Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (240)
Upea Daami IG kuvissa ja videoilla. Todella iloinen ja positiivinen mimmi aina videoilla.
"Hän vain käytti näyttämisen halua motivaationa, koska voi itse huonosti omassa kehossaan."
Kelle hän luulee kostavansa tuolla kropalla?
Miksi siitä kostokropasta ei ole ollenkaan kuvia? Eikait se nyt hit.to vie tuollainen nyt ole? Reilusti ylipainoinen muija.
" Kostokropan", onko naurettavampaa kuultu!!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kostokropasta ei ole ollenkaan kuvia? Eikait se nyt hit.to vie tuollainen nyt ole? Reilusti ylipainoinen muija.
Minun mielestä on kyllä ihan normaalipainoisen naköinen.
Uusimmassa videossa missä on lähdössä aamulenkille niin todella hu8no iho Roosalla et kyllä "pakkelilla" saa ihmeitä aikaan. Loppuvideossa missä tulee kotiin niin naama ihan punainen ja posket täynnä finnejä.....katsokaa
Tykkäsin Roosasta enemmän ennen kostokroppaa, mutta tärkeintä kai mistä itse tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Roosasta enemmän ennen kostokroppaa, mutta tärkeintä kai mistä itse tykkää.
Tunnetko hyvin Roosan? Oliko ennen yhtä muhkea ja iso pylly mitä ennen "kostokroppaa"🥰😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko hyvin Roosan? Oliko ennen yhtä muhkea ja iso pylly mitä ennen "kostokroppaa"🥰😇
Ennen ja jälkeen kuvat.
Vierailija kirjoitti:
Jotain Aitolehden markkinoimaa huttua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ja jälkeen kuvat.
Et oli pylly muhkea ja iso ja myös reidet paksut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain Aitolehden markkinoimaa huttua
Se ja Nanna, markkinoivat tuota ajatusta
En nyt jaksanut lukea juttua, kun oli niin typerä aihe. ;) Kostokropan hankintaakaan en ole koskaan tajunnut. Olishan sille kumppanillekin varmasti kelvannut parempi kroppanen nainen.
Nousko tuolle eukolle k-päähän, kun kroppa on nyt mintissä..
Jo konsepti "kostokroppa" kuulostaa oudolta
Joskus tuli Brittisarja jossa oli shedevil...
https://www.instagram.com/roosakatariiina?igsh=MW5wdHk0ams4bzB3OQ==
Kaunis mimmi kyllä kuvissa ja videoissa
Vierailija kirjoitti:
Jo konsepti "kostokroppa" kuulostaa oudolta
Joskus tuli Brittisarja jossa oli shedevil...
Mary Fischer
Vierailija kirjoitti:
Uusimmassa videossa missä on lähdössä aamulenkille niin todella hu8no iho Roosalla et kyllä "pakkelilla" saa ihmeitä aikaan. Loppuvideossa missä tulee kotiin niin naama ihan punainen ja posket täynnä finnejä.....katsokaa
Ihan normaali iho?
Onkohan Roosa vielä "sinkkumimmi"🤩😍
Kaunis mimmi ja 170cm/68kg.