Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (878)

Vierailija
541/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen vaa yksin ja keskityn töihin ja välillä juon. Piste.

Kusitko jo tänkin illan treffit?

Vierailija
542/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma ettei saa ees alkoholia juoda.!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole treffejä ei ole naisia. Olen töissä ja hommaan apua. Naiset tulee sitte joskus.

Vierailija
544/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma ettei saa ees alkoholia juoda.!!!

Senkus juot, mielellään kaksin käsin niin et naputa noita ulinoitasi tänne.

Vierailija
545/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Allulla toista työtä ole, olishan se jo senkin täällä monesti kertonut. Kunhan taas kerran valehtelee.

Vierailija
546/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut taaskaa eilen naisia.

Vierailija
547/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut taaskaa eilen naisia.

Eli taas kerran joit rahasi. Bravo. Olet kyllä todella lapsellinen ihminen.

Vierailija
548/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noita naisia mitenkää saa. Annan olla

Vierailija
549/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ryyppäät, uliset, kieltäydyt laihduttamasta, jankutat pyllyjen puristelemisesta, et osaa säästää rahaa tai pitää itsestäsi minkäänlaista huolta- noin nyt muutaman asian mainitakseni- et tule missään nimessä "saamaan" naista. Eikä pidäkkään. Jätä naiset paremmille miehille, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen, saatikka sitten seksiin.

Vierailija
550/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.

Vierailija
551/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ryyppäät, uliset, kieltäydyt laihduttamasta, jankutat pyllyjen puristelemisesta, et osaa säästää rahaa tai pitää itsestäsi minkäänlaista huolta- noin nyt muutaman asian mainitakseni- et tule missään nimessä "saamaan" naista. Eikä pidäkkään. Jätä naiset paremmille miehille, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen, saatikka sitten seksiin.

Plus vielä ilkeily muille pois 

Vierailija
552/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

21.10.2002:

"Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan."

Juupa juu, Allu.

Vierailija
553/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plus vielä ilkeily muille pois 

En jaksa kuunnella tollasta hyvästi

Vierailija
554/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.

En jaksa enää

Vierailija
555/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

21.10.2002:

"Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan."

Juupa juu, Allu.

Oho. Eli jo 24 vuotta sitten pyöri ihan sama levy? Velkaa vain oli vähemmän ja tukkaa enemmän päässä.

Vierailija
556/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mun tällästä tarvi kuunnella!!

Vierailija
557/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko kuullut velkamurskaimesta?

En mitä se tarkoittaa?

https://www.sttinfo.fi/tiedote/70332006/velat-saataviksi-vitsi-vai-tavo…?

https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/vel…

Ydinideana maksaa ensin yksi laina pois.

1. laitetaan muihin lainoihin siksi aikaa vain minimilyhennykset

2. koitetaan repiä jostain lisätuloa tai säästää, että sitä yhtä poismaksettavaa lainaa voidaan maksaa 100€/kk enemmän.

3. kun eka laina on maksettu pois, siirrytään lyhentämään siitä vapautuneilla rahoilla lainaa nro 2. ja niin edelleen. 

Yleensä lannattaa aloittaa summaltaan pienimmästä lainasta, jotta sen saa nopeimmin pois tieltä ja ”vapautettua” enemmän varoja seuraavan lainan poismaksuun.

Samalla ei pidä tietenkään enää ottaa uusia velkoja.

Kolmatta lainaa lyhennettäessä siihen on jo käytössä lainoihin 1 & 2 esimerkissä aiemmin menneet rahat. Eli pois maksaminen nopeutuu koko ajan. 

Toki vyötä pitää kiristää maksun ajan, mutta sama se ois velkajärjestelyssäkin.

Ei onnistu kun velka ei lyhene ollenkaa, kai mä nyt tuon tajuan haloo

Vierailija
558/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21.10.2002:

Juupa juu, Allu.

Oho. Eli jo 24 vuotta sitten pyöri ihan sama levy? Velkaa vain oli vähemmän ja tukkaa enemmän päässä.

mä en todellakaa ole tuo, miten oot tommonen suosittelen menee hoitoon

Vierailija
559/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä juon kyllä aina välillä saan juoda jos haluan, monet juo, eikä minun tarvi tällästä kuunnella, liikun joka päivä lenkkeilen, ei mun tarvi laihduttaa.

Vierailija
560/878 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANKO EI SAISI OLLA KALJAMAHAA TAI YLIPAINONEN IHMISET ON SAIRAITA TÄÄLÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan