Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (191)
Miks sitä kroppaa ei voi pitää kunnossa suhteessa ollessa? Naiset ja miehet pyörähtää kummatkin seurustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Miks sitä kroppaa ei voi pitää kunnossa suhteessa ollessa? Naiset ja miehet pyörähtää kummatkin seurustellessa.
*plösähtää
En kyllä ymmärrä kenelle ja miten kostetaan, kun vaihdetaan lookkiin, joka viehättää lähinnä yhden illan juttuja haluavia jännämiehiä. Ehkä kostaa itselleen? Vai mitä tuolla tavoittelee?
Toisekseen miksi kukaan lähtee näihin juttuihin, kun sitten päätyy mm. tänne ja ylikselle ruodittavaksi?
Kyllä ihmisen pitää olla sekaisin jos laitattaa tuollaiset ripset, huulet ja hakeutuu iltapuluun johonkin mää ole laihtunu-juttuun.
Lemppasiko se ex mies hänet siis? Vai mitä erossa pitää kostaa.
Miksi ei voi vain hymyillä normaalisti. Aina pitää olka tuo ilme, kun olisi parru suussa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä kenelle ja miten kostetaan, kun vaihdetaan lookkiin, joka viehättää lähinnä yhden illan juttuja haluavia jännämiehiä. Ehkä kostaa itselleen? Vai mitä tuolla tavoittelee?
Toisekseen miksi kukaan lähtee näihin juttuihin, kun sitten päätyy mm. tänne ja ylikselle ruodittavaksi?
Ehkä kaikkia ei kiinnosta mitä jossain mammapalstalla tai ulinalaudalla ruoditaan. Pisteet siitä hänelle 👍
Vierailija kirjoitti:
Roosa hankki nostoropan
Toosa hankki kostonopan
Minua lähinnä ihmetyttää miksi 4 vuotta eron jälkeen puhuu vielä kostokropasta. Eiköhän pitäisi olla jo aikaa sitten siirtynyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kosto inceleille, haluaa ja viehättää jännämiehiä.
Tosi laadukas mies varmasti löytyy nykylookilla Kai se terapia joillekin olisi jopa tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Tosi laadukas mies varmasti löytyy nykylookilla Kai se terapia joillekin olisi jopa tarpeen.
Insta look
Itsellä paino tippui useita kiloja eron jälkeen koska surussa mulla menee aina ruokahalu. Ero oli mulle suuri järkytys ja tapa miten mies eron hoiti oli kamala. Meni täysin elämältä pohja kerralla ja edelleen kolme vuotta myöhemmin parantelen itseäni.
Ei oo kummonen kroppa. Suuhun voisin häntä panna, mutta siinä se.
Mahtaa Ex-miestä harmittaa kun päästi noin upean ja kauniin mimmim.
En kyllä nähnyt mitään kostokroppaa..
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Roosa tunnetaan.
Millä lailla Roosa tunnetaan👍👏😁😇
Ei Roosa ole mikään keijukainen mitä olen hänet nähnyt samalla kuntosalilla aamutreenillä. On joku 166-170cm pitkä sporttimimmi. Aikas paksut ja isot reidet ja pyllykään ei mikään pieni. Yleensä hänellä short-malliset treenivaatteet mut joskus myös pitkät treenitrikoot. Kovaa treeniä hän kyllä vetää mitä kstsoon hänen salivaatteita mitkä aivan hikiset. Mimmi on sinkku tällä hetkellä ettei ole löytänyt avopuolisoa eron jälkeen.
Eikö tämä ole aika yleistä? Että siinä vaiheessa, kun on sen verran toipunut erosta, että uusi suhde alkaa kiinnostamaan, niin tajuaa, että nykyisessä kunnossa ja painossa on vähän huono olla ja haluaa kohentaa ulkonäköä. Samalla mieliala paranee, kun treenaa. Minulla ainakin oikein hyvä motivaattori, enkä ole varmaan ainut, kellä on kostokropan tavoittelu tähtäimessä. Vaikka oikeampi termi varmaan joku uuden alku kroppa. Mutta kostokroppa käy yhtä hyvin. Täältä noustaan!