Putinin Venäjä luhistuu tämän vuoden loppuun mennessä
Kaikki on mennyt pieleen, ei tuolla osata muuta kuin r*ssiä. Ukrainalle täysi kymppi droonisodan kehittämisestä.
Kommentit (336)
Venäjä on pahan valtakunta jota johtaa fasistinen myrkkykääpiö.
Venäjän erikoisoperaatio on pysähtynyt Ukrainan tappokentille joilla tuhat venäläistä tapetaan päivittäin.
Venäjän valtion öljytulot ovat romahtaneet ja räjähtänyt inflaatio tuhoaa sotatalouden.
Venäjän federaation hajoaa ja kansallisvaltiot itsenäistyvät. Suomen uusiksi itänaapureiksi tulee heimokansojen asuttamat ystävällismieliset Karjalan tasavalta ja Inkerin maa.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on pahan valtakunta jota johtaa fasistinen myrkkykääpiö.
Venäjän erikoisoperaatio on pysähtynyt Ukrainan tappokentille joilla tuhat venäläistä tapetaan päivittäin.
Venäjän valtion öljytulot ovat romahtaneet ja räjähtänyt inflaatio tuhoaa sotatalouden.
Venäjän federaation hajoaa ja kansallisvaltiot itsenäistyvät. Suomen uusiksi itänaapureiksi tulee heimokansojen asuttamat ystävällismieliset Karjalan tasavalta ja Inkerin maa.
Jääkö perusbyzzät kuitenkin niihin uusiin tasavaltoihin tuossa rajan toisella puolella? Vai oppisivatkohan olemaan?
Hienoa, jos totta!
"PUTIN “NÄKI VALON” paraatin jälkeen!
Lähteiden mukaan, jotka ovat lähellä Venäjän presidentin hallintoa, Putin piti suljettujen ovien takana pidetyn kokouksen paraatin jälkeen ja ensi kertaa pitkään aikaan hän myönsi avoimesti, että sodan on loputtava. Hän olisi sanonut seuraavaa melkein kirjaimellisesti:
“Emme voi jatkaa. Tämä johtaa meidät katastrofiin.”
Kreml olisi muka alkanut kiireelliset valmistelut sodan lopettamiseksi.
• Kenraalikunta olisi saanut käskyn aloittaa joukkojen vetäytymismekanismin kehittäminen Ukrainasta.
• Diplomaattiset kanavat (Turkin, Kiinan ja välittäjien kautta) olisi jo aktivoitu käynnistämään neuvotteluprosessi.
• Todistajat väittävät Putinin näyttäneen kalpealta, hermostuneelta ja ensi kertaa moniin kuukausiin hän näytti aidosti murtuneelta."
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, jos totta!
"PUTIN “NÄKI VALON” paraatin jälkeen!
Lähteiden mukaan, jotka ovat lähellä Venäjän presidentin hallintoa, Putin piti suljettujen ovien takana pidetyn kokouksen paraatin jälkeen ja ensi kertaa pitkään aikaan hän myönsi avoimesti, että sodan on loputtava. Hän olisi sanonut seuraavaa melkein kirjaimellisesti:
“Emme voi jatkaa. Tämä johtaa meidät katastrofiin.”
Kreml olisi muka alkanut kiireelliset valmistelut sodan lopettamiseksi.
• Kenraalikunta olisi saanut käskyn aloittaa joukkojen vetäytymismekanismin kehittäminen Ukrainasta.
• Diplomaattiset kanavat (Turkin, Kiinan ja välittäjien kautta) olisi jo aktivoitu käynnistämään neuvotteluprosessi.
• Todistajat väittävät Putinin näyttäneen kalpealta, hermostuneelta ja ensi kertaa moniin kuukausiin hän näytti aidosti murtuneelta."
Loppu lähenee ja jalat vispaa. Meneekö Lavrov samaan monttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjänhän piti romahtaa jo ajat sitten.
Nyt se romahtaa ihan oikeasti, tulet näkemään.
Puten Venäjä on Putouksen Antsku.
Muistan kun vierailin Putinin venäjällä joulukuussa 2010. Menimme Allegrolla kaverini kanssa pietariin. Vierailuni oli ensimmäinen venäjälle ikinä elämässäni ja järkytyin rappiosta heti kun juna ylitti rajan. Hotellin suihkun vesikin oli ruskeaa ja haisi kananmunapierulta. Kadunvarsilla mainostettiin länsimaista scifi-elokuvaa ABATAP.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä olla naiivi ja uskoa Venäjän luhistuvan. Yhteiskunnalliset rakenteet ovat siellä erilaiset kuin lännessä, suurvalta-ajattelu ei koskaan katoa. Johtoporras suunnittelee seuraavia hyökkäyksiä, yllätys koittaa milloin tahansa.
Siksipä Ukrainan tukemiseen pitää panostaa entistä enemmän ja Euroopan itäisen sivustan myöskin. Ollaan valppaina, kuten aina!
MOTTIEN MOTTI!
"lmeisesti Venäjän logistiikka Krimille ja sitä ympäröiville alueille on käytännössä romahtanut Ukrainan droonien vuoksi, ja 60 000 venäläistä sotilasta on nyt loukussa ilman (riittäviä) polttoaineen, ruoan tai ammusten toimittamisia. Loistavaa! Toivottavasti tämä käynnistää koko hallinnon täydellisen romahduksen."
Venäjän imperialismi pitää palkita Ukrainan armeijan vetäytymisellä Donbassista
-Peskov
"Zelenskyin täytyy käskettää Ukrainan armeija laskemaan aseensa ja lähtemään Donbassista, — Peskov Kommentoimassa Trumpin huomautuksia mahdollisesta sodan pian päättymisestä Kremlin tiedottaja sanoi Ukrainan täyttävän olla tulitauko ja vetäytyvän joukkojaan alueilta, joita Venäjä pitää omana. Kreml jatkaa neuvottelujen ajamista muodossa ”ensimmäinen antautuminen — sitten vuoropuhelu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOTTIEN MOTTI!
"lmeisesti Venäjän logistiikka Krimille ja sitä ympäröiville alueille on käytännössä romahtanut Ukrainan droonien vuoksi, ja 60 000 venäläistä sotilasta on nyt loukussa ilman (riittäviä) polttoaineen, ruoan tai ammusten toimittamisia. Loistavaa! Toivottavasti tämä käynnistää koko hallinnon täydellisen romahduksen."
Ei pidä paikkaansa.
Ukraina dronettaa. Ja sillehän ette voi mitään!😁
Vierailija kirjoitti:
Harhaista tuulipukukansan toiveunta ovat puheet Venäjän” romahduksesta”🙂 Lännen propagandistien mukaan Venäjä on” romahtanut” joka viikko viimeisen neljän vuoden ajan🤣 Tuulipukukansa ei ymmärrä Venäjää. Sitä maata ei voi voittaa sodassa.
Venäjän kansa on alkanut protestoida yhä äänekkäämmin. Puten hovissa kuiskaillaan jo uudesta johtajasta, joka solmii hyvät suhteet länsimaihin.
Vierailija kirjoitti:
Länsimediassa huudetaan kuinka Venäjä sortuu, mutta rintamalla Venäjän armeija lähestyy Donetskin "pääkaupunkia" eli Kramatorskia. Välillä on enää Kostiantyvinkan kaupunki ja peltoa.
Asian voi käydä varmistamassa Ukrainalaisen ylläpitämästä DeepstateUA kartasta.
Ne on lähestyneet jo viisi vuotta Kramatorskia. Ei ole tullut lasta, eikä paskaa. Pelkkää jossittelua ja sitkuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MOTTIEN MOTTI!
"lmeisesti Venäjän logistiikka Krimille ja sitä ympäröiville alueille on käytännössä romahtanut Ukrainan droonien vuoksi, ja 60 000 venäläistä sotilasta on nyt loukussa ilman (riittäviä) polttoaineen, ruoan tai ammusten toimittamisia. Loistavaa! Toivottavasti tämä käynnistää koko hallinnon täydellisen romahduksen."
Ei pidä paikkaansa.
Ukraina dronettaa. Ja sillehän ette voi mitään!😁
Paljonkos dronea lentää Ukrainaan?
Sata lentää ja kolme pääsee perille.
Vierailija kirjoitti:
Länsimediassa huudetaan kuinka Venäjä sortuu, mutta rintamalla Venäjän armeija lähestyy Donetskin "pääkaupunkia" eli Kramatorskia. Välillä on enää Kostiantyvinkan kaupunki ja peltoa.
Asian voi käydä varmistamassa Ukrainalaisen ylläpitämästä DeepstateUA kartasta.
Sinne pellolle jää monta sataa tuhatta ryzyä kylmänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina tuhotaan tarvittaessa ydinaseella. Venäjä ei koskaan häviä sotiaan🙂
Onko Xi jo antanut luvan?
Ei, mutta Zele antoi putelle luvan onttoon paraatiin.
Sota alkaa olemaan kaputt, mitä venäjään tulee. Ei ole miehiä, ei laitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina tuhotaan tarvittaessa ydinaseella. Venäjä ei koskaan häviä sotiaan🙂
Onko Xi jo antanut luvan?
Häneltä ei kysytä🙂 Xi tarvitsee Venäjän öljyä.
Venäjä tarvitsee Kiinan romuelektroa ja valuuttaa. Kumpi onkaan altavastaaja?
"Nyt on sota vasta alussa"
Pian kestänyt pidempään kuin koko toinen maailmansota.
Venäläistä "salamasotaa"...
Vierailija kirjoitti:
"Nyt on sota vasta alussa"
Pian kestänyt pidempään kuin koko toinen maailmansota.
Venäläistä "salamasotaa"...
Njormaali kjolmen päivän erikoisoperatsiooni