Äitienpäivälounas
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee itse ne ruuat, niin säästyy rahaa kesävaatteisiin!
En mä halua kesävaatteita.
Tarvithan sä jotain bilevaatteita sun bilereissuille 💃 🎶 Vai lähdetkö vanhoissa verskoissa ja pistät vaaterahat eutanasiatilille?
Mulla on kyllä pari mekkoa joista voin valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvithan sä jotain bilevaatteita sun bilereissuille 💃 🎶 Vai lähdetkö vanhoissa verskoissa ja pistät vaaterahat eutanasiatilille?
Mulla on kyllä pari mekkoa joista voin valita.
No mutta sehän on hyvä juttu. Muista se sitten kesällä, ettet vahingossa ala ruikuttamaan, ettei sulla ole vaatteita.
Tässä ketjussa näkee taas että elämäni kiinnostaa. No niinhän tietysti kiinnostaa esim Janinan suurperheen elämä.ap
Minä teen huomenna karjanpaistin, lapset eivät pääse tulemaan huomenna mutta ei haittaa kun olen sanonut ettei tarvi pitkästä matkasta tulla velvollisuudesta, käyvät milloin heille sopii, usein ovatkin pitempään. Itse kävin tänään omaa äitiäni tervehtimässä.
Hommasin take awayna pitsat. Se oli vähän virhe. Pystyin vain täytteet syömään.ap
Olette ennenkin tilanneet pitsaa ja vasta nyt se oli virhe?
Eli sekin ole valhe, ettei sinulla ole kesävaatteita, kuten just viime kesänä valitit. Hoh hoijaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja kertoi käyneensä vappuna "bilettämässä" ja kesällä ei nyt sitten menekään. Tämähän voi toki muuttua vielä moneen kertaan (*mikäli tuo vapun bilettäminen oli alkuunkaan totta).
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa näkee taas että elämäni kiinnostaa. No niinhän tietysti kiinnostaa esim Janinan suurperheen elämä.ap
Ketä sen tai sinun elämäsi kiinnostaa? Sen perusteella, että teet ihan omia luulottelevia johtopäätöksiäsi sen perusteella, että jotkut täällä satunnaisesti jotain kommentoivat. Ja suurin osa vielä hyvinkin negatiiviseen sävyyn. Kaikki palaute ja huomio näköjään kelpaavat, kun on sairaalloisen riippuvainen täysin tuntemattomien huomiosta.
Saitko teiniltä ja mieheltä lahjan?
Minusta on ihan kiva lukea Valiksen juttuja arjestaan. Hyvää äitienpäivää Valis.
Vierailija kirjoitti:
Hommasin take awayna pitsat. Se oli vähän virhe. Pystyin vain täytteet syömään.ap
Olisit tilannut kebab kermaperunoilla, mä aina tilaan ne vaikka on myös ongelmia hampaiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olette ennenkin tilanneet pitsaa ja vasta nyt se oli virhe?
Tuo ei ollut kotipitsan pitsaa. En ole tuolta ennen pitsaa tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Saitko teiniltä ja mieheltä lahjan?
Sain mä mieheltä. Ulkokukkia, suklaata ja kahvia.
Teini ei huomioinut äitiään mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Teini ei huomioinut äitiään mitenkään?
Hän on vielä kaverillaan.