Olenko omituinen, kun stand up ei naurata juuri yhtään?
Usein keikoilla kuuluu yleisöstä naurunremakkaa, mutta itse en ikinä naura noille jutuille ääneen. Ihan sama kuka esiintyy. Lähinnä korkeintaan satunnaisesti hymähtelen.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Hedberg ja se joku Ismo ovat surkeita.
Ja muita stand up-koomikoita ei ole.
Iikka Kivi sanoi nuorena, että hänestä tulee
stand-up koomikko. Kaikki nauroivat.
Nyt ei naura enää kukaan.
Vierailija kirjoitti:
.
Ne onkin ihan paskoja
Tämä kyllä naurattaa
Tämä mies "löysi" Jim Carreyn
Etsä omituinen ole, se huumorin muoto ei sit vaan osu sulle. Ite tykkään- toki vaan hyvistä.
Tuntuvat heittävän lähinnä alapääjuttuja. Ne lakkasivat naurattamasta, kun olin ohittanut teini-iöän.
Minua vaivaa myötähäpeä. Jopa parhaiden brittikoomikoiden esitysten aikana hieman arveluttaa, mitä on tulossa. Suomalaisia en siedä katsoa ollenkaan.
Koko homma perustuu väkisinnauramiseen. Eli ostetaanpa nyt kalliit liput ja lähdetään nauramaan. Heh heh, kylläpä on hauskaa. Ja itse koomikko taiteilee kieli keskellä suuta, ettei lipsauta mitään sopimatonta ja joudu Twitteriin lynkattavaksi, koska kiellettyjen aiheiden lista on nykyään pidempi kuin koskaan
Olen joskus kaveriporukalla katsonut stand upia livenä ja telkkarista ja ei ne jutut vaan aina naurata kaikkia samalla lailla. Joskus tulee jopa kiusallinen olo kun ei ei tiedä mille kanssaihmiset nauravat.
Taiteen ja ilmsisunmuoto joka ei nappaa lainkaan. Joten vältän joutumasta stad upin vaikutus piiriin 😉
Hedbergin "huumoria".
Miten Saija kestää tuota ukkoa?
https://samscomedyclub.com/wp-content/uploads/2016/03/081-sami-hedberg-…
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia
Vierailija kirjoitti:
Juo enemmän
Näin se on.
Selvinpäin ei naurata juurikaan, mutta jo yhden oluen jälkeen monet jutut naurattaa.
Joo, ei nämä Samit, Ismot, Nikot eikä Ilarit naurata yhtään. Samat läpät ja maneerit jo vuodesta toiseen eikä nekään edes hauskoja.
Näillä uusilla ja nuoremmilla kyllä parempia juttuja ja ne jopa naurattaa.
Et ole. Hedberg ja se joku Ismo ovat surkeita.