Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (872)

Vierailija
561/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut velkamurskaimesta?

En mitä se tarkoittaa?

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70332006/velat-saataviksi-vitsi-vai-tavo…?

https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/vel…

Ydinideana maksaa ensin yksi laina pois.

1. laitetaan muihin lainoihin siksi aikaa vain minimilyhennykset

2. koitetaan repiä jostain lisätuloa tai säästää, että sitä yhtä poismaksettavaa lainaa voidaan maksaa 100€/kk enemmän.

3. kun eka laina on maksettu pois, siirrytään lyhentämään siitä vapautuneilla rahoilla lainaa nro 2. ja niin edelleen. 

Yleensä lannattaa aloittaa summaltaan pienimmästä lainasta, jotta sen saa nopeimmin pois tieltä ja ”vapautettua” enemmän varoja seuraavan lainan poismaksuun.

Samalla ei pidä tietenkään enää ottaa uusia velkoja.

Kolmatta lainaa lyhennettäessä siihen on jo käytössä lainoihin 1 & 2 esimerkissä aiemmin menneet rahat. Eli pois maksaminen nopeutuu koko ajan. 

Toki vyötä pitää kiristää maksun ajan, mutta sama se ois velkajärjestelyssäkin.

Ei onnistu kun velka ei lyhene ollenkaa, kai mä nyt tuon tajuan haloo

Justhan sä tässä ketjussa intoilit kuinka lyhennät lomarahoilla velkaa 1500 €.

Vierailija
562/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut velkamurskaimesta?

En mitä se tarkoittaa?

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70332006/velat-saataviksi-vitsi-vai-tavo…?

https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/vel…

Ydinideana maksaa ensin yksi laina pois.

1. laitetaan muihin lainoihin siksi aikaa vain minimilyhennykset

2. koitetaan repiä jostain lisätuloa tai säästää, että sitä yhtä poismaksettavaa lainaa voidaan maksaa 100€/kk enemmän.

3. kun eka laina on maksettu pois, siirrytään lyhentämään siitä vapautuneilla rahoilla lainaa nro 2. ja niin edelleen. 

Yleensä lannattaa aloittaa summaltaan pienimmästä lainasta, jotta sen saa nopeimmin pois tieltä ja ”vapautettua” enemmän varoja seuraavan lainan poismaksuun.

Samalla ei pidä tietenkään enää ottaa uusia velkoja.

Kolmatta lainaa lyhennettäessä siihen on jo käytössä lainoihin 1 & 2 esimerkissä aiemmin menneet rahat. Eli pois maksaminen nopeutuu koko ajan. 

Toki vyötä pitää kiristää maksun ajan, mutta sama se ois velkajärjestelyssäkin.

Ei onnistu kun velka ei lyhene ollenkaa, kai mä nyt tuon tajuan haloo

Justhan sä tässä ketjussa intoilit kuinka lyhennät lomarahoilla velkaa 1500 €.

Niin mut tarkotan että mun piti lyhentää jo 1000 lisää eli 2500 € mutta olen käyttäny ne rahat ja menny autoon ja dokaamiseen sun muita, niin se lyhenee liian vähän, en ole tyytyväinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noita naisia mitenkää saa. Annan olla

Niin kauan kuin ryyppäät, uliset, kieltäydyt laihduttamasta, jankutat pyllyjen puristelemisesta, et osaa säästää rahaa tai pitää itsestäsi minkäänlaista huolta- noin nyt muutaman asian mainitakseni- et tule missään nimessä "saamaan" naista. Eikä pidäkkään. Jätä naiset paremmille miehille, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen, saatikka sitten seksiin.

Kyllä juon ja kaverinikin juo, mä hoidan laskut ja en pysty säästää rahaa, mutta kaljamaha on mitä sitten, menen nytki urheilemaan teen jotain asioille mutta en silti ole laihtunut, miksi pitäisi? Kyllä mä silti nuorempana seurustelin.

Vierailija
564/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naisetki on lihavia ja joillaki naisilla on kaljamaha, miten he kelpaavat, sama asia kun minusta jauhetaan tälläistä, mun mielestä ulkonäössä ei edelleenkää ole vikaa ja pituus on hyvä vaikka oisi kaljamaha

Vierailija
565/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset kerro miten laina rahat sijoitit saat tietenkin 7-9% korkoa miksi muuten olisit lainaa ottanut??? LUULETKO TOSIAAN ETTÄ ME MUUT ALAMME SINUN VELKOJA MAKSAMAAN.

Vierailija
566/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikset kerro miten laina rahat sijoitit saat tietenkin 7-9% korkoa miksi muuten olisit lainaa ottanut??? LUULETKO TOSIAAN ETTÄ ME MUUT ALAMME SINUN VELKOJA MAKSAMAAN.

pelaamiseen maksullisiin autoon ja baareihin ja juomiseen, on menny 25 tuhatta tässä

Vierailija
567/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULE PALJON ON IHMISIÖ JOTKA ON SÖSSINY ASIAT  JA NAISETKI OTTANEET VIPPEJÄ JA TEHNEET ONGELMIA LUULETKO ET OLEN AINUT HÄ?

Vierailija
568/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pelaamiseen maksullisiin autoon ja baareihin ja juomiseen, on menny 25 tuhatta tässä

koska lainaa tyrkytettiin kokoajan 2020 vuonna kokoajan ja sillon sai vielä lainaa, nyt ei saal ainaa mistään, elän luottokortilla ja normi rahalla, tajuatko, koakoajn tuli viestejä sähköpostiin että lainatarjous sun muuta,

Vierailija
569/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä ihmiset jotka tienaa hirveesti mutta ovat silti velkaa. Itsehillintä täysin nollissa.

Vierailija
570/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama en jaksa enää. vois lähtee urheilemaan, mä toivon et kohta laitetaa velkajärjestelyhakemus käräjäoikeuteen.

Vierailija
571/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.

Veikkaan että Allu toivoisi hienostunutta ja monisyistä keskustelua naisten pyllyjen kourimisesta.

Vierailija
572/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.

Veikkaan että Allu toivoisi hienostunutta ja monisyistä keskustelua naisten pyllyjen kourimisesta.

Juu, kyllä pyllyjen kouriminen on sellainen tärkeä aihe, mistä ihmiset vaihtavat aivan liian vähän näkemyksiään esim. kahvipöytäkeskusteluissa.

Vierailija
573/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytki olen urheilemassa nii en ymmärrä miksi musta jauhetaan tällästä

Vierailija
574/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen teen asioille jotain. Maksan velkaa. Käyn töissä ja yritän velkajärjestelyyn. Ihmiset on ilkeitä

Vierailija
575/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli ei tiedä, mitä suomen sana ramasee tarkoittaa...

Vierailija
576/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluan että kaljamaha pienentyisi.

Vierailija
577/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ilkeitä. Ei mua vois vähempääkää kiinnostaa.

Vierailija
578/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän tehdä asoille jotain eilen hain apua. Silti ihmiset on tollasia kaljamaha. Velkaantunut sekopää. Väkivaltainen ja juo alkoholia ja juo rahansa

Vierailija
579/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän tehdä asoille jotain eilen hain apua. Silti ihmiset on tollasia kaljamaha. Velkaantunut sekopää. Väkivaltainen ja juo alkoholia ja juo rahansa

Mä ihmettelen miksi mä välitän. Ei naisetkaa ole täydellisiä en mäkään. Mutta en anna lannistaa tälläset ihmiset!!

Vierailija
580/872 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt todella paljon virheitä 5 v ja tehny isot velat. Sille ei vain ollenkaa voi mitää !!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi