Ollaan tapailtu muutama kk, mies osti 150e lahjan
Kommentit (86)
Eihän tuolla rahalla saa juuri mitään lahjaa. Vai onko mies joku köyhä, jonka piti ottaa pikavippi lahjaan?
Vierailija kirjoitti:
Itse pitäisin noin kallista lahjaa noin lyhyen tuntemisen jälkeen jotenkin outona/painostavana
Niin se oli lahja "ihan muuten vaan". Ei synttäri tms.
Ap
Sinulla on hyvä pimpsa :)
Vaginan epämiellyttävän tuoksun taustalla on tavallisimmin bakteerivaginoosi, mikä tarkoittaa vaginan eli emättimen bakteerikannan häiriötä. Bakteerivaginoosissa emättimen normaalisti hapan pH nousee, mikä altistaa sille, että emättimessä normaalisti olevat maitohappobakteerit korvaantuvat haitallisilla, hapettomassa ympäristössä viihtyvillä bakteereilla eli ns. anaerobisilla bakteereilla, ja samalla emättimen bakteerimäärä lisääntyy moninkertaiseksi normaalista.
Emättimen pH-tasapaino muuttuu kuukautiskierron mukaan, joten lievää bakteerikannan häiriötä ja bakteerivaginoosia voi naisella olla ohimenevästi pelkästään emättimen fysiologisen pH:n vaihtelun vuoksi. Muita bakteerivaginoosille altistavia tekijöitä ovat antibioottikuurit, liian vähäinen tai liian tiheät alapään pesut ja pesuissa käytettävät pesuaineet, runsaat seksuaalikontaktit, kuparikierukkaehkäisy ja tupakointi.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Onko hyvätuloinen? Ei minusta ole mahdottoman kallis lahja.
Ei tietääkseni ole kovin hyvätuloinen. Ihan ok, oma asunto jne.
Minulle tuo on aika paljon rahaa.
Ap
Eihän 150€ sinänsä ole nykyään edes sellainen raha jolla saisi mitään kovin ihmeellistä.
Mutta itse pitäisin outona, että joku jonka olen tuntenut 2kk, ostelee minulle lahjoja
Tuossa vaiheessa en hyväksyisi kukkia ja skumppaa kummallisempaa lahjaa
Kuulostaa kivalta mieheltä :) Suomessa kaikki on yleensä niin saatanan pihejä että jo kahvikupin hinnastakin tulee riitaa.
Eio tuo ole mikään iso summa. Minäkin voisin ostaa noin vain tuon hintaisen lahjan. Tienaan 2150€/ kk nettona.m39
Tapailukumppanilta ehkä vähän outoa. Me kun oltiin yhdessä ekoista treffeistä lähtien niin ostettiin kyllä yhtä sun toista alusta alkaen toisillemme. Mutta joku sellainen jonka kanssa vasta tunnustellaan ja harkitaan että olisko tästä mihinkään? Vähän outoa. Ehkä hän haluaisi jo tietää että onko tapailu johtamassa johonkin.
Outoa tuossa vaiheessa. Kuulostaa aavistuksen säälittävältä. Yleensä noin toimii nörtit, kokemusta on.
Kertoo siitä, että mies arvostaa sinua, on ihastunut sinuun ja on hyväkäytöksinen. Lahja on selkeä panostus, mutta 150€ ei kuitenkaan ole överi.
Vierailija kirjoitti:
Outoa tuossa vaiheessa. Kuulostaa aavistuksen säälittävältä. Yleensä noin toimii nörtit, kokemusta on.
Asioita voi ostaa koska jokin juttu on kiva ja ajattelee että toinenkin pitäisi siitä. En ole ikinä ymmärtänyt tuota hinnan miettimistä, mutta en olekaan neurotyypillinen. Niillä on tapana laskea hyötyä ja meno ihan kaikesta.
Itse pitäisin noin kallista lahjaa noin lyhyen tuntemisen jälkeen jotenkin outona/painostavana