Onko kumppanin musamaulla väliä?
Kommentit (391)
On todellakin väliä. Eksä tykkäsi huudattaa Frederikin biisejä autossa niin että ikkunat tärisi. Kun käänsin volyymejä pienemmälle ettei korviin koske niin tuli nyrkistä, onneksi vain kojelautaan eikä heti omaan naamaani. Onneksi ne ajat on kaukana takana, 40 v päässä ja eksä eksä. Tsiisus miten sairaita miehen irvikuvia maailmassa on. Eipä ole kukaan nainen erehtynyt tuon mukaan sen jälkeen. Minä olin nuori ja todella tyhmä mutta opin kyllä kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää musiikista, haluan olla hiljaisuudessa.
Sama
Ei sinänsä, mutta onhan se kiva et on edes sen verran yhtenäinen, että pystyy käymään yhdessä keikoilla eikä autossa tartte kuunnella mitään Frederikiä.
Vierailija kirjoitti:
On todellakin väliä. Eksä tykkäsi huudattaa Frederikin biisejä autossa niin että ikkunat tärisi. Kun käänsin volyymejä pienemmälle ettei korviin koske niin tuli nyrkistä, onneksi vain kojelautaan eikä heti omaan naamaani. Onneksi ne ajat on kaukana takana, 40 v päässä ja eksä eksä. Tsiisus miten sairaita miehen irvikuvia maailmassa on. Eipä ole kukaan nainen erehtynyt tuon mukaan sen jälkeen. Minä olin nuori ja todella tyhmä mutta opin kyllä kerrasta.
Frederik on kyllä junttimusiikin kuningas.
Itselle musiikki ei ole tärkeää, joten puolison musamaulla ei kyllä ollut mitään väliä. Sen sijaan kiinnostus uusiin ruokiin ja vähäiset ruokarajoitteet sekä poliittisesti saman suuntaiset ajatukset olivat tärkeitä. Autossa me kyllä keskustellaan eikä kuunnella musiikkia yhdessä ollessa.
On. Rockmimminä en voisi olla humppajampan kanssa.
On. Ei ole deal breaker (jos muuten aivan täydelinnen) mutta on aika iso juttu. Kuuntelen musiikkia ihan koko ajan, ja olisi kivaa että tykätään ainakin osittain samoista. On hauska fiilistellä yhdessä lempibiisejä, joista molemmat pitää. Autossa, kotona. Voi myös käydä konserteissa ja siitä voi tehdä laatuaikaa.
Soitan instrumenttia (olisin toivonut siitä työtä, mutta harrastan intohimoisesti), joten toivoisin että kumppanikin soittaisi jotakin ja tykkäisi samasta musiikista. Olisi tosi hauskaa soittaa yhdessä. Voittaa monet muut aktiviteetit kuten television tuijotus. Mutta jos hän vihaa musiikkia mitä soitan (rock/metalli), eihän siitä mitään tule.
Tykkään hiljaisuudesta ja luonnon äänistä. Täällä maaseudulla kun kulkee, niin sanotaan, että mies, joka pistäisi autostereoihin oikein kunnon iskelmähumppaa, saisi väistyä kyllä elämästä. Nuorempana inhosin ainoastaan instrumentaalijazzia. Nyt menee kaikki klassisesta metalliin popiin ja rockiin.
Humppamiestä en ota vaikka olisi ainut panomies koko pitäjässä.
En jaksa musiikkia jatkuvalla syötöllä, ja kuulokkeet ovat hyvä keksintö. Niistä toinen voi periaatteessa kuunnella mitä vain. Mutta arvostan kyllä, jos toisella on rock- ja popmusiikin historian tuntemus 😀
No en usko, että siitä mitään tulisi jos minä haluan kuunnella psytrancea ja kumppani Vesa-Matti Loiria.
Vähän on jos kuuntelee tyyliin cheek ja portion boys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitään tyhmempää kuin valita kumppani musamaun perusteella.
Olisitko valmis asumaan kanssani ja kuuntelemaan mun suosikkimusiikkia lähes koko sen ajan mitä ollaan kotona (ei, en käytä kuulokkeita) Olisitko myös valmis kuuntelemaan kuinka intohimoisesti minä puhun ja analysoin lempimusiikkiani? Entä se, että mun musiikin intohimo ulottuu myös siihen, että tuun maksamaan joka vuosi useita tonneja festareista ja konserteista, joissa on bändejä ja artisteja, joista sinä et ole tippaakaan kiinnostunut ja myös matkustamaan ulkomaille esim Burning Man -festareille?
Taidat olla aika rasittava persoona! Ite asun taloyhtiös, jossa eräs muija kuuntelee musaa aamusta iltaan niin et koko talo sen kuulee. Joo, miksköhän se on sinkku eikä kelpaa kenellekään kun yhden illan panoa varten.
Vierailija kirjoitti:
Soitan instrumenttia (olisin toivonut siitä työtä, mutta harrastan intohimoisesti), joten toivoisin että kumppanikin soittaisi jotakin ja tykkäisi samasta musiikista. Olisi tosi hauskaa soittaa yhdessä. Voittaa monet muut aktiviteetit kuten television tuijotus. Mutta jos hän vihaa musiikkia mitä soitan (rock/metalli), eihän siitä mitään tule.
En soita mitään istrumenttia. Mutta pidän metallista ja rock musasta.
Ps. Must Ois kivaa jos vois kumppanin avulla ja yhdessä oppia vaikka soitamaan tai laulaamaan paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Teen itsekin musiikkia, joten joo olisihan se aika kiusallinen tilanne jos kumppanini ei pitäisi tästä.
Tuollaisessa tilanteessa on ihan normaalia kehua puolison musiikkia vaikkei sitä todellisuudessa voisi sietää.
Vierailija kirjoitti:
Teen itsekin musiikkia, joten joo olisihan se aika kiusallinen tilanne jos kumppanini ei pitäisi tästä.
No haittaako jos kumppani ei ole muuusikko?
Vierailija kirjoitti:
No en usko, että siitä mitään tulisi jos minä haluan kuunnella psytrancea ja kumppani Vesa-Matti Loiria.
Mikä ongelma? Kumpikin kuuntelee kuulokkeilla tai muuten toinen ei ole kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan ei-musikaalisille ihmiselle ja sellaisille, jotka kuuntelee lähinnä jotain listahittejä ei ole väliä. Kukaan, joka aidosti harrastaa musiikkia ei ota kumppanikseen sellaista, joka suhtautuu musiikkimakuusi yhdentekevänä.
Täh. Eihän se ole yhdentekevää, mutta jokainen tykkää mistä tykkää. Omastaan voi nauttia ilman että kumpikaan häiriytyy.
En tykkää musiikista, haluan olla hiljaisuudessa.