Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maarit ja Pekka aloittivat työpaikallaan salasuhteen Luulimme, ettei kukaan näe

Vierailija
24.08.2025 |

Hipaisuja ohimennen, salaisesti vaihdettuja suudelmia työpäivän aikana.

Sihteerinä työskennellessään Maarit aloitti salasuhteen työpaikkansa toimitusjohtajan kanssa. Nyt yli 30 vuotta myöhemmin pari on onnellisesti naimisissa.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011438115.html

Onko sinulle tai jollekin tutullesi käynyt näin, että on alkanut suhde työkaverin kanssa? Jatkuiko suhde vai lopahtiko?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin halveksittavaa. En itse kehtaisi omalla naamalla kaikelle kansalle esiintyä lehtiartikkelissa joka perustuu pettämiselle. Toki ymmärrän että tunteille ei voi mitään ja hyvä heille jos ovat edelleen on onnellisia yhdessä mutta pettäminen on sellainen asia jota ainakin itse ymmärtäisin hävetä vaikka olisi kulunut kuinka 30 vuotta.

Vierailija
2/54 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän meni makua suurelta rakkaustarinalta kun olennaisena asiana jutussa pettäminen. Itse omasta kokemuksesta johtuen en osaa glorifioida tuota lehtijuttua. Hyvä jos ovat onnellisia yhdessä mutta kaikki sympatia petetyille osapuolille joiden avioliitot nämä kaksi tuhosivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole itselle käynyt enkä tunne ketään muutakaan 

Vierailija
4/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole itselle käynyt enkä tunne ketään muutakaan 

Vierailija
5/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon pariskunnan, mutten tiennyt tuota suhteen alkamiskuviota ennen tätä juttua. Nyt tiedän. 

Olen vierestä nähnyt näitä työpaikkasuhteita pettämisen kera muutaman. Ei tainnut kestää niistä yksikään.

Vierailija
6/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on sivuseikka, mutta kuormasta ei syödä. Tämä jos jokin on sitä. Häpeäisivät!

Vierailija
7/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on "salasuhde" työkaveriin, mutta suhde on salainen vain töissä. Ihan sinkkuja molemmat oltiin kun työpaikalla tutustuttiin ja hiljalleen työkaveruus alkoi muuttumaan myös vapaa-ajan kaveruudeksi ja siitä sitten eteen päin. Luonnollisesti haluttiin ensin rauhassa katsoa tuleeko tästä mitään ja siksi ei kerrottu kenellekään. Nyt, kolme vuotta myöhemmin, ei ole vaan olla kerrottu mitään kun ei kukaan ole huomannut.

Vierailija
8/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta eksäni "rakastui" tuohon tyyliin varattuun naiseen, pettivät. Erottiin, ja eksä kuvitteli, että tuo toinen parikin eroaa. Eivätpä eronneetkaan. Eksä jäi yksin (löysi tosin vuosia myöhemmin ihan toisen kumppanin) 

Minä löysin nykyisen mieheni n. 2v tapahtumien jälkeen ja saan elää vuosisadan rakkaustarinaa edelleen. Ollaan nyt mieheni kanssa oltu 15v onnellisesti yhdessä ja mietin aina silloin tällöin, että eksäni toilailu oli minulle onnenpotku.

Vierailija
9/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisessä työpaikassa oli nainen ja mies, jotka aina firman bileissä katosivat jonnekin, joskus kuultiin heillä olevan myös hotellihuone varattuna jne. Kumpikin tahoillaan naimisissa, mutta erosivat, muuttivat aikanaan yhteen ja menivät naimisiin. Lienevät yhdessä edelleen, ja tästä on jo reilusti parikymmentä vuotta kun olin ko. työpaikassa.

Vierailija
10/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän meni makua suurelta rakkaustarinalta kun olennaisena asiana jutussa pettäminen. Itse omasta kokemuksesta johtuen en osaa glorifioida tuota lehtijuttua. Hyvä jos ovat onnellisia yhdessä mutta kaikki sympatia petetyille osapuolille joiden avioliitot nämä kaksi tuhosivat. 

Mistä sen tietää että tuhosivat, ehkä oli vaan onnenpotku. 

Vierailija
11/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alun perin tavannut mieheni työpaikalla, toki tutustuttiin paremmin sen ulkopuolella yhteisen harrastuksen kautta. Viisi vuotta ollaan jo onnellisesti ehditty asua yhdessä. Siinä on puolensa kun on yhteinen työpaikka, ei minun entistäni kiinnostanut kuunnella eikä hän ymmärtänyt jos joku työjuttu painaa. Nyt saan ihan oikeastikin tukea työelämään kotona.

Vierailija
12/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutustunut mieheeni juurikin töissä. Mitä nyt sitten? 

Vierailija
13/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan "kesätytttöjä" on pantu kopiohuoneessa, lomakevarastossa ja neukkarin sohvalla, eikä siitä ole ip-lehtiin kirjoiteltu.

Vierailija
14/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaavat oikein lehdessä kertoa!

Vierailija
15/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä voi tietää onko niissä ensimmäisissä avioliitoissa ollut siinä kohtaa mitään tuhottavaa. Tarinahan ei kerro sitä vaikka nuo suhteet olisi ollut väkivaltaisia tai muuten aivan täysin onnettomia, niin että on vaan hyvä jos niistä on päässyt pois. Täydellisen onnellisessa suhteessa harvemmin petetään ketään.

Vierailija
16/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ohis, mutta eksäni "rakastui" tuohon tyyliin varattuun naiseen, pettivät. Erottiin, ja eksä kuvitteli, että tuo toinen parikin eroaa. Eivätpä eronneetkaan. Eksä jäi yksin (löysi tosin vuosia myöhemmin ihan toisen kumppanin) 

Minä löysin nykyisen mieheni n. 2v tapahtumien jälkeen ja saan elää vuosisadan rakkaustarinaa edelleen. Ollaan nyt mieheni kanssa oltu 15v onnellisesti yhdessä ja mietin aina silloin tällöin, että eksäni toilailu oli minulle onnenpotku.

Niinhän se yleensä on. Vaikka onkin klisee, että hyvässä suhteessa ei ole sitä kolmannen mentävää aukkoa, kyllä siinä joku totuus piilee. Ihmisen pitää kulkea se tietty polku, että kasvaa omaksi itsekseen, kun aikuisillakin on ne omat kehitystasonsa. Suurin osa ei tosin saavuta niitä korkeimpia ja he jäävät kaunaan kiinni. 

Vierailija
17/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä vaan aviorikosta glorifioidaan. Kuvitellaan että 30v jotenkin sen pyhittäisi. Noloa. Lisäksi amamttiaseman väärinkäyttöä.

Vierailija
18/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki avioliitot syntyvät töissä, mutta huomaatko, mistä tässä jutussa kiikastaa?

Vierailija
19/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä vaan aviorikosta glorifioidaan. Kuvitellaan että 30v jotenkin sen pyhittäisi. Noloa. Lisäksi amamttiaseman väärinkäyttöä.

Kyllä kyllä, ennemmin pitää glorifioida sitä että väkisin jäädään kitumaan ja riitelemään toimimattomaan avioliittoon vuosikymmeniksi. Siitähän ei kenellekään tule paha mieli.

Vierailija
20/54 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki avioliitot syntyvät töissä, mutta huomaatko, mistä tässä jutussa kiikastaa?

Kaikki? Tunnen aika monta paria, jotka on tavanneet muualla kuin töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän