Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (2138)

Vierailija
1081/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilla ole nykyään rahaa ostaa edes uusia vaatteita eikä meikkejä, joten me emme voi lähteä treffeille.

Mulla on raskausarpia ja en halua, että miehet näkevät niitä, joten en voi mennä treffeille. Miehet ovat sanoneet myös täällä palstalla, että raskausarvet ovat rumia.

tyttö hyvä, ei treffeillä ole pakko olla alasti

olen eri, mutta mua rupesi naurattamaan tämä ajatus, että mennään treffeille niin, että päätetään jo etukäteen, ettei tule ikinä olemaan toisen nähden alasti. Luulen, että toi lähtökohta voisi vähän karsia treffikumppaneita.

Tässä vappuna oli ketju yhdyntäkivuista ja naiset kertoivat siellä varsin suoraan ettei seksi miesten kanssa ole naisten listalla mikään tavoiteltava asia. Yhtään vastalausetta naisten suusta ei tullut.

Sulla on luetun ymmärtämisessä jotain ongelmaa. Olisiko itsellesi kivulias yhdyntä jotenkin tavoiteltava asia?

Miksi olisi, mutta miksi treffailla ja näyttäytyä alasti.... ai sä haluat vain miehen lompakolle?

Miksiköhän ihmiset yleensä treffailee? Varmaan ihan siitä samasta syystä.

Juu, nainen haluaa miehen lompakolle koska yhdynnät ei ole ok.

Mies.... miehet ei enää liiemmin treffaile. kts. ketjun aihe.

Muutama harva nuorimies pudottautuu pois deittimarkkinoilta. Yhtä marginaalinen ilmiö kuin mgtow eli ei sitä käytännössä näe mitenkään.

Pudottautujille itselleen toki iso ja tärkeä asia.

Kaikki halukkaat voivat irtsanoutua parisuhteista. Ei siihen tarvi mitään liikettä.

Vierailija
1082/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naisilla ole nykyään rahaa ostaa edes uusia vaatteita eikä meikkejä, joten me emme voi lähteä treffeille.

Mulla on raskausarpia ja en halua, että miehet näkevät niitä, joten en voi mennä treffeille. Miehet ovat sanoneet myös täällä palstalla, että raskausarvet ovat rumia.

olen eri, mutta mua rupesi naurattamaan tämä ajatus, että mennään treffeille niin, että päätetään jo etukäteen, ettei tule ikinä olemaan toisen nähden alasti. Luulen, että toi lähtökohta voisi vähän karsia treffikumppaneita.

Tässä vappuna oli ketju yhdyntäkivuista ja naiset kertoivat siellä varsin suoraan ettei seksi miesten kanssa ole naisten listalla mikään tavoiteltava asia. Yhtään vastalausetta naisten suusta ei tullut.

Sulla on luetun ymmärtämisessä jotain ongelmaa. Olisiko itsellesi kivulias yhdyntä jotenkin tavoiteltava asia?

Miksi olisi, mutta miksi treffailla ja näyttäytyä alasti.... ai sä haluat vain miehen lompakolle?

Normaalit ihmiset treffailee saadakseen seuraa, kumppanuutta ja seksiä (johon saattaa kuulua tai olla kuulumatta yhdyntöjä, yhdyntäkivuista kärsivillä ehkä tulee kyseeseen tuo jälkimmäinen vaihtoehto). Mutta sä et ilmeisesti tunne normaaleja ihmisiä kovin hyvin.

Useimmat miehet ja useimmat naiset muuten on parisuhteessa.

Ei ole alle 35 vuotiaista.

Ja nykyään miehiä ei kiinnosta lähteä naisten Sirkus Parisuhteeseen koulutetuksi puudeliksi. Se on keskustelun aiheena.

Lähes kaikki alle ja yli kolmekymppiset seurustelevat tai ovat naimisissa, joita itse tunnen. Vain yksi on sinkku, omasta halustaan. Tuskin on mikään tilastopoikkeama. Tai todella outoa, jos on 

Tänne linkitetty tilasto kertoo että 61% miehistä on sinkkuja. Ei edes avioliitossa, ei seurustele.

Mutta selitä sä vain omasta kuplastasi, mitäpä väestöntutkijat tietäis. Sun varmaan kannattais jopa mennä kertomaan niille heidän virheestä. Uskoisin heidän arvostavan.

Miksi valehtelet? Valheen toistelu ei lisää uskottavuuttasi.

https://www.vaestoliitto.fi/verkkojulkaisut/tahdotko-suomalaisten-paris…

Väität että "miehet" ovat 62% sinkkuja mutta tilastossa tuo luku löytyy vain 18-29 vuotiaiden miesten kohdalta. Seuraavassa ryhmässä eli 30-39 vuotiaat miehet vain 22% ei ole suhteessa. Eli valehtelet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä

Vierailija
1084/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama harva nuorimies pudottautuu pois deittimarkkinoilta. Yhtä marginaalinen ilmiö kuin mgtow eli ei sitä käytännössä näe mitenkään.

61% miehistä on ilman parisuhdetta.

"muutama"

Alle kolmikymppisistä. 

Vierailija
1085/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

61% miehistä on ilman parisuhdetta.

"muutama"

Johan tää jankutettiin läpi. Kaikista miehistä ehdoton enemmistö on parisuhteessa, katso perhebarometri 2024. Nuorista miehistä parisuhteessa on pienempi osuus ja sama tilanne on ollut jo ajan päivät. Minunkin nuoruudessani 80-luvulla nuorilla miehillä oli vähemmän parisuhteita kuin väestöllä keskinäärin.

Otsikko väittää että olisi tapahtunut muutos. Laitapa linkki tilastoon josta tuo muutos näkyy. Sellaisen puuttuessa kirjoitat pötyä eli keskustelun "ilmiötä" ei ole olemassakaan.

Noin 1,5 miljoonaa ihmisistä Suomessa asuu yksin. Ja ei, et voi tuosta laskea yksi yhteen, hei otanpa koko kansan asukasluvun, lapset, vanhukset jne mukaan, ne loput on tietenkin parisuhteessa, juu ei se ihan noin mene. Kaikki käppyräthän on myös seksin suhteen niin, että sitä ei käytännössä juurikaan harrasteta nykysuomessa eli vaikka kuinka täällä yrität maalata jotain ruusuista kuvaa, olemme yhä yksinäisempiä, yksin eikä lapsiakaan enää tehdä. Mitä sitä kiertelemään, ei me haluta olla toistemme kanssa, emmekä ilmeisesti vain kelpaa, olipa syyt mitkä tahansa. Varmaan on paljon miehiäkin jotka on saaneet tarpeekseen koko touhusta, eikä jaksa enää hommaan panostaa millään tavalla. Toi lasten syntyyvyys taitaa nykyään olla aika paljon mmuuttajien, ei kantasuomalaisten harteilla.

Vierailija
1086/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki halukkaat voivat irtsanoutua parisuhteista. Ei siihen tarvi mitään liikettä.

Tilastojen mukaan miehet eivät kuitenkaan pudottaudu pois suhteista. Eli otsikon väitteesi ilmiöstä on vain oman mielikuvituksesi tuotetta.

Vierailija
1087/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain Suomessa voi lukea tällaista paskaa.

Miettikää... Ukraina, Israel, Syyria... 

Ja täällä vaahdotaan kun miehet ei enää kiinnosta.

Jos itänaapuri aiheuttaisi miesten(ne) joutumisen rajalle, naiset: varmaan lähtisitte porukalla skoolaamaan skumpalla ja juhlimaan voimaannuttavaa, vapaata elämää?

Ei helvetti kuinka säälittäväksi tämäkin yhteiskunta on menossa.

#hyvinvointivaltio

Voi vttu n-y-t naiset= kaikki naiset

Haista sinäkin nyt💩

Koira taisi älähtää 🤭

Vierailija
1088/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taas ihme aloitus ja asioiden polarisointia. No, huomenna näen mukavat ja hyvinvoivat miestyökaverit töissä ja hoidetaan projekteja yhdessä 😊. 

Tämä keskustelupalstojen universumi ei kuvasta todellista elämää. Hyvää yötä ja tulevaa työviikkoa. 

Vierailija
1089/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

Pitää paikkansa.

Saamme onneksi päivittäin lisää tavallisia miehiä valaistumisen piiriin. Ihan vain koska te naiset ette tajua vetäytyä miesvihastanne huolimatta. 

Olet siis niin epävarma valitsemastasi tavasta elää, että tarviit siihen muita miehiä lällättämään naisille. Siis naisille, joita ei kiinnosta teidän sinkkuus pätkän vertaa.

Tarvitsen muita miehiä "lällättämään" naisille?

Ai kuten naiset tarvitsevat 6B4T liikkeen, jota hesarikin ylistää?

Ovatko feministit sinusta niin epävarmoja, että tarvitsevat ryhmän ympärilleen, lälättelemään miehille?

No en ole lukenut yhtään kommenttia, jossa kukaan nainen kertoisi mitään vastaavaa, kuin sinä tuossa. Jotkut naiset haluavat elää ilman miehiä, se on sen yksilön valinta. Feminismin kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. 

Mikä sinua tuossa liikkeesä (japanilainen? korealainen?) noin kiukuttaa? Hesari ei saisi siis kertoa tällaisesra ilmiöstä, koska se loukkaa sinua? Miehillä on se oma vastaava. Iloitse siitä. 

Vastaa nyt, miksi naiset logiikkasi mukaan tarvitsevat toisia naisia lällättämään miehille.

6B4T on feministiliike. Sillä on kaikki tekeminen feminismin kanssa. Mikä kiukuttaa? Ei mikään, kommentoin hesarin puolueellisuutta, sitä samaa mikä on helposti havaittavissa omassa käytöksessäsi.

Vihaa miehiä kaikessa rauhassa.

En tiedä tuosta liikkeestä sen enempää. En minä ole siitä vastuussa. Mutta luulen, että koska se on syntynyt maassa, joka on vielä hyvin konservatiivinen, naiset tarvitsevat liikkeen voidakseen irrottautua niistä normeista, joita heiltä odotetaan. Suomessa kun ei ole vastaavaa normistoa, täällä on helpompi valita oma elämäntapansa. 

Vierailija
1090/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan taas ihme aloitus ja asioiden polarisointia. No, huomenna näen mukavat ja hyvinvoivat miestyökaverit töissä ja hoidetaan projekteja yhdessä 😊. 

Tämä keskustelupalstojen universumi ei kuvasta todellista elämää. Hyvää yötä ja tulevaa työviikkoa. 

Voi kuinka fantsua, ei kannatta ihmetellä jos tulevaisuudessa tämän maan miehet ei jaksa teidän projekteihin osallistua. Taitaa loppua iloiset veronmaksajat ja muut hyödylliset idiootit, miksi rakentaa maata jolta ei saa mitään vastineeksi.

Vierailija
1091/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen mielummin yksin. Yhdessä asuminen miehen kanssa tarkoittaa ilmaissiivoojan roolia ja miehet valittavat koko ajan kaikesta.

Ja taas naaras puhumassa jotain aivan muuta kuin keskustelun aiheesta.

Ette vain voi olla puhumatta itsestänne, miehiä haukkuen.

No, loistava esimerkki siitä miksi miehille alkaa riittää.

No itse tulit keskusteluun, jonka aiheena oli naisten yhdyntäkivut, lätisemään jotain aivan muuta kuin yhdyntäkivut. Aiheutat yksittäisenä ihmisenä enemmän vahinkoa keskusteluihin, kuin muut yhteensä.

Kultaseni, eksyin ketjuun kun olitte haukkuneet miehiä 20 sivua. Muutamalla ensimmäisellä sivulla oli kolme (3) kommenttia yhdyntäkivuista.

Joku olisi voinut kuvitella että aiheena on miesvihanne.

Juu, sinä ansiokkaasti lietsot miesvihaa. Se kiukku kyl lähinnä kohdistuu sinuun, mutta eihän se estä sinua huutamasta miesvihaa.

Edelleen haukut täällä kommentoijia, jos sanovat mitään muuta kuin mitä otsikossa lukee ja tuut silti naistenvaiva ketjuun suoltamaan omaa paskaasi.

Vierailija
1092/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan miehet eivät kuitenkaan pudottaudu pois suhteista. Eli otsikon väitteesi ilmiöstä on vain oman mielikuvituksesi tuotetta.

Niinhän se joku jaksoi kirjoittaa MGTOW jutuistakin ilmiönä ja toistella täällä väitettään uudelleen ja uudelleen, kun ilmeisesti silloiset naisvihasivustot sitä saarnasivat. Sekin ilmiö oli vain jankuttajan itsensä korvien välissä.

Vierailija
1093/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se joku jaksoi kirjoittaa MGTOW jutuistakin ilmiönä ja toistella täällä väitettään uudelleen ja uudelleen, kun ilmeisesti silloiset naisvihasivustot sitä saarnasivat. Sekin ilmiö oli vain jankuttajan itsensä korvien välissä.

Sen ilmiön voi tarkistaa vaikka suoraan syntyvyydestä, joka sekin on käytännössä nykyään mmuuttajien ja ei kantasuomalaisten harteilla. Voithan sinä ja muut toki valehdella itsellenne mitä haluatte, eipä ne tosiasiat muuksi muutu. 

Vierailija
1094/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ilmiö johtuu - näitä kommentteja kun lukee, niin syvästä vihasta ja inhosta naisia kohtaan. Hyvä, että tajuatte vetäytyä ettekä pura tuota toisiin ihmisiin.

En vihaa naisia, mutta en myöskään koe että elämäni olisi mitenkään parempaan kaikkien oikkujen kanssa, itseasiassa se olisi todella huonoa niin.

Lainaamasi kommentti ei sitten koskenut sinua, vaan näitä, joiden ulostulot tihkuvat vihaa ja inhoa naisia kohtaan. Myönnettäköön, etten jaksanut montaa sivua noita taaksepäin kahlata, olisiko siellä ollut jotain muutakin näkemystä.

Se, ettei jaksa toisten oikkuja - sukupuolesta riippumatta - on täysin normaalia. Onneksi pitkälti voi elämässä seuransa valita.

Minä näen täällä palstalla todella paljon miesten haukkumista ja ihan yleisestikkin, joten tämäkään ei ole sukupuolikysymys. Tottakai siinä sanotaan sitten puolin ja toisin. Lopulta kaikki ovat sitten yksin ja hyvä niin.

Tässä ketjussa kysyttiin, miksi miehet ovat vetäytyneet deittailusta. Monien kommenttien perusteella yksi selkeä syy on se, että kyseiset miehet syvästi vihaavat ja inhoavat naisia.

Yleisesti ottaen netti on täynnä milloinkin kenenkin haukkumista. Vaikeaksi menisi, jos sen perusteella sanoutuisi irti elämästä ja linnoittautuisi yksinään märehtimään, kuinka paskoja kaikki ovat.

Jotku miehet vihaavat naisia koska naiset kohtelee heitä kuin alinta ihmisissaastaa, Suomessa se on ihan normi. Mutta vain naisella saa olla negatiivisia tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan, miehet eivät saa muuta kuin ylistää naisia maasta taivaaseen. Suurin osa miehistä vetäytyy, mutta sekin on väärin kuinkas muutenkaan, saamme täälläkin toki lukea satoja viestejä kuinka arvoton tälläinen mies on, hänen pitää muuttua ja nuolla naisten buutsit puhtaaksi ja alistua, nöyrtyä, muovata itsensä naisjumalatteren mieleiseksi. Naiselta ei taas vaadita mitään, riitää että on nainen, siinäpä se jotakuinkin on, nainen saa olla luonteeltaan ja ulkonäöltään niin vastenmielinen kuin haluaa.

En minä ole naisenakaan kyllä "saanut" olla sellainen kuin haluan muuten kuin yksin ollessani. Muilla ihmisillä on aina odotuksensa, esim. minä kasvoin siihen, että pitää olla kiltti ja herttainen (tahdoton ja mielistelevä), suorittaa elämässä, mitä muut sanelevat, vihan ilmaisu (eli omien rajojen puolustaminen) on suurin rikos, jonka naisena voi tehdä. Onneksi aikuisena voi opetella näistä vaatimuksista ulos, toki täytyy olla valmis menettämään ne ihmiset, jotka eivät sinusta omana itsenäsi välitä.

Ja ainakin oma kokemukseni suomalaisesta normista on ollut se, että naiset hyysäävät miehiä viimeiseen saakka. Nuoremmat toki nykyään ilmeisesti vähemmän, itsekin ajattelin jo lapsena, etten todellakaan ryhdy yhdenkään miehen palvelijaksi, kun tuollaisia suhteita lähipiirissä vierestä todistin. Käsittämättömiä järjestelyjä.

80-90% suomalaisista miehistä on täysin arvottomia. Ei heillä ole mitään arvoa, muuta kuin maksaa veroja, jollain tavalla pitää yhteiskunta pyörimässä. Naiset eivät oikeasti ymmärrä minkälaista tavallisen miehen elämä on, koiriakin kohdellaan paremmin. On absurdia lukea näitä viestejä, katsos kun suurin osa miehistä ei kuulu siihen joukkoon miehiä joilla on arvoa. 

Kunpa joskus tajuaisitte kuinka arvottomina miehiä pidetään, näkymättömiä, ei mitään arvoa. Sitten te ihmettelette kun miehet vetäytyy tai joku mies haistattaa paskat ja keskittyy ihan muihin juttuihin. Lopuksi haluan vielä sanoa, ei kukaan ei odota mitään muutosta, mikään ei tule muuttumaan, miehet tässä maassa on arvottomia hautaan asti. Mielellään niin että kuolevat pois kuleksimasta kuormittamatta liikaa palveluita, kun heitä ei enää tarvita jossain paskahommissa.

Jos koet itsesi arvottomaksi, se ei tarkoita etta muut miehet kokee noin.  Miksi kokisi, kun historiallisesti koko maailma on miesten rakentama, miesten etuja ajaen ja naiset alistaen.  Kiukuttele siis toisille miehille.

Olepa nyt rehellinen: et vaan ole naistenmies, se sinua oikeasti potuttaa.

Naisvihaajan taustalla on usein se, etteivät koe olevansa muiden miesten veroisia. Eivät kykene vihaamaan niitä miehiä, koska ihailevat ja haluaisivat olla, kuten he.

Vierailija
1095/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vetäytyisi ja näyttäisi keskisormea yhteiskunnalle joka vain vehkeilee sinua vastaan kaikin mahdollisin keinoin?

Vierailija
1096/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luit sit todella valikoivasti. Tietenkin asiasta kirjoittivat he, joilla on vastaavia ongelmia, kuin aloituksessa. Tämän nyt luulis ymmärtävän ihan jokaisen, joka ikinä on palstaa lukenut. Sitten siellä oli monia kirjoituksia aiheesta, mikä seksi on kenenkin mielestä parasta. Jopa väittelyä aiheesta, onko oikein kertoa pitävänsä eniten yhdynnästä. 

Se on minusta outoa, et yksikään mies siihen keskusteluun osallistui. Siis ei tietenkään estänyt tulla sinne haukkumaan naisia miesvihasta, kun on naisia, joita se yhdyntä sattuu. Jostain syystä se oli siis miesvihaa...

20 ensimmäistä sivua oli miesten haukkumista. Minua ei kiinnostanut pätkääkään spermaviemärin ulina kivuista. Senkin itkevät, ei kuulu minulle koska en ole osallisena.

Mitä muuten itse teet ketjussa jonka aiheena on miesten vetäytyminen yhteiskunnasta ja deittailusta?

No sehän vaikuttaa kaikkiin, naisiinki, ei vain miehiin.

Vierailija
1097/2138 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ilmiön voi tarkistaa vaikka suoraan syntyvyydestä, joka sekin on käytännössä nykyään mmuuttajien ja ei kantasuomalaisten harteilla. Voithan sinä ja muut toki valehdella itsellenne mitä haluatte, eipä ne tosiasiat muuksi muutu. 

Syntyvyyts ei mittaa miesten poistumista parisuhteista.

Vierailija
1098/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka fantsua, ei kannatta ihmetellä jos tulevaisuudessa tämän maan miehet ei jaksa teidän projekteihin osallistua. Taitaa loppua iloiset veronmaksajat ja muut hyödylliset idiootit, miksi rakentaa maata jolta ei saa mitään vastineeksi.

Mitä minun olisi pitänyt Suomen valtiolta saada vastineeksi ja vastineeksi mistä? 

Vierailija
1099/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vetäytyisi ja näyttäisi keskisormea yhteiskunnalle joka vain vehkeilee sinua vastaan kaikin mahdollisin keinoin?

Miten yhteiskunta on vehkeillyt minua vastaan kaikin keinoin?

Vierailija
1100/2138 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilasto tai uutinen jonka mukaan nuoret miehet eivät enää aloittaisi seurustelua kuten ennen eli että tuossa olisi nyt tapahtunut havaittavissa oleva muutos? Kun siis nuorilla miehillä (minullakin aikoinaan) on aina ollut vaikeaa aloittaa ensimmäistä seurusteluaan.

Ilman tilastoa tai edes uutista väite miesten pois pudottautumisesta ilmiönä ei ole uskottava kuten ei ollut uskottavia väitteet näkymättömäksi jääneestä MGTOW-"ilmiöstäkään".

Syntyvyyden lasku mittaa varsin eri asiaa ja on tapahtunut pidemmän ajan kuluessa.