Oletko laittanut testamenttiin maininnan millaisen muistotilaisuuden haluat ja missä sen saa järjestää vai jätätkö asian omaisille?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kertonut vanhemmalle lapselle ja osin miehelle, mitä toivon. Vieraille pitää tarjota paljon hyvää ruokaa ja olen myös kertonut, mikä virsi on pakko olla sekä pari muuta musiikkikappaletta, jotka on minulle tärkeitä. Aiemmin halusin sanomalehteen kunnollisen kokoisen kuolinilmoituksen, mutta olen alkanut harkita tuota, kun lehtikään ei tule kovin monelle. Arkuksi riittää sellainen edullinen ja vierailta riittää yksi kukka. Jokainen saa tulla hautajaisiin niissä vaatteissa missä lystää, kunhan on jotain päällä. Olisi hirveää, jos joku sanoisi, että ei tule, koska ei ole varaa vaatteisiin ja kukka-asetelmaan.
säää oooot ihana- vieläkö voidaan odottaa kuitenkin uutta joulua ja juhannusta. oot fiksu. moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suunnittelisin siunaustilaisuuden ja valitsisin arkun ja kiven jne.
Muistotilaisuudessa en ole kuitenkaan edes fyysisesti läsnä, joten muut tehkööt mitä tekevät.
Miksi kirjoitat konditionaalissa?
kuule nyt konditio- mee pois- nolo. beibbaat muka noin.... tää ei ooo yo ei gragu- ei asiakijrja edes. puhejuttua van- nolaat vaan itses heikko itsetuntoinen jolla ei ole omanarvontuntoa- pitää lällyn päteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee edes jollain. kommentoitko aina sun keskustelukumppanitkin työssä- vai töissä. huomaa niissä ero- jotenkin kehity- oot ite niin tyhmä. ja en ole kohde ketä haukut.
MÖLLI_ OIKEIN VISKOTAAN: OOT KOULUTTAMATON TÄYS TAUKKI: MOISTA SANAA EI NORMAALI KÄYTÄ_ VISKOTAAN JA PEREHDY PERSREIKÄ_ MIHIN NIITÄ VISKOTAAN OIKEIN: OOT NIIN SITTUKASA