Sunnuntaina on ÄITIENpäivä
Mites teillä juhlitaan.
Täällä aamu alkaa täytekakkukahveilla.
Kommentit (49)
Kukin tavallaan, toiset ei ollenkaan.
Menen jo lauantaina vanhaa äitiä tervehtimään palvelukotiin koska bussit kulkee sopivammin kun sunnuntaina. Olen itsekin äiti muutta en juhli koska pojat eivät pääse tulemaan, nuorempi kävi vappuna ja vanhempi on Espanjassa.
Eikö ole kuvaavaa, että puhutaan äitienpäivästä (niputetaan kaikki äidit yhteen), mutta isänpäivä on yksikössä?
Hyvä ! Jo iltapäivällä täytekakkuja roskiksissa. Olisipa viileä ilma niin kermakin säilyisi.
Tulipa mieleen, että en ole koko 26 vuoden äitiyteni aikana saanut viettää äitienpäivää kuten itse olisin halunnut tai niin, että minua olisi passattu yms
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kuvaavaa, että puhutaan äitienpäivästä (niputetaan kaikki äidit yhteen), mutta isänpäivä on yksikössä?
Eikö se ole isäinpäivä?
Mansikkatäyttärii ja kroiskuja kahvin kanssa. Jotain hyvää ruokaa sitten illemmalla. Vaikka broikkuliwokkia.
Käytiin syömässä äitienpäivälounas jo etukäteen.
Nonni ! Valmistaudutaan siihen kun taas tukiaisporukka aloittaa sianpaskan levityksen perintöpelloilleen. Työ on nähkääs paljon työmpää ja uhriutuvampaa kun sen tekee silloin kun " herrasväki" juhlii. " Ei pysytä muutton leiväs ! Kukaa ! Herrat varsinkaa ! Niin saat... !"
Kuulemma yhden lapsettoman sinkun surun päivä.
Ostan itselleni sushia ja leivoksen. Ehkä illalla sipsejä kun katson elokuvaa. Tai sitten menen elokuviin.
Lapsilta tulee whatsup viestit.
Katsotaas nyt mitä herkkuja äiti meille valmistaa.
Jotain hyvää sapuskaa.Rennosti oloa.
Juhlitaan? Ei juhlita.
Äiti odottaa varmaan lahjontaa ja puhelua.
Saa odottaa. Törkeä muija.
Lapsellista tuollaistakin juhlia jos on vain aikuisia lapsia.
Miksi ÄITIENpäivä käyttää monikkomuotoa mutta ISÄNpäivä yksikkömuotoa?
Katsellaan videoita kuumista milffeistä.
Jotain kivaa se pitää yrittää äitille keksiä. Helppoa ei ole, ehkä liput teatterin tai jotain...
Yllättävää.