Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä tulen jo ihan hulluksi mua ramasee ahdistaa ja turhauttaa iso velkakierre ja velkani

Vierailija
04.05.2026 |

Kaikki kokeiltu ei saa yhdistelylainaa et maksaisin vain 1 lainaa, nyt maksan 3 lainaa ja velkaa on kohta 50 tonnia ja töitä vakituisesti on, mutta tää tilanne vaikuttaa mun elämään niin että ihmisetkää ei jaksa mua enää, en tiedä mitä tehdä enää, haluaisin vaan velkajärjestelyyn.

Kommentit (878)

Vierailija
521/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis tehdä ilmoitus 

Vierailija
522/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaa jo seota jo pahasti kun ei ymmärrä miten tätä velkaa on tullut näin paljon

Miten olet ottanut noin monta velkaa, tai paremminkin, miten olet saanut noin monta velkaa niskaasi. Olet ollut todella ajattelematon.

No sanotaa näin mä oon aika epävakaa adhd ihminen oon tehny kaikenlaista elämässä ja otin velkaa ja makselin velalla velkaa otin lisää ja sitä tarjottiin ja tarjottiin otin lisää sit jouduin pelikierteeseen ,nyt on noin 25 tuhatta tullut lisää, ennen velkaa oli 10 tonnia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sori enää kiinnosta. Saan kohta apua. Lähden nyt ostamaan kaljaa ja meen tänää baariin

Ihan oikeasti, sinä olet nyt menossa todella pahaan suuntaan. Ennen sentään ryyppääminen jäi viikonloppuun, ja joit vaan baarissa. Viimeisen kuukauden olet ostanut alkoholia kotiin, ja ryyppäät myäs keskellä viikkoa. Mielentilasi ailahtelevat laidasta laitaan, valehtelet minkä kerkiät ja puhut obsessiivisesti pyllyjen puristelusta. Pitäisikohän tehdä Anton Ekmannista Vantaan postilla huolii-ilmoitus?

Mulla on lomaa nyt viikko, niin tottakai juon

Vierailija
524/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei sori enää kiinnosta. Saan kohta apua. Lähden nyt ostamaan kaljaa ja meen tänää baariin

Ihan oikeasti, sinä olet nyt menossa todella pahaan suuntaan. Ennen sentään ryyppääminen jäi viikonloppuun, ja joit vaan baarissa. Viimeisen kuukauden olet ostanut alkoholia kotiin, ja ryyppäät myäs keskellä viikkoa. Mielentilasi ailahtelevat laidasta laitaan, valehtelet minkä kerkiät ja puhut obsessiivisesti pyllyjen puristelusta. Pitäisikohän tehdä Anton Ekmannista Vantaan postilla huolii-ilmoitus?

Miksi? Ihan vaan sen takia, että sulla on lomaa? älä sitten viitsi tulla tänne ulisemaan siitä kuinka rahat on vähissä!

Vierailija
525/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anton Ekmannista??

Vierailija
526/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun myös Helsingissä, eikä minulla ole täällä ollut koskaan autoa. Kaikki tarpeellinen löytyy läheltä.

Vierailija
527/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta sitten kirjoitit näin:

"Täs ei jotenki ole mitää järkee.. kohta 37 v ja aivan pohjalla.. koskaa tehny töitä ja vain velkaa ja velkaa ja vippejä ottanut.. sit pelannut.. kokoajan velkaa tulee lisää autoon vikoja.. ja ei pysty parempaa autoa ostaan.. hävettää tässä iässä ajaa jollain 2000 € romulla.. kun ei pysty ostaa kalliimpaa.. ei pysty saamaa parempaa palkkaa.. menee 20 v velkojen maksussa."

Niin että miten meni niinkuin omasta mielestä??

Vierailija
528/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Ihan vaan sen takia, että sulla on lomaa? älä sitten viitsi tulla tänne ulisemaan siitä kuinka rahat on vähissä!

No joo se on totta en ulise, töistä tulee kokojan lisää koska mulla on toinen työ se hyvä

Vierailija
529/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta sitten kirjoitit näin:

"Täs ei jotenki ole mitää järkee.. kohta 37 v ja aivan pohjalla.. koskaa tehny töitä ja vain velkaa ja velkaa ja vippejä ottanut.. sit pelannut.. kokoajan velkaa tulee lisää autoon vikoja.. ja ei pysty parempaa autoa ostaan.. hävettää tässä iässä ajaa jollain 2000 € romulla.. kun ei pysty ostaa kalliimpaa.. ei pysty saamaa parempaa palkkaa.. menee 20 v velkojen maksussa."

Niin että miten meni niinkuin omasta mielestä??

No nyt on velkaa tullut 15 tuhattal isää

Vierailija
530/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää juoda aina yksin ku ei oo naiskavereitakaan, tätä se on

Vierailija
531/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta en jaksa enää ruikuttaa ja oon hiljaa, kohta saan apua ja sillee, baariin vaan sielä on naisia.

Vierailija
532/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen juuri kertoi että kaljamaha ja velat ei haittaa naista, siis hyvä näillä mennään.

Vierailija
533/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tehdä

Vierailija
534/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitään muuta järkevää tekemistä et lomalle keksi??

Vierailija
535/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anton Ekmannista??

Hän on tämä Allu

Vierailija
536/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen juuri kertoi että kaljamaha ja velat ei haittaa naista, siis hyvä näillä mennään.

Eli sä heti ensimmäisissä viesteissä uliset naisille noista asioista?! Ei hyvää päivää. Varmaan puhut tiukoista farkuista ja pyllyn puristelustakin?

Vierailija
537/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä heti ensimmäisissä viesteissä uliset naisille noista asioista?! Ei hyvää päivää. Varmaan puhut tiukoista farkuista ja pyllyn puristelustakin?

Alluhan kerran sai tindermatchin ja kusi sen spämmämällä tälle naiselle noita juttujaan sillä lopputulemalla, että nainen peruutti tapaamisen.

Vierailija
538/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alluhan kerran sai tindermatchin ja kusi sen spämmämällä tälle naiselle noita juttujaan sillä lopputulemalla, että nainen peruutti tapaamisen.

Kertoi viesteissään mm. että vaatimatonkin nainen kelpaa hälle. Dsami ei kummasti lämmennyt.

Vierailija
539/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vaa yksin ja keskityn töihin ja välillä juon. Piste.

Vierailija
540/878 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen vaa yksin ja keskityn töihin ja välillä juon. Piste.

Mmikä se sun toinen työ on postin lajittelun lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi