Mitä odotat että pääset tekemään taivaan kodissa?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelemaan musiikkia
Juu, harpunsoittoa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä valmistaudutaan seuraavaan elämään. kun vaan sopiva tyyppi löytyy.
Luulet syntisenä pääseväsi taivaaseen pyhän Jumalan läsnäoloon odottamaan sitä, että pääset viettämään taas seuraavaa syntielämää jonnekin...? Kannattaa todellakin tämmöisistä harhaluuloista päästä eroon.
Raamatun mukaan ihminen elää kerran ja saa sen jälkeen tuomion tästä elämästään. Mitään uutta mahdollisuutta ei anneta. Muuten kuin korkeintaan sitä kautta, jos Jumala päättää palauttaa jonkun kuoleman porteilta takaisin tähän elämään. Tällaisista tapauksista on Raamatussakin mainittu. Mutta kukaan ei "jälleensynny" minnekään eikä miksikään. Sen sijaan uudestisyntymä pitäisi kyllä tapahtua, jotta ei kuoltuaan päädy taivaan sijasta kadotukseen. Uudestisyntymä taas tarkoittaa hengellistä mielenmuutosta, parannusta synneistä.
Minä armahdan kenet armahdan, sanotaan myös Raamatussa eikä sinun sanasi siihen vaikuta. Mikä sinä olet ketään nimittelemään pidä vaan huoli omasta syntielämästäsi.
Nukkua.
Kuolema kuittaa univelat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan eniten sitä, että saan tavata kaikki rakkaani, jotka ovat päässeet sinne ennen minua.
Taivaassa ei tunneta entisiä omaisia/lähimmäisiä/tuttuja.
minä olen nähnyt unessa useita edesmenneitä sukulaisia ja tuttavia jotka ovat ystäviensä kanssa yhdessä. Löysin myös vanhan kissani kun unessa lähdin sitä etsimään tuonelasta. Hyvässä kunnossa ja ilahtui kun näki minut.
Unet nyt eivät taivaaseen liity mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Hei uskovaiset, mitä Raamattu kertoo taivaasta tai taivasten valtakunnasta tai Jumalan valtakunnasta?
Raamattu päättyy nykyisen Maailman 1000vuotisen Jeesuksen Hallinta ajan lopussa ja Hän luo Uudet Taivaat ja Uuden Maan mitä se ikinä tarkoittaakaan. Se on Ikuinen Kuningaskunta jossa ei ole politiikkaa ei kuolemaa jne...
Odotan ehkä sitä, että loppuu epäonnen elämä ja itku. Taivaassa saa olla rauhassa.
Odotan ettei tarvitsisi tehdä mitään. Ei kai se työleiri ole?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ristisanoja
Sama täällä ja jos saisi aina ratkaistua vaikeatkin ristikot niin taivas olisi nimensä veroinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei uskovaiset, mitä Raamattu kertoo taivaasta tai taivasten valtakunnasta tai Jumalan valtakunnasta?
Raamattu päättyy nykyisen Maailman 1000vuotisen Jeesuksen Hallinta ajan lopussa ja Hän luo Uudet Taivaat ja Uuden Maan mitä se ikinä tarkoittaakaan. Se on Ikuinen Kuningaskunta jossa ei ole politiikkaa ei kuolemaa jne...
Se ei kuule tarkoita yhtään mitään. Onpahan vain satu jolla herkkäuskoisia narrataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan eniten sitä, että saan tavata kaikki rakkaani, jotka ovat päässeet sinne ennen minua.
minä olen nähnyt unessa useita edesmenneitä sukulaisia ja tuttavia jotka ovat ystäviensä kanssa yhdessä. Löysin myös vanhan kissani kun unessa lähdin sitä etsimään tuonelasta. Hyvässä kunnossa ja ilahtui kun näki minut.
Voi kuule kun näin enneunen uskoontulemisestani. Ja Jumala on myös unessa puhunut minulle, tulikirjaimin. Unet on tuttuja jo Raamatun ajoilta esim. joosef oli unentulkitsija. Ei niitä pidä väheksyä vaan opetella tulkitsemaan oikein.
Ylöstempaus eli rapture tarkoittaa tapahtumaa, jossa uskovat, elävät että Kristuksessa kuolleet, otetaan ylös kohtaamaan Jeesus taivaassa, ja tämä tapahtuu ennen suurta ahdistuksen aikakautta. Jeesus hakee seurakuntansa ylöstempaushetkellä, ja myöhemmin näkyvällä tavalla perustamaan tuhatvuotisen valtakunnan.Tapahtuman voi sattua milloin tahansa. Ylöstempauksessa uskovaisten ruumiit muuttuvat kuolemattomiksi. Jeesus hakee uskovat pois maailmasta ennen Antikristuksen valtaannousua. Kun Pyhä Henki ja uskovat poistuvat tempauksessa, vihan aika alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule kun näin enneunen uskoontulemisestani. Ja Jumala on myös unessa puhunut minulle, tulikirjaimin. Unet on tuttuja jo Raamatun ajoilta esim. joosef oli unentulkitsija. Ei niitä pidä väheksyä vaan opetella tulkitsemaan oikein.
Unien tulkintahan on helppoa kuin heinänteko. Kun jotakin tapahtuu, muistellaan nähtyjä unia tarkoituksena löytää joku vähän tapahtuneesen liittyvä. Voi myös tehdä toisin päin, ottaa tarkasteluun jonkin unen ja katesella uutisia, nettiä, somea kunnes löytyy joku vähän uneen liittyvä.
Jommalla kummalla tavalla löytyy taatusti ainakin joku uni ja sille ainakin joku "tulkinta".
Kun nyt joku kertoisi millainen paikka Taivas on, siis Raamatun mukaan, eikä mutu.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt joku kertoisi millainen paikka Taivas on, siis Raamatun mukaan, eikä mutu.
Sehän on vain mutua.
Vierailija kirjoitti:
Ylöstempaus eli rapture tarkoittaa tapahtumaa, jossa uskovat, elävät että Kristuksessa kuolleet, otetaan ylös kohtaamaan Jeesus taivaassa, ja tämä tapahtuu ennen suurta ahdistuksen aikakautta. Jeesus hakee seurakuntansa ylöstempaushetkellä, ja myöhemmin näkyvällä tavalla perustamaan tuhatvuotisen valtakunnan.Tapahtuman voi sattua milloin tahansa. Ylöstempauksessa uskovaisten ruumiit muuttuvat kuolemattomiksi. Jeesus hakee uskovat pois maailmasta ennen Antikristuksen valtaannousua. Kun Pyhä Henki ja uskovat poistuvat tempauksessa, vihan aika alkaa.
Missä noin sanotaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unien tulkintahan on helppoa kuin heinänteko. Kun jotakin tapahtuu, muistellaan nähtyjä unia tarkoituksena löytää joku vähän tapahtuneesen liittyvä. Voi myös tehdä toisin päin, ottaa tarkasteluun jonkin unen ja katesella uutisia, nettiä, somea kunnes löytyy joku vähän uneen liittyvä.
Jommalla kummalla tavalla löytyy taatusti ainakin joku uni ja sille ainakin joku "tulkinta".
Tämä nyt on vain amatöörin tulkintaa ammattilaiset tietävät paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mikset hanki Raamattua koska se tuntuu sinua kiinnostavan? Ei ne ole edes kalliitakaan, seurakunnastasi voisit saada ihan ilmaiseksikin.
En ainakaan huolehdi enää kenestäkään enkä tasan tarkkaan tee ruokaa tai siivoa. Toivottavasti siellä on hyvä kirjasto ja kunnon elokuvasali.
Ilman kurjuutta ei tule hyvää bluesia.