Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako kukaan miten pyyhkeistä sai tunkkaisen...

Vierailija
11.05.2007 |

hajun pois?

Olen joskus kuullut vinkin, että etikka-vesiseoksessa huljuttelemalla saisi tunkkaisen hajun kylpypyyhkeistä pois? Tietääkö kukaan tarkemmin, mitä etikkaa ja millainen suhde etikan/veden suhteen? Tai tietääkö joku jotain muuta keinoa moiseen ongelmaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyyhkeet kestävät pesun ihan ok.

Vierailija
2/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt nämä pyyhkeet nyt pari kertaa 90 asteessa ja tunkkainen haju sen kun vaan pysyy :( Ajattelin vielä kerran heittää pyyhkeet 90 -asteen pesuun ja sitten pariksi päiväksi ulos kuivamaan ja tuulettumaan. Käytättekö muuten pyyhkeissä huuhtuluainetta? Minä en, olen joskus kuullut että se sitoo sitä tunkkaista hajua vielä syvemmälle pyyhkeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis muita aineita sekaan

Vierailija
4/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska etikanhaju jää pyykkiin pesun jälkeen, laitan vielä huuhteluohjelman ja silloin lisään huuhteluainetta jotta pyykki lopulta tuoksuisi hyvältä. Olen kyllä ajatellut seuraavaksi kokeilla niin, että laitan sankoon veden sekaan tilkan etikkaa ja liotan pyykkiä siinä hetken jonka jälkeen pesen sitten normaalisti.

Vierailija
5/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos se lähtee, niin se tulee takaisin heti kun pyyhe kastuu ensimmäisen kerran.

Eli vinkkejä otan vastaan minäkin!

Vierailija
6/6 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

soodalla tai etikalla? Eli laitat pesuainelokeroon etikkaa/soodaa, minkä verran? Ja sen jälkeen uusi pesu pesuaineella että etikan haju lähtee pois? Vai miten? Ajaa varmaan saman asian jos liottelee sankossa etikkavedessä aikansa ja sitten pesee pesukoneessa normaalisti pesuaineella, ymmärtäisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi