Roosa, 28, erosi ja hankki kostokropan
https://www.iltalehti.fi/keho/a/be616937-35f5-4d9d-812b-6e6fa0080f8a?fb…
Todella hyvä kirjoitus Roosan elämänmuutoksesta ja kaunis mimmi on kyllä.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko asian olevan näin, toimittaja törmännyt somessa ja kysynyt haastattelua johon suostunut.
Minkä asian olevan näin??
Tarkoittanut ettei ole hakemassa julkisuutta?
Nyt mimmi meinaa vielä lähteä syksyllä Hyrox kisoihin. Ei kyllä tuolla kropalla...mimmillä liian paksut ä/isot reidet ja perse liian iso. Pitää olla vähän kroppa enemmän tikissä kun lähtee HYROX kisoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duck face pullasuti ripset.
Niin arvelinkin. Kuvaa ei tarvitse nähdä.
Ja paksut käsivarret, eikä puhuta mistään lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mimmi meinaa vielä lähteä syksyllä Hyrox kisoihin. Ei kyllä tuolla kropalla...mimmillä liian paksut ä/isot reidet ja perse liian iso. Pitää olla vähän kroppa enemmän tikissä kun lähtee HYROX kisoihin.
Jokainen lähtee varmasti kisoihin tekemään oman parhaansa ja suurin osa kilpailemaan vain itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Roosa ei mikään kovin laiha mimmi vieläkään mitö kstsoo hänen IG kuvia. Paksut reidet ja iso pylly. Keskikroppa samaa paksuutta ettei yhtään muodokas ei mikään hyvä. Mikä hänen pituus??
Häh?? Hoikka on kyllä, ja terveen näköinen. Kaunis nainen mielestäni. En näe mitään paksuja reisiä tai isoa pyllyä..! Sinulla on silmissä vika.
Näyttää omaan silmään vain hitusen muodokkaammalta kuin itse olen, ja olen hyvin hoikka. Veikkaan että hän käyttää s kokoa ja on KORKEINTAAN 59-60kg nyt
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi lähteä? Toivottavasti pärjää vielä hyvin niin kuin kaikki muutkin
Tavatessa hoikka ja sporttinen, erotessa mätisäkki, yllättävää.
Hankkii "kostokropan" ja kierre alkaa uudestaan...
Olipas taas tärkeä uutinen. Lähinnä nolo.
Minkä asian olevan näin??