Mitä odotat että pääset tekemään taivaan kodissa?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Ei vaivoja, eikä syntiä. Saa tavata Herran kasvotusten, kiittää ja ylistää Häntä.
mieti kuinka vanha vitsi se on jo herralle ku teitä kaheleita käy ylistämässä :D ja aika paljon kusstapäässä pitää olla että olettaa pääsevänsä edes kasvotusten tapaan. etsää audienssia saa suomen presidenttillekkään tai paaville. iso pettymys tiedossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ristisanoja
Iankaikkisuudessa tulee kaikki mahdolliset ristisanat tutuiksi. Voi pitkän päälle ruveta tökkimään.
mietit aikaa liian yksinkertasesti. kuuluuhan se eritavalla tääläkin unessa
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin juoda mukillisen vettä ja mustikkamehua ennen kuin laskeudutaan kohteeseen.
Kohteeseen ei laskeuduta vaan sut tempaistaan ylös.
Tekoäly sanoo näin:
Kristillisen uskon mukaan taivaaseen pääsy perustuu uskoon Jeesukseen Kristukseen, joka sovitti ihmisten synnit ristinkuolemallaan. Se ei ole ansaittavissa omilla teoilla, vaan se on Jumalan armosta saatu lahja. Usko, parannus ja luottamus Jumalan armoon avaavat tien iankaikkiseen elämään.
Keskeiset näkemykset taivaaseen pääsystä:
Jeesus tienä: Raamatun mukaan Jeesus on ainoa tie taivaaseen eli ikuiseen Jumala-yhteyteen.
Armo, ei teot: Taivaaseen ei pääse omalla hyvyydellä tai teoilla, vaan pelastus on Jumalan lahja, jonka saa uskon kautta.
Parannuksen tekeminen: Synnintunto ja kääntymys (parannuksen tekeminen) ovat olennaisia osia pelastuksen vastaanottamisessa.
Uskon lahja: Pyhä Henki antaa uskon lahjan, joka mahdollistaa turvautumisen Jeesuksen sovitustyöhön.
Kärsivällisyys ja "lapsen kaltaisuus": Jeesus painotti taivasten valtakuntaan pääsyn edellytykseksi lasten kaltaista, riippuvaista suhdetta Jumalaan.
Kuolemanjälkeinen lepo: Uskovainen pääsee taivaaseen kuoltuaan, jota kuvataan myös nukahtamiseksi vanhurskasten lepoon odottamaan ylösnousemusta.
Onko noin? Ainakaan tavallinen Jumalaan uskova kristitty ei taivaaseen pääse vaikka olisi kuinka hyvä ja syntiä välttelevä ihminen tahansa. Näinhän uskikset sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin juoda mukillisen vettä ja mustikkamehua ennen kuin laskeudutaan kohteeseen.
Aina olen laskeutunut taivaalta kohteeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sie oot sitten enkeli joka lentelee maan ja taivaan välillä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan asiantuntija työreissulla
Katson telkkaria ja juon kaljaa.
Kuljeskella, katsella ja ihmetellä ympäristöä, sen kauneutta ja rauhaa. Koska siihen ei ole koskaan tarpeeksi aikaa tässä elämässä.
Nussimaan kauniita enkelinaisia.
"Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan" (Ilm. 21:27). "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä" (Ilm. 22:14,15).
Odotan eniten sitä, että saan tavata kaikki rakkaani, jotka ovat päässeet sinne ennen minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan asiantuntija työreissulla
Jeesus???
Vierailija kirjoitti:
Katson telkkaria ja juon kaljaa.
Hyvä ettei Kauniit&Rohkeat ja Emmerdale jää näkemättä kun kupsahdan.
Vierailija kirjoitti:
Odotan eniten sitä, että saan tavata kaikki rakkaani, jotka ovat päässeet sinne ennen minua.
Taivaassa ei tunneta entisiä omaisia/lähimmäisiä/tuttuja.
Että krooniset kipuni ovat poissa ja saan kirkastetun ruumiin, ilman särkyä.
Olen sairastanut lapsesta asti, ollut kovin sairaalloinen ja elämäni on ollut monin tavoin kärsimystä. Hermokivut ovat kauheita, välillä itken tuskissani ja rukoilen Jumalaa auttamaan ja lohduttamaan. Lääkäristä ei ole löytynyt mitään parantavaa, kyse kun on autoimmuunisairauksista kohdallani.
Jeesukselle annoin elämäni ollessani 29v. Jeesus on Herra! Iloitsen Herrassa, vaikka maallinen kehoni on "ottanut osumaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Ovatko he eri näköisiä kuin eläissään vai nuortuuko vanhakin ja vauva vanhenee? Tuntisin kyllä esim. mummoni jos hän näyttäisi siltä kuin kuollessaan eli 90+, mutta en kyllä tunnistaisi häntä jos hän näyttäisi esim. 30v nuoremmalta. Jospa heillä kuitenkin on nimilaput joissa koko nimi ja sotu? Tietysti joku hakukonekin olisi kätevä eli näpyttelisi vain Thelma Annikki Javanainen os. Salokannel, syntymä- ja kuolinaika ja ta-daa.. kohta mummo pelmahtaisi paikalle helmat liehuen.
Vierailija kirjoitti:
Että krooniset kipuni ovat poissa ja saan kirkastetun ruumiin, ilman särkyä.
Olen sairastanut lapsesta asti, ollut kovin sairaalloinen ja elämäni on ollut monin tavoin kärsimystä. Hermokivut ovat kauheita, välillä itken tuskissani ja rukoilen Jumalaa auttamaan ja lohduttamaan. Lääkäristä ei ole löytynyt mitään parantavaa, kyse kun on autoimmuunisairauksista kohdallani.
Jeesukselle annoin elämäni ollessani 29v. Jeesus on Herra! Iloitsen Herrassa, vaikka maallinen kehoni on "ottanut osumaa".
Miksi Jumala ja Jeesus sua kiusaa, vaikka ilmeisesti oot ihan ok tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat rakkauden hengessä. Ei "sillai" kuin maallisesti ollaan.
Eihän taivaassa olija tunne entisiä omaisiaan!