Inceleistä hyvä juttu Hesarissa
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Jäin ihmettelemään, mistä se silmitön viha nousee?
Minua petettiin avioliitossa ja vaihdettiin lennosta toiseen. Pääsin silti vihastani eroon enkä syytä kaikkia maailman miehiä. Miksi he eivät pääse?
-Luet asioista toisen käden lähteestä. Tosielämässä ihmisten ajatukset ovat paljon muuttuvampia ja tilannekohtaisempia. Yleensä tämä armo sallitaan itselle, ja joskus toisillekin
-Tilanteet eivät ole verrannollisia, koska lähes kaikille naisille on runsaasti ottajia. Lähes kaikki miehet ovat inkeleitä parisuhteiden välissä. Esimerkiksi itse olen nelikymppinen neitsyt ja kaverini harrasti seksiä valkoisen naisen kanssa viimeksi ehkä 10 vuotta sitten. Et voi ymmärtää miehen tilannetta, ellet kulje pelottava Halloween-maski päällä kaikkialla. Sen jälkeen saattaisit olla samalla tasolla salilla käyvän 180cm miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on munateline 🤔
Nainen. Muna laitetaan sinne telineeseen sisään.
Ei, vaan se surkea vätys josta ne oksettavat genitaalit roikkuvat.
Munasarjat?
Vierailija kirjoitti:
Joojoo siitoshullu.
Autisti jaksaa jauhaa. Opit ilmeisesti uusia sanoja kun niitä täytyy noin paljon hokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tule miehille itsestään (paitsi jos on top 5% geenit) Sinun on opiskeltava kovasti, tehtävä töitä, urheiltava ja oltava terve. Sitten PÄÄSET ostamaan talon, auton ja matkoja pullealle yyhoolle kersoineen 🤭
Sitten saa ja joutuu väsyttämään itseään. Kuulostaa tosi hyvältä diililtä ja väistämättömältä kiertokululta. Entä jos lopettaa opiskelun jo seiskalla ja keskittyy pelaan räiskintäpelejä ja jättää työelämän nussijoille suosiolla? Nussijat nussikoon ja makselkoon veroja vai mitä
Minustakin tämä olisi hyvä kompromissi, ne makselkoon veroja, jotka töihin ja nussimaan pääsevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumppania eläviä miehiä on vähemmän kuin ilman kumppania eläviä naisia. Lisäksi, seksiä on kaupan miehille, ei juurikaan naisille.
Oletko käynyt Amsterdamissa, sieltä saa seksiä
Se on yhtä aitoa seksiä kuin maailman johtajat yli 70v patut.
Lähinnä masturbointia toisen elimistöön. Surkeaa itsepetosta. Sama kuin maksaisit voittajalle että häviä, ota tosta rahaa ja esitäisit voittajaa muiden nähden. Itsepetosta ja siinä kärsii sivullisetkin. Pitäisi keskustella siitä miten paljon prostituoidut inhoaa itse suoritusta, mutta vielä enemmän ihoavat tavallisia työpaikkoja, joiden palkkataso ajaa tekemään inhottavaa työtä muutamana päivänä viikossa sen täyttä päivää joka päivä matalapalkka-alan riiston sijaan. Niin paljon ihminen voi vihata ja kokea työtä, että mieluummin suostuu toiselle runkkutelineeksi. Sairain persoona tässä yhtälössä on se joka ostaa seksipalvelun. Se on kuin pulu shakkilaudalla. Suurin luuseri.
Minusta siellä on kiva meininki
Mun isä aina neuvoi suurella vakavalla viisaudella mulle saunaillan pääätteeksi.. Joskus tarjosi snapsin konjakkia, toisinaan ei, koska pelattiin shakkia ja yleensä voitn jos olin saanut aivoja stimuloivaa ruskeaa ainetta verenkiertooni. Hän aiina veti kuiskaten sivuun, ikään kuin olisi muita kuulijoita, sitten ravisteli minua että varmasti kuuntelisin häntä ja hänen vakavia kellertäviä silmiä. Ehkä hän epäili Jumalan kuuntelevan tai esi-isien. Kuiskaten silmät totisena ja hiestä naama valuen hän toisti sanat:
- Ennen kuin menet maksulliselle, vedä kätees poika, vedä kätees poeeeka!
- Säästät pitkät rahat, mietit kaksi kertaa ennen maksullisiin lähtöä poikah, vedä kätees poika.
Olen noudattanut isäni ohjetta ja koskaan ei ole ollut tarvetta mennä maksullisiin. Ennen käteenvetoa ajatus on tuntunut mahdolliselta ja ehkä kiinnostavaltakin, mutta käteenvedon jälkeen ei ole tehnyt mieli lähteä edes töihinkään. Sen jälkeen maistuu aina pienet torkut. Sillä lailla arvomaailma on kohdillaan. Toki aina soitan että en ilmesty tänään töihin, koska alkoi nukuttaa yllättäen. On hyvin mahdollista että olen säästänyt raha ehkä kolmekin tonnia, kun olen vain vetänyt käteeni enkä ole kylvänyt rahojani harmaille alueille. Voisin itseasiassa lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja ostaa jollekin lampaan tai vuohen tai vuoden opinnot. Koska masturbointihan on syntiä Kuningas Jonin baibelissa. Siinä aidoimmassa alkuperäisteoksessa. Joskus muistelen isääni ja hänen oppeja. Emme koskaan keskustelleet siitä miksi minulle ei tullut perintöä tai mitään hänen kuoltua. Ehkä siinä oli se viisaus että hän teki toisin kuin neuvoi. Hän antoi minulle viisautensa ja rakkautensa, mutta ei omaisuuttaan. Väitetään että satoja tonneja raha olisi mennyt naisiin häneltä. Vaikeaa on joskus hänen ystäviensä kansa mökillä tai metsästysreissuilla olla totisena ja pää kylmänä, kun aloittavat nauramaan, sille miksi minä olen tyhjätasku. Eivät silti tiedä että olen säästänyt 30 vuoden aikana kolme tonnia. Etten ole kolmesti käynyt maksullisella vaan vääntänyt käteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo siitoshullu.
Autisti jaksaa jauhaa. Opit ilmeisesti uusia sanoja kun niitä täytyy noin paljon hokea?
Joojoo siitoshullu. Iltapäivän lääkkeet tulee puolen tunnin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selvä. Meidän kaveriporukan Chad on sitten kaljamahainen 167cm pälvikalju mies. Eri"
Pelkästään se, että et tiedä pälvikaljun olevan autoimmuunisairaus, ja alopecian tarkoittavan kaljuuntumista, paljastaa sinut trolliksi, ja kommenttisi vaikutusyritykseksi.
Olipa surkeaa kiemurtelua ikävän faktan edessä😅. Sillä ei ole mitään merkitystä mistä pälvikalju johtuu vaan sillä että sitä ei pidetä yleisesti viehättävänä. Kannattaa harjoitella trollaamista vielä.
Myöskään älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puute ei ole millään tapaa viehättävää, joten mun kaikki kiinnostus sua ja sun kaveriporukkaa kohtaan lopahti, vaikka mies olenkin.
Sitten varmasti vihaat itseäsi jos et pidä älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puutteesta😂😂😂
Ja oikeinkirjoituksessa puutteita oli? Vai louskutatko vain leukojasi?
Jos et osaa oikeinkirjoitusta sen vertaa, että löydät omat virheesi niin otan osaa.😅
Heh, eli yritit vain (epäonnisuneesti) päteä. Sinun oikeinkirjoituksestasi löytyy taas paljon puutteita, ja voin vielä tarjota esimerkin. Sivulauseen eteen tulee esim. pilkku.
Heh heh. Yritit säälittävästi(epäonnistuneesti) päteä mutta nolasit vain itsesi. Sinun oikeinkirjoituksesta löytyy paljon puutteita. Esimerkiksi ja sanan perään ei tule pilkkua, eikä mun, sun ja sua ole oikeikirjoitettua suomea. Mutta jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on munateline 🤔
Nainen. Muna laitetaan sinne telineeseen sisään.
Munasarjat?
Ei, vaan ne oksettavat pikku säkit mitä äijillä riippuu jalkovälissä. Älä esitä tyhmää. Vaikka toki tiedän että tyhmä olet; ei sitä tarvitse kaikille mainostaa.
Artikkeli on selvästi yleistävä ja yrittää maalata kuvaa suuresta osasta miehistä vaarallisina, koska joillakin on joskus heikkoja hetkiä, jolloin sanovat jotain kyseenalaista. Yritäpä tehdä sama artikkeli vaikka etnisistä vähemmistöistä.
Tarkoituksena on myös se, että seksiä saamattomat perusmiehet vakuuttelisivat itku kurkussa, että kaikki on hyvin, ja minä en ole niitä inkeleitä eli vertaistuen pitäisi olla jotenkin yhteiskunnan valvomaa ja kansanviisautta ja tieteellistä tietoa ei saa tulkita tavalla, joka sopii omaan kokemukseen tai maailmankuvaan.
Inkelien vastustaminen on yhteiskuntatason gaslightingia. Samaan tapaan oikeistolaiset voivat puhua työttömistä. Kaikki on sinun syytäsi ja menisit vain töihin senkin loinen. Omista vain hyvä persoonallisuus ja mene vain naisiin, mutta naiset eivät ole sinulle velkaa mitään...eikä työnantaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman kumppania eläviä miehiä on vähemmän kuin ilman kumppania eläviä naisia. Lisäksi, seksiä on kaupan miehille, ei juurikaan naisille.
Oletko käynyt Amsterdamissa, sieltä saa seksiä
Se on yhtä aitoa seksiä kuin maailman johtajat yli 70v patut.
Lähinnä masturbointia toisen elimistöön. Surkeaa itsepetosta. Sama kuin maksaisit voittajalle että häviä, ota tosta rahaa ja esitäisit voittajaa muiden nähden. Itsepetosta ja siinä kärsii sivullisetkin. Pitäisi keskustella siitä miten paljon prostituoidut inhoaa itse suoritusta, mutta vielä enemmän ihoavat tavallisia työpaikkoja, joiden palkkataso ajaa tekemään inhottavaa työtä muutamana päivänä viikossa sen täyttä päivää joka päivä matalapalkka-alan riiston sijaan. Niin paljon ihminen voi vihata ja kokea työtä, että mieluummin suostuu toiselle runkkutelineeksi. Sairain persoona tässä yhtälössä on se joka ostaa seksipalvelun. Se on kuin pulu shakkilaudalla. Suurin luuseri.
Minusta siellä on kiva meininki
Mun isä aina neuvoi suurella vakavalla viisaudella mulle saunaillan pääätteeksi.. Joskus tarjosi snapsin konjakkia, toisinaan ei, koska pelattiin shakkia ja yleensä voitn jos olin saanut aivoja stimuloivaa ruskeaa ainetta verenkiertooni. Hän aiina veti kuiskaten sivuun, ikään kuin olisi muita kuulijoita, sitten ravisteli minua että varmasti kuuntelisin häntä ja hänen vakavia kellertäviä silmiä. Ehkä hän epäili Jumalan kuuntelevan tai esi-isien. Kuiskaten silmät totisena ja hiestä naama valuen hän toisti sanat:
- Säästät pitkät rahat, mietit kaksi kertaa ennen maksullisiin lähtöä poikah, vedä kätees poika.
Olen noudattanut isäni ohjetta ja koskaan ei ole ollut tarvetta mennä maksullisiin. Ennen käteenvetoa ajatus on tuntunut mahdolliselta ja ehkä kiinnostavaltakin, mutta käteenvedon jälkeen ei ole tehnyt mieli lähteä edes töihinkään. Sen jälkeen maistuu aina pienet torkut. Sillä lailla arvomaailma on kohdillaan. Toki aina soitan että en ilmesty tänään töihin, koska alkoi nukuttaa yllättäen. On hyvin mahdollista että olen säästänyt raha ehkä kolmekin tonnia, kun olen vain vetänyt käteeni enkä ole kylvänyt rahojani harmaille alueille. Voisin itseasiassa lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen ja ostaa jollekin lampaan tai vuohen tai vuoden opinnot. Koska masturbointihan on syntiä Kuningas Jonin baibelissa. Siinä aidoimmassa alkuperäisteoksessa. Joskus muistelen isääni ja hänen oppeja. Emme koskaan keskustelleet siitä miksi minulle ei tullut perintöä tai mitään hänen kuoltua. Ehkä siinä oli se viisaus että hän teki toisin kuin neuvoi. Hän antoi minulle viisautensa ja rakkautensa, mutta ei omaisuuttaan. Väitetään että satoja tonneja raha olisi mennyt naisiin häneltä. Vaikeaa on joskus hänen ystäviensä kansa mökillä tai metsästysreissuilla olla totisena ja pää kylmänä, kun aloittavat nauramaan, sille miksi minä olen tyhjätasku. Eivät silti tiedä että olen säästänyt 30 vuoden aikana kolme tonnia. Etten ole kolmesti käynyt maksullisella vaan vääntänyt käteeni.
Talousnerot on aina sanoneet että ei pienituloisen kannata säästää. Tuloksena on juuri ne kolme surkeaa tonnia vuosikymmenten päätteksi. Melkoista tyhjänrunkaamista.
Kyllä se vaan on niin että heikko mies on enemmän ongelma toisille miehille, tämä heikko poika joutuu jo koulussa toisten poikien kiusaamaksi, eikä aikuisenakaan kelpaa kaveriksi, todennäköisesti vain hyväksikäytetään jos seuraan kelpuutetaan. Ei naiset vihaa heikkoja miehiä. Voi olla etteivät heikon kanssa pariudu, koska heikko mies ei ole perheen etu. Ei torjuntaa pidä kuitenkaan tulkita kiusaamiseksi. Suurin osa naisista haluaa olla vain yhden miehen kanssa kerrallaan ja siksi monet naiset joutuvat torjumaan elämänsä aikana aika monta miestä.
En ymmärrä tätä incelien ulkonäköteoriaa ollenkaan.
Eihän sitä tartte mennä kun kauppaan niin huomaa selvästi, että ihan kaiken näköisiä miehiä on parisuhteessa.
Silmälaput silmilläkö kävelevät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo siitoshullu.
Taitaa olla kyrvän puute kun koko ajan täytyy jauhaa jostain "siitoksesta". Siitä puhe mistä puute, eiks nii?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä incelien ulkonäköteoriaa ollenkaan.
Eihän sitä tartte mennä kun kauppaan niin huomaa selvästi, että ihan kaiken näköisiä miehiä on parisuhteessa.
Silmälaput silmilläkö kävelevät?
Se on helpompi ajatella että oma tilanne johtuu jostain, jolle ei voi mitään. Laiskuutta kai pohjimmiltaan. Ei edes yritä olla ns. paras versio itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on niin että heikko mies on enemmän ongelma toisille miehille, tämä heikko poika joutuu jo koulussa toisten poikien kiusaamaksi, eikä aikuisenakaan kelpaa kaveriksi, todennäköisesti vain hyväksikäytetään jos seuraan kelpuutetaan. Ei naiset vihaa heikkoja miehiä. Voi olla etteivät heikon kanssa pariudu, koska heikko mies ei ole perheen etu. Ei torjuntaa pidä kuitenkaan tulkita kiusaamiseksi. Suurin osa naisista haluaa olla vain yhden miehen kanssa kerrallaan ja siksi monet naiset joutuvat torjumaan elämänsä aikana aika monta miestä.
ongelmana on nykyään että heikkoutta ei testata missään. On paljon voimakkaita ja parempia miehiä huonoissa yhteiskunnallisissa asemissa. Meillä on selvä epätasapaino. Paljon vanhoja miehiä, joiden kuuluisi painua vanhainkotiin. Tämä on suurin ongelma ettei nuoria päästetä tekemään. Kun nuoret ei tee ja vanhat päättää, niin talous on juuri sellaista ikuista syksyä, kun syksyn herrat johtaa ja nuoret keväät on pistettyt työttömiksi nyrkit taskuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Selvä. Meidän kaveriporukan Chad on sitten kaljamahainen 167cm pälvikalju mies. Eri"
Pelkästään se, että et tiedä pälvikaljun olevan autoimmuunisairaus, ja alopecian tarkoittavan kaljuuntumista, paljastaa sinut trolliksi, ja kommenttisi vaikutusyritykseksi.
Olipa surkeaa kiemurtelua ikävän faktan edessä😅. Sillä ei ole mitään merkitystä mistä pälvikalju johtuu vaan sillä että sitä ei pidetä yleisesti viehättävänä. Kannattaa harjoitella trollaamista vielä.
Myöskään älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puute ei ole millään tapaa viehättävää, joten mun kaikki kiinnostus sua ja sun kaveriporukkaa kohtaan lopahti, vaikka mies olenkin.
Sitten varmasti vihaat itseäsi jos et pidä älykkyyden ja oikeinkirjoituksen puutteesta😂😂😂
Ja oikeinkirjoituksessa puutteita oli? Vai louskutatko vain leukojasi?
Jos et osaa oikeinkirjoitusta sen vertaa, että löydät omat virheesi niin otan osaa.😅
Heh, eli yritit vain (epäonnisuneesti) päteä. Sinun oikeinkirjoituksestasi löytyy taas paljon puutteita, ja voin vielä tarjota esimerkin. Sivulauseen eteen tulee esim. pilkku.
Heh heh. Yritit säälittävästi(epäonnistuneesti) päteä mutta nolasit vain itsesi. Sinun oikeinkirjoituksesta löytyy paljon puutteita. Esimerkiksi ja sanan perään ei tule pilkkua, eikä mun, sun ja sua ole oikeikirjoitettua suomea. Mutta jatka toki itsesi nolaamista, me kaikki nautimme esityksestä.😂😂😂
Heh, yhtä säälittävä pätemisyritys kuin muutkin kyhäelmäsi. Luetunymmärtämisesikin on yhtä heikkoa kuin hiuksenkasvusi😂😂 Missään tekstissäni ei ole ja-sanan jälkeen pilkkua, mutta esimerkiksi, jos ja-sanan jälkeen tulisi alistuskonjuktio, olisi silloin pilkku oikeinkirjoituksellisesti ihan oikein. Myöskään "mä ja sä" sanojen käyttö ei ole kieliopillisesti väärin. Mutta jatka vaan pikkumies, koko palsta nauraa sulle🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo siitoshullu.
Taitaa olla kyrvän puute kun koko ajan täytyy jauhaa jostain "siitoksesta". Siitä puhe mistä puute, eiks nii?
Toimiiko tämä myös käänteisesti, että kikkelistä on puute, kun et mistään muusta puhu kuin munatelineistä jne. Ehkäpä jopa oikeiden apinoiden kikkelistä on puute, kun sekin tuntuu olevan kovasti omassa etulohkossasi oleva aihe.
Persun poika.
Vihaamalla koko toista sukupuolta, sitä ei ainakaan päädy parisuhteeseen.
Tämä on 100% varmaa.
Kaikilla muilla ominaisuuksilla on toivoa, jos on edes vähän sosiaalinen, pitää huolta hygieniastaan ja on hyväntahtoinen muita kohtaan.