Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani
Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.
Kommentit (878)
On se kumma ettei saa ees alkoholia juoda.!!!
Ei ole treffejä ei ole naisia. Olen töissä ja hommaan apua. Naiset tulee sitte joskus.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma ettei saa ees alkoholia juoda.!!!
Senkus juot, mielellään kaksin käsin niin et naputa noita ulinoitasi tänne.
Ei Allulla toista työtä ole, olishan se jo senkin täällä monesti kertonut. Kunhan taas kerran valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut taaskaa eilen naisia.
Eli taas kerran joit rahasi. Bravo. Olet kyllä todella lapsellinen ihminen.
Ei noita naisia mitenkää saa. Annan olla
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ryyppäät, uliset, kieltäydyt laihduttamasta, jankutat pyllyjen puristelemisesta, et osaa säästää rahaa tai pitää itsestäsi minkäänlaista huolta- noin nyt muutaman asian mainitakseni- et tule missään nimessä "saamaan" naista. Eikä pidäkkään. Jätä naiset paremmille miehille, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen, saatikka sitten seksiin.
Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ryyppäät, uliset, kieltäydyt laihduttamasta, jankutat pyllyjen puristelemisesta, et osaa säästää rahaa tai pitää itsestäsi minkäänlaista huolta- noin nyt muutaman asian mainitakseni- et tule missään nimessä "saamaan" naista. Eikä pidäkkään. Jätä naiset paremmille miehille, sinulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta parisuhteeseen, saatikka sitten seksiin.
Plus vielä ilkeily muille pois
21.10.2002:
"Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan."
Juupa juu, Allu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus vielä ilkeily muille pois
En jaksa kuunnella tollasta hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Ap, millaista keskustelua odotat tai toivot oman kirjoittelusi perusteella? Mikään neuvo ei sinulle kelpaa, olemme sekopäitä kaikki, et jaksa, et ymmärrä... miksi siis jatkat valittelua aina uusilla ketjuilla? Kaikki ne päättyvät samalla tavalla.
En jaksa enää
Vierailija kirjoitti:
21.10.2002:
"Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan."
Juupa juu, Allu.
Oho. Eli jo 24 vuotta sitten pyöri ihan sama levy? Velkaa vain oli vähemmän ja tukkaa enemmän päässä.
Eipä mun tällästä tarvi kuunnella!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kuullut velkamurskaimesta?
En mitä se tarkoittaa?
https://www.sttinfo.fi/tiedote/70332006/velat-saataviksi-vitsi-vai-tavo…?
https://www.takuusaatio.fi/selviydy-veloistasi/velkojen-maksukeinot/vel…
Ydinideana maksaa ensin yksi laina pois.
1. laitetaan muihin lainoihin siksi aikaa vain minimilyhennykset
2. koitetaan repiä jostain lisätuloa tai säästää, että sitä yhtä poismaksettavaa lainaa voidaan maksaa 100€/kk enemmän.
3. kun eka laina on maksettu pois, siirrytään lyhentämään siitä vapautuneilla rahoilla lainaa nro 2. ja niin edelleen.
Yleensä lannattaa aloittaa summaltaan pienimmästä lainasta, jotta sen saa nopeimmin pois tieltä ja ”vapautettua” enemmän varoja seuraavan lainan poismaksuun.
Samalla ei pidä tietenkään enää ottaa uusia velkoja.
Kolmatta lainaa lyhennettäessä siihen on jo käytössä lainoihin 1 & 2 esimerkissä aiemmin menneet rahat. Eli pois maksaminen nopeutuu koko ajan.
Toki vyötä pitää kiristää maksun ajan, mutta sama se ois velkajärjestelyssäkin.
Ei onnistu kun velka ei lyhene ollenkaa, kai mä nyt tuon tajuan haloo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.10.2002:
Juupa juu, Allu.
Oho. Eli jo 24 vuotta sitten pyöri ihan sama levy? Velkaa vain oli vähemmän ja tukkaa enemmän päässä.
mä en todellakaa ole tuo, miten oot tommonen suosittelen menee hoitoon
MInä juon kyllä aina välillä saan juoda jos haluan, monet juo, eikä minun tarvi tällästä kuunnella, liikun joka päivä lenkkeilen, ei mun tarvi laihduttaa.
IHANKO EI SAISI OLLA KALJAMAHAA TAI YLIPAINONEN IHMISET ON SAIRAITA TÄÄLÄ
Kusitko jo tänkin illan treffit?