Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
141/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyys todellisuutta ei voi mikään asia kompensoida siksi terapia on vain manipulaatio

9/10 ihmisestä ei ole hyvännäköisiä. Miksi sen pitäisi aiheuttaa terapian tarvetta? Pitäisikö kaikkien ketkä ei ole miljonäärejä käydä myös terapiassa? Entä kaikkien alle 2m pitkien? Jos on AB- veriryhmä niin on eniten terapian tarpeessa?

Itse asiassa puolet ihmisistä on keskimääräistä paremman näköisiä. Emmeköhän me sijoitu Gaussin käyrälle ulkonäköasioissakin.  

Minusta jos ihminen aidosti ajattelee olevansa niin ruma, ettei saa ketään sen takia, terapialle on kyllä tilausta. Koska silloin ihmisellä on vakavia puutteita itsetunnon ja terveen itsensä rakastamisen saroilla. Terve ihminen kokee olevansa riittävän hyvä. Ja perinteisestihän miehet on olleet hädin tuskin tietoisia siitä, että niillä on ulkonäkö ja että joku voi olla siitä jotain mieltä. Testosteroni kun tekee vähän yksioikoiseksi tuontapaisissa asioissa. Tämä kaikella rakkaudella, mutta tunnetteko oikeasti IRL ketään miestä joka ajattelisi miltä näyttää? 

Anyway jokaisen luulisi huomaavan että kyllä ne rumatkin pariutuu. Miettikää vaikka Hjallis Harkimoa, toinen toistaan upeampia naisia käsipuolessa. Rumuus ei ole ollut este. Yhtä rumia miehiä näkee pariutuneena vaikka eivät olisi rikkaitakaan. 

Harhaisuus on aina hyvä syy terapiaan. 

-eri

Olet tyhmä!!! Vertaatko hjallista tavikseen 😂 et oo tosissas.. En minä edes halua pariutua. Minua pidettiin rumana normipainossa.. Kuka oikeasti haluaa jonkun vaan jolle kelpaa kun muutakaan ei ole.. Toivottavasti ei kukaan.. Kyse on siitä että jos toista ei pidä viehättävänä ei se mikään terve parisuhde ole vaan tyytyminen joka lisää katkeruutta

Vierailija
142/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tällaiset on se varsinainen ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisyys todellisuutta ei voi mikään asia kompensoida siksi terapia on vain manipulaatio

9/10 ihmisestä ei ole hyvännäköisiä. Miksi sen pitäisi aiheuttaa terapian tarvetta? Pitäisikö kaikkien ketkä ei ole miljonäärejä käydä myös terapiassa? Entä kaikkien alle 2m pitkien? Jos on AB- veriryhmä niin on eniten terapian tarpeessa?

Itse asiassa puolet ihmisistä on keskimääräistä paremman näköisiä. Emmeköhän me sijoitu Gaussin käyrälle ulkonäköasioissakin.  

Minusta jos ihminen aidosti ajattelee olevansa niin ruma, ettei saa ketään sen takia, terapialle on kyllä tilausta. Koska silloin ihmisellä on vakavia puutteita itsetunnon ja terveen itsensä rakastamisen saroilla. Terve ihminen kokee olevansa riittävän hyvä. Ja perinteisestihän miehet on olleet hädin tuskin tietoisia siitä, että niillä on ulkonäkö ja että joku voi olla siitä jotain mieltä. Testosteroni kun tekee vähän yksioikoiseksi tuontapaisissa asioissa. Tämä kaikella rakkaudella, mutta tunnetteko oikeasti IRL ketään miestä joka ajattelisi miltä näyttää? 

Anyway jokaisen luulisi huomaavan että kyllä ne rumatkin pariutuu. Miettikää vaikka Hjallis Harkimoa, toinen toistaan upeampia naisia käsipuolessa. Rumuus ei ole ollut este. Yhtä rumia miehiä näkee pariutuneena vaikka eivät olisi rikkaitakaan. 

Harhaisuus on aina hyvä syy terapiaan. 

-eri

Höpölöpö

Vierailija
144/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleiksi leimaaminen on taas sitä samaa feminismiä. Hankkikaa naiset elämä.

Ei tässä ketään leimata vaan keskustellaan aiheesta. Vai väitätkö ettei inceleitä ole olemassa?

On vaan yksinäisiä miehiä. Haukkumalla ei asia parane vaan on merkki häijyydestä. Siinä kaikki.

Ei ne kaikki ole vaan yksinäisiä miehiä vaan joukossa on osa, joka kylvää naisvihaa ja yrittää saada muita syrjäytyneitä mukaan 

Vierailija
145/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia voi auttaa ihmistä hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään huolimatta siitä, mitä kuvittelee peilissä näkevänsä. Ihmisillä ei ole koskaan realistista käsitystä omasta ulkonäöstään, joten ei ole mitään manipulointia myöskään muuttaa sitä ajatusta omasta peilikuvasta myönteisemmäksi. Voi oppia kiinnittämään huomiota eri asioihin. Kas kun eivät muut ihmiset katso toista etsien virheitä, vaan kokonaisuutena. 

Edelleen, siihen miten muut suhtautuvat sinuun vaikuttaa sen "passikuvaulkonäön" lisäksi liike, puheääni, ominaistuoksu, ilmeily (jota et koskaan itse näe), ylipäänsä se tapa, millä olet olemassa. Kaikki tämä muuttuu huomattavasti puoleensavetävämmäksi kun ihminen on sinut itsensä kanssa. Ja siihen muut reagoi, ei siihen onko liian pienet silmät lähellä toisiaan tai kaksoisleuka. 

Se, että ihmiset valitsevat tietynnäköisiä ihmisiä valokuvista kun annetaan valokuvia katsottavaksi ja käsketään valita parhaan näköinen, ei kerro MITÄÄN siitä, miten vuorovaikutus tapahtuu IRL. Se kertoo vaan siitä, minkänäköisiä ihmisiä ihmiset pitävät hyvännäköisenä kun annetaan valokuvia ja käsketään valita niistä. Se EI kerro, kuka viehättää todellisessa kanssakäymisessä. 

Ja sitä oman mielialan vaikutusta viehättävyyteen ei voi liioitella. Minä tiedän. Olen sairastanut masennusta, voi, miten rumaksi tunsin itseni, aivan ällöttäväksi ja kyllä ei miesten päät kääntyneet. No, paranin, ja arvatkaa mitä? Ovet aukeaa edessäni ja miehet hymyilee. Mikään muu ei ole muuttunut kuin se, että olen nykyään onnellinen ja hyväntuulinen. Koska olen onnellinen, kävelen kevyesti ja joustavasti ja epäilemättä keikutan takapuoltani, enkä vain löntystele raskaasti kuten masentuneena. Katselen maailmaa kirkkain iloisin silmin enkä roikota päätäni alakuloisena. Lähetän hyviä feromoneja tai mitä nyt lähetänkään. 

Terapia ei muuttanut hirmuista kaksoisleikaani, pystynenääni tai legendaarisen rumia polviani. Mutta se auttoi minut taas terveeksi ja onnelliseksi, ja "muotovirheet", jotka eivät vaivaa minua, eivät vaivaa muitakaan. 

Vierailija
146/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapia voi auttaa ihmistä hyväksymään itsensä ja rakastamaan itseään huolimatta siitä, mitä kuvittelee peilissä näkevänsä. Ihmisillä ei ole koskaan realistista käsitystä omasta ulkonäöstään, joten ei ole mitään manipulointia myöskään muuttaa sitä ajatusta omasta peilikuvasta myönteisemmäksi. Voi oppia kiinnittämään huomiota eri asioihin. Kas kun eivät muut ihmiset katso toista etsien virheitä, vaan kokonaisuutena. 

Edelleen, siihen miten muut suhtautuvat sinuun vaikuttaa sen "passikuvaulkonäön" lisäksi liike, puheääni, ominaistuoksu, ilmeily (jota et koskaan itse näe), ylipäänsä se tapa, millä olet olemassa. Kaikki tämä muuttuu huomattavasti puoleensavetävämmäksi kun ihminen on sinut itsensä kanssa. Ja siihen muut reagoi, ei siihen onko liian pienet silmät lähellä toisiaan tai kaksoisleuka. 

Se, että ihmiset valitsevat tietynnäköisiä ihmisiä valokuvista kun annetaan valokuvia katsottavaksi ja käsketään valita parhaan näköinen, ei kerro MITÄÄN siitä, miten vuorovaikutus tapahtuu IRL. Se kertoo vaan siitä, minkänäköisiä ihmisiä ihmiset pitävät hyvännäköisenä kun annetaan valokuvia ja käsketään valita niistä. Se EI kerro, kuka viehättää todellisessa kanssakäymisessä. 

Ja sitä oman mielialan vaikutusta viehättävyyteen ei voi liioitella. Minä tiedän. Olen sairastanut masennusta, voi, miten rumaksi tunsin itseni, aivan ällöttäväksi ja kyllä ei miesten päät kääntyneet. No, paranin, ja arvatkaa mitä? Ovet aukeaa edessäni ja miehet hymyilee. Mikään muu ei ole muuttunut kuin se, että olen nykyään onnellinen ja hyväntuulinen. Koska olen onnellinen, kävelen kevyesti ja joustavasti ja epäilemättä keikutan takapuoltani, enkä vain löntystele raskaasti kuten masentuneena. Katselen maailmaa kirkkain iloisin silmin enkä roikota päätäni alakuloisena. Lähetän hyviä feromoneja tai mitä nyt lähetänkään. 

Terapia ei muuttanut hirmuista kaksoisleikaani, pystynenääni tai legendaarisen rumia polviani. Mutta se auttoi minut taas terveeksi ja onnelliseksi, ja "muotovirheet", jotka eivät vaivaa minua, eivät vaivaa muitakaan. 

Valehtelua valehtelua.. Valehtelua. Eli mun on pakko laihduttaa että ihmiset näkee mut edes ihmisenä.. Minä vihaan liikuntaa.. Hyi.. Helvetti. Se on nöyryyttävää.. Pahempaa en tiedä. 

Vierailija
147/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään jutussa ei manita mitään lapsuudenperheestä. Isä on jättänyt poikansa kasvattamatta. Positiivinen miehen malli puuttuu. Naisviha johtuu siitä, että äidistä irtautuminen henkisesti on kesken. 

Mitä ikäluokkaa incelit ovat? Mitkä ilmiöt, olosuhteet ja tapatumat  vaikuttivat heidän lapsuudessaan ja nuoruudessaan? Entä heidän vanhempiinsa? 

Vierailija
148/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelua valehtelua.. Valehtelua. Eli mun on pakko laihduttaa että ihmiset näkee mut edes ihmisenä.. Minä vihaan liikuntaa.. Hyi.. Helvetti. Se on nöyryyttävää.. Pahempaa en tiedä. 

Ei kukaan pakota sinua tekemään mitään noista, mutta omien asenteiden muuttaminen eli nuo ajatusmallit ja käytöstavat ovat sellaisia mitä voi muuttaa. 

Eri jolle vastasit.

Vierailija
149/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään jutussa ei manita mitään lapsuudenperheestä. Isä on jättänyt poikansa kasvattamatta. Positiivinen miehen malli puuttuu. Naisviha johtuu siitä, että äidistä irtautuminen henkisesti on kesken. 

Ei pidä paikkaansa. Mut isä hakkasi mennen tullen, kunnes en enää kivusta piitannut niin se loppui. Äiti käytti isää uhkailemalla, että odotappa, kun isä tulee kotiin. Olin irtautunut äidistä jo vuosia sitten, kun huomasin ettei aikuisiin ole luottamista.

Kerrotko tämän taustana inceliydelle?

Vierailija
150/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo hesarin artikkeli tai tutkimus alkuunkaan hyvä, on kovin ulkonäkökeskeinen?

Plymouthin ampujalla ollut muitakin ongelmia kuin ulkonäkö, kuten autismi ja ADHD (wikipedia).

Koulutustasokaan ei liene ollut kovin hyvä, oli kait ollut kouluttautumassa nosturinkuljettajaksi tms.

Vierailija
151/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ukko ollut edes ruma.

Vierailija
152/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku mies selittämään miksi tilaa hesaria.

Vierailija
153/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kuten yleensäkin ongelmat oli ihan muualla.

Vierailija
154/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inceleiksi leimaaminen on taas sitä samaa feminismiä. Hankkikaa naiset elämä.

Ei tässä ketään leimata vaan keskustellaan aiheesta. Vai väitätkö ettei inceleitä ole olemassa?

On vaan yksinäisiä miehiä. Haukkumalla ei asia parane vaan on merkki häijyydestä. Siinä kaikki.

Ei ne kaikki ole vaan yksinäisiä miehiä vaan joukossa on osa, joka kylvää naisvihaa ja yrittää saada muita syrjäytyneitä mukaan 

Se on aivan jo nykyäänkin rikoslaissa tuomittavaa kiihoittamista jos lietsoo väkivaltaista toimintaa, henkistä tai fyysistä.

Se taas ei ole vihaa jos esittää todellisuudessa verifioitavia yleisiä käyttäytymismalleja. Sekään ei ole vihaa jos esittää miehelle, joka turhautuu tullessaan jatkuvasti torjutuksi, että kohdistaa energiansa parantaakseen itseään ja omaa elämänlaatuaan todeten sen yksinkertaisen tosiasian ettei mies voi perustaa elämäänsä kokonaisuutena naisen ja/tai naisten varaan. Elämä on elettävä ensisijaisesti itselle, myös miehen.

Vierailija
155/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakota sinua tekemään mitään noista, mutta omien asenteiden muuttaminen eli nuo ajatusmallit ja käytöstavat ovat sellaisia mitä voi muuttaa. 

Eri jolle vastasit.

Hohoijaa hohhoijaa.. Minä en ala tukemaan ja kehumaan naisia vain että saisin valheellista hyväksyntää.  Minä vihaan ihmisiä. Tämä koko sosiaalinen peli on kauheaa. 

Vierailija
156/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu missä mielessä?

Vierailija
157/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lukea kunnolla pohjustettuja artikkeleita ilman klikkiotsikoita, eikä minulla ole heikko itsetunto tai äärioikeistolaisia ajatuksia.

Vierailija
158/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on monenlaisia. Keinotekoisesti olisi mahdollista muodostaa peruskouluissa ryhmiä, niin että jokaisesta pojasta kasvaisi CHAD. Ihminen muodostuu sosiaalisessa ympäristössä tietynlaiseksi ja ottaa automaattisesti monipuolsia rooleja itselleen. Be water mai freeendh, mutta älä hanki itsellesi aivopöhöä kuitenkaan!

Vierailija
159/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ulkonäkökeskeisyys ON totta. Ei teistä kukaan suostu rakastamaan sitä yksin kotona istuvaa, ylipainoista, tokmannin halpoihin t-paitoihin pukeutuvaa kaveritonta videopelaajaa. Vaaditte mieheltä kohtuuttomuuksia: pitää olla kavereita, työpaikka, nousujohteinen ura, auto, jne yms tms. Naiset harhoissaan kuvittelevat että KAIKKI miehet voivat tuosta noin vaan heitä lähestyä ja että kaikki miehet ovat komeita ekstroverttejä. Sen lisäksi jokaikisellä naisella on jalkojensa välissä korjaussarja incel-ongelmaan, mutta sitä käytetään vain niihin komeisiin miehiin. Kiltti ja kunnollinen mies ei kelpaa.

Vierailija
160/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tutkimusasiantuntijan julkaisema faktuaalinen kuvaus osuu niin suoraan tosellisuuden ytimeen, että se poistetaan lähes välittömästi. Todellisuutta kun on mahdoton kiistää, joten punavihreä propagandateollisuus tarttuu viimeiseen aseeseensa; sensurointi.

Kas tässä:

Inceliksi nimittely on aivan tyypillinen marksistinen ase. Otetaan epäonnistuneeksi leimattu yksilö, luodaan hänestä karikatyyrinen kuvaus leimakirveellä koristeltuna ja maalataan hänen edustamansa, milloin milläkin sopivalla kriteerillä, ryhmä lavealla penssellillä yhdeksi suureksi olkiukoksi.

Feminismin ei valitettavasti ole mahdollista irrottautua tästä menettelystä, sillä feminismi on erottamaton osa marksismia ja näin ollen menettäisi feminismiytensä. 

Marxismi kirjoitetaan miehen nimen mukaan marxismiksi. Mitä ihmettä on marksismi, kaipuu vanhaan suomenmarkkaan valuuttana, vai?

Koulutus on jäänyt vähän kesken, eikö? Paasauksesta sen huomaa.