartalon esittely. No saapahan tuokin taas julkisuutta lisää sometililleen ja voi voimaantua vaikka jossain tv:n tusinarealityssä tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Roosa tunnetaan.
Oliko se sittenkin Toosa?
Näyttää mua paljon kuluneemmalta.. videoissa korostuu silmärypyt ja hiusraja noussu hirveesti. Itse näin 38v naisena vaikea uskoa, että mua 10v NUOREMPI 😂 meikki tukkii ihohuokoset, tässä selkeä todiste. Eikä oo saanut edes lapsia vielä? Paljonkohan sen jälkeen kulahtaa. Huh.
Hankkis sen oikeen kostokropan eka. Ihmekkää et ero on tullu, jos toi kondis on kostokroppa.. Ite en ees katto tommosiin päin. Se uimarengas vatsalla kyl pursuaa noista leggingseistä läpi vaikka kuinka yrittäny sen niihin tunkea, ja sit noi käsiläskit taikinakäsissä. Oikeasti timmi ja kaunis vartalo pitäs eka treenata, ennen kun pitää oikeen lehdistön eteen tulla.
Roosa myös tarkentaa, ettei hänen ulkonäkönsä liittynyt eroon millään tavalla.
Silti otsikossa lukee, että hankki kostokropan.
Pahasti on eksä jäänyt mielenpäälle jos jaksaa tehdä elämänmuutoksen ja mahdollisesti vuosia liikkua sen "kostokropan" takia. Mies varmaan lopettanut eksän miettimisen jo parin viikon jälkeen.