Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inceleistä hyvä juttu Hesarissa

Kommentit (685)

Vierailija
101/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelit ovat heteroita, heidän kohteensa on saavuttamaton Nainen. 

Jossain vinksahti, ja he alkoivat pitää naista kilpailijanaan ja vihollisenaan.

Tämä.  Terve mies ei pidä naisia kilpailijoinaan vaan toisia miehiä.

Tälleenhän se ei täysin mene nykypäivänä, kun miehet ja naiset kilpailevat samoista työpaikoista ja sukupuolierot halutaan häivyttää.

Totta. Moni varmaan haluaisikin palata siihen vanhaan maailmaan. Nykyisin kuitenkin naiset on ihan samoissa tehtävissä ja voi olla esimiehenäkin ym. Kuitenkin samaan aikaan edelleen jotkut tosissaan odottaa jotain 1800-luvun käytösnormeja. Ei voi saada molempia. Pitää valita.

Vierailija
102/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä palstalta huomaa että Ideologinen myrkky on tehnyt tehtävänsä. Hesari on tietysti itse yksi pahimmista riidankylväjistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sanotaan että et ole henkisesti oikealla tasolla tarkoitetaan ettet ole valmis vastaanottamaan valheita

Ei vaan se tarkoittaa että olet vastaanottanut niin paljon valheita ettei sinua voi auttaa enää.

Hahahaha.. Eli musta tulee helvetin hyvännäköinen kun laihdun normipainoon niinkö?????? Eli mun pitäis rakastaaaaaaa liikuntaa..  Niinkö sinä aina suosittu vosu

Ei, susta ei ikinä välttämättä tule helvetin hyvännäköistä. Mutta susta tulee hyvännäköinen ja hyväkuntoinen täyspäinen tavis, jonka elämä on huomattavasti helpomaa ja miellyttävämpää kuin rumuudessaan lilluvalla hullulla. Eli kerrataan vielä 

- päivittäinen liikunta

- ruokavalio

- riittävä uni

- ihonhoitorutiinit

- hiukset ja parta leikattu ja hoidettu oman tyylin mukaan

- vaatteet istuvat ja kunnossa oman tyylin mukaan

- iloinen hymy naamalla ja pilke silmäkulmassa

Nää kuntoon JOKA PÄIVÄ. Siitä se lähtee, elämän perustaso. 

Ei naisella oo partaa

Ei tuo vosuttelija nainen olekaan.

Vierailija
104/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen juttu, ei jatkoon.

Mikä on incel? Joku homon monista lempinimistä?

Vierailija
105/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki incelit eivät ole miehiä. Mikä on sukupuolijakauma?

Vierailija
106/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?

Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?

Ilmeisesti taipumus kaunan ja katkeruuden hautomiseen on osalla ihmisistä synnynnäistä. Pätee sukupuolesta riippumatta. Temperamenttikysymys ehkä. 

Itse sairastan erästä sairautta, joka tekee usein työkyvyttömäksi, mutta vakuutuslääkärit toimivat ihmeparantajina.  Vertaisryhmissä on todella paljon niitä, jotka jäävät vellomaan kielteisten päätösten aiheuttamaan kaunaan varsin lopullisen tuntuisesti. He tekevät sairauden lisäksi siitä kärsimästään vääryydestä identiteettinsä. 

Ja sen jälkeen, kun tuollaisesta tulee identiteetti, siitä ei voi päästääkään irti, koska kuka olisit jos vaan antaisit sen väärinkohtelun valua kuin vesi hanhen selästä? Kuka olisit ilman sitä uhristatusta ja sairautta? 

Sairaudestani on myös mahdollista parantua, tai ainakin saavuttaa melko hyvä remissio. Arvatkaa ketkä saavuttavat sen, ne jotka jäävät kaunaan vellomaan vai ne, jotka päästävät siitä irti? 

Itsekin lipsahdin tuohon kaunaan vähäksi aikaa, mutta onneksi näin mihin se tulee johtamaan ja päättäväisesti suuntasin ajatukseni toisaalle. Tunnistan itsessäni tuon taipumuksen muutenkin, että katkeruutta olisi niin kiva elätellä. Tällaisia luonnevikoja vastaan täytyy vaan sitkeästi kilvoitella, muuten pilaa ihan itse oman elämänsä. Onneksi se muuttuu koko ajan helpommaksi ja huumori auttaa paljon. Itse näen kaunani sellaisena mörkönä, ja kun bongaan sen, oikein lietson tyytyväisyttä itseeni, että hähhähää tyhmä mörkö, mäpä olin fiksumpi ja huomasin sut, lällällää. Okei, näin kirjoitettuna ei vaikuta kauhean terveeltä korvata kaunaa sillä että tuntee vahingoniloa sitä kaunaa kohtaan? 

Vierailija
107/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa miettinyt, miksi minä olen päässyt kuusikymppiseksi, vaikka niin moni muu nainen on päässyt nuorena hengestään miehen toimesta puukon, aseen tai käsillä kuristamisen kautta. Se tietystikin johtuu siitä, että minä olen ruma nainen! Minä en ole kiinnostanut massoja enkä aiheuttanut sairasta intohimoa kenenkään sekopään päässä. Joskus nuorempana pikkuisen olin kateellinen kaikille kaunisnaamaisille, mutta nyt tajuan että minullapa se etu onkin ollut puolellani.👏👍

Naimisiin sentään pääsin, mutta eipä miehenikään ole koskaan ollut mikään adonis. Hyvin meillä silti on yhdessä mennyt, juuri pian 37 vuotta jo. 

No mutta, sinähän olet kuvauksesi mukaan juuri oikeanlainen ihminen kulttuurimarksismin oppikirjasta.

Lopputulosten ultimaattinen tasayksilö. 

Yhtä moni ihmettelee myös kuinka ikinä on selvinnyt aikuisikään vaikka niin moni muu on lapsena päässyt hengestään aitinsä hukuttamana, myrkyttämänä, tukehduttamana. 

Muu loppu voidaan tekstistäsi copy-paste:ttaa tähän.

Onko sinulla oidipuskompleksi? 

Heh, sehän oli vain vastaus tyylillisesti kopioituna. Josta nouseekin todellinen kysymys; Onko sinulla matriarkaattikompleksi?

Vierailija
108/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sanotaan että et ole henkisesti oikealla tasolla tarkoitetaan ettet ole valmis vastaanottamaan valheita

Ei vaan se tarkoittaa että olet vastaanottanut niin paljon valheita ettei sinua voi auttaa enää.

Hahahaha.. Eli musta tulee helvetin hyvännäköinen kun laihdun normipainoon niinkö?????? Eli mun pitäis rakastaaaaaaa liikuntaa..  Niinkö sinä aina suosittu vosu

Koska olet henkisesti tuolla tasolla sinua ei voi kukaan auttaa. T. Aina suosittu alle 180cm "miesvosu" PS. hahahaha vaan sinnekin

Tottakai.. Sinä ilkut. 

Tottakai. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Niin eli jos kehun niin mua kehutaan valheellisesti takaisin? 

Kokeile 😉

Miksi mä haluisin kehuja valheellisesti. Jos tietäisin että toinen inhoaa mua miks lähtisin häntä kehumaan että hän vois mielistellä mua. Ei kiitos

Vierailija
109/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on näemmä aika yleinenkin tämä mielestäni hiukan outo käsitys: että incel on joku joka katkeroituu ja alkaa vihaamaan naisia ihan itsestään!

Kun oikeasti se on ihan samaa kuin koulukiusattu joka suljetaan ryhmän ulkopuolelle ei kauheasti pidä kiusattuna olemisesta.

Ja tämä saanee kiljoona alapeukkua...

Noh, minua kiusattiin tyttöjen ja poikien toimesta kaikki kouluvuodet, myöhemmin on myös petetty kummankin sukupuolen toimesta. Olinko vihainen? Tietenkin, mutta ei minusta silti tullut katkeroitunutta ihmistä, en vihaa miehiä enkä naisia sen vuoksi miten minua on kohdeltu. 

Mutta erohan on siinä että uhrina (eli minä) olikin tyttö josta kasvoi vahva ja tasapainoinen nainen.

Vierailija
110/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tältä palstalta huomaa että Ideologinen myrkky on tehnyt tehtävänsä. Hesari on tietysti itse yksi pahimmista riidankylväjistä. 

Ideologinen myrkky on todella tehnyt tehtävänsä. Mutta hesarilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaisia tämä myrkky on inceleistä tehnyt.

Minä en puhunut inceleistä. Incelit on tai oli jonkinlainen vastareaktio. Se oli täysin marginaalinen ilmiö josta saatiin kuitenkin hyvä kohde jota vastaan hyökätä. Ja sen seurauksena edelleen yhä uudet ihmiset ajatuu sen pariin.

Vierailija
111/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet henkisesti tuolla tasolla sinua ei voi kukaan auttaa. T. Aina suosittu alle 180cm "miesvosu" PS. hahahaha vaan sinnekin

Tottakai.. Sinä ilkut. 

Tottakai. Niin metsä vastaa kun sinne huutaa.

Niin eli jos kehun niin mua kehutaan valheellisesti takaisin? 

Kokeile 😉

Miksi mä haluisin kehuja valheellisesti. Jos tietäisin että toinen inhoaa mua miks lähtisin häntä kehumaan että hän vois mielistellä mua. Ei kiitos

Saat itsesi näyttämään "tosi älykkäältä"😅. Ole hyvä.

Vierailija
112/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä tälle incel-ilmiölle pitäisi tehdä, nyt kun se on havaittu?

Ei sille mitään kukaan maallikko voi tehdä, sehän on mielen sairaus. Tarvitaan valtavat resurssit lääketieteeseen ja sairaanhoitoon parantamaan ne lääkkeillä ja terapialla. 

Eli tilanteen kohentamiseksi menee liikaa resursseja, jotka ovat pois muualta?

Vierailija
113/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on näemmä aika yleinenkin tämä mielestäni hiukan outo käsitys: että incel on joku joka katkeroituu ja alkaa vihaamaan naisia ihan itsestään!

Kun oikeasti se on ihan samaa kuin koulukiusattu joka suljetaan ryhmän ulkopuolelle ei kauheasti pidä kiusattuna olemisesta.

Noh, minua kiusattiin tyttöjen ja poikien toimesta kaikki kouluvuodet, myöhemmin on myös petetty kummankin sukupuolen toimesta. Olinko vihainen? Tietenkin, mutta ei minusta silti tullut katkeroitunutta ihmistä, en vihaa miehiä enkä naisia sen vuoksi miten minua on kohdeltu. 

Mutta erohan on siinä että uhrina (eli minä) olikin tyttö josta kasvoi vahva ja tasapainoinen nainen.

Olet hyvin tavallinen yksilö kokemuksinesi. Noin käy ylivoimaisesti suurimmalla osalla elämässään.

Loput ovat sitten näitä inceleitä ja femceleitä.

Vierailija
114/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma että naisia kiinnostaa just ne incelit. Tälläkin palstalla tuntuu akoilla pyörivän mielessä vain incelit ja persut, niin onko se sama ilmiö, että naiset katkeroituu inceleille, kun eivät saa edes heiltä huomiota.

Ei naisia incelit kiinnosta, muuten naiset roikkuisi niillä samoilla kanavilla missä incelitkin.

Teillehän on omat incel-kanavat. Samalla logiikallahan ne incelitkin pitäs olla sankoin joukoin tällä palstalla.

Vierailija
115/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hyvin tavallinen yksilö kokemuksinesi. Noin käy ylivoimaisesti suurimmalla osalla elämässään.

Ja olen tehnyt paljon työtä sen eteen että olen tässä tilanteessa ja voin hyvin. Isoin apu on ollut terapia mitä voisin suositella täälläkin ketjussa erittäin vihaiselle (oletetulle)  naiselle, mutta jos muutosta ei halua niin mikään apu ei auta ja toimi kuten pitäisi.

Vierailija
116/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelit ovat heteroita, heidän kohteensa on saavuttamaton Nainen. 

Jossain vinksahti, ja he alkoivat pitää naista kilpailijanaan ja vihollisenaan.

Tämä.  Terve mies ei pidä naisia kilpailijoinaan vaan toisia miehiä.

Niinpä, ihan evoluutiobiologisista syistä. Testosteroni tekee miehistä kilpailuhenkisiä juuri siksi, että vain parhaat urokset pääsisivät lisääntymään. 

Naisten syyttäminen tästä kuviosta on vähän tyhmää, kun sama kuvio toistuu kaikilla nisäkkäillä ja isolla osalla muitakin selkärankaisia. Miettikää vaikka jotain riikinkukon pyrstöä, pelkkää naaraista kilpailua sekin on. 

Nisäkkäillä naarat vielä on lisääntymisen pullonkaula, erityisesti niillä lajeilla joilla tulee vain 1-2 poikasta kerrallaan, joten se kilpailu on sitten sitä verisempää. 

Joku isosarvinen hirvisonnikin on aivan näännyksissä naaraiden kiiman jälkeen ja saattaa menettäää 20 % painostaan, kun on pikkuisen tarvinnut ottaa matsia. Ja pahimmassa tapauksessa hirvilehmä ei anna silti; jos alueella ei ole tarpeeksi sonneja, ne ei anna, koska niiden täytyy saada vertailla, että kyllä, tällä on ehdottomasti isoimmat sarvet. Ei siis riitä, että voittaa muut uroot. 

Suloisilla metsäkauriilla tarvas ensin taistelee itselleen parhaan reviirin, ja kun se on aivan puhki siitä, naaras vielä juoksuttaa sen henkihieveriin jonkun kiven ympäri tms. varmistaakseen, että se on oikeasti mahtitarvas eikä vain tuurilla saanut parasta reviiriään. 

Ja sitten ihmisurokset vinkuu kun me ihmisnaaraat toimimme kuten biologia käskee. 

En ihan aidosti tajua, miksi juuri meidän naisten pitäisi kieltää eläimen luontomme, kun samaan aikaan on ihan ok että miehet suosivat naisia joiden vyötärö-lantiosuhde kertoo parhaasta lisääntymiskyvystä? Miksemme voi vaan syleillä sitä ajatusta, että olemme kaikki eläimiä ja eläinmaailmassa osa jää ilman? Suurin osa uroksista, nimittäin. Aina. 

Vierailija
117/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma että naisia kiinnostaa just ne incelit. Tälläkin palstalla tuntuu akoilla pyörivän mielessä vain incelit ja persut, niin onko se sama ilmiö, että naiset katkeroituu inceleille, kun eivät saa edes heiltä huomiota.

Ei naisia incelit kiinnosta, muuten naiset roikkuisi niillä samoilla kanavilla missä incelitkin.

Teillehän on omat incel-kanavat. Samalla logiikallahan ne incelitkin pitäs olla sankoin joukoin tällä palstalla.

Tuohon alkuperäiseen viestiin voisi korjata että ei kiinnosta ihmisinä. Kuitenkin, naisethan nimen omaan vaativat tasalukuista representaatiota siellä missä miehet luonnollisesti kokoontuvat keskenään. Ei kuitenkaan lähestulkoon ikinä päinvastoin.

Vierailija
118/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen tehnyt paljon työtä sen eteen että olen tässä tilanteessa ja voin hyvin. Isoin apu on ollut terapia mitä voisin suositella täälläkin ketjussa erittäin vihaiselle (oletetulle)  naiselle, mutta jos muutosta ei halua niin mikään apu ei auta ja toimi kuten pitäisi.

Selvä.. Kuuntelemaan uusia valheita.. Niinkö sinä ehdotat?kuolema houkuttelee enemmän kuin kuivan akan valheet

Vierailija
119/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleiksi leimaaminen on taas sitä samaa feminismiä. Hankkikaa naiset elämä.

Vierailija
120/685 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muualla en ole kuullut inceleistä puhuttavan.