Äitienpäivälounas
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua, viitsi tms. mennä, älä mene, siinä se ongelma ratkeaa.
Niinpä. Mutta ap:n on ihan pakko vatvoa, ihan kaikkia asioitaan, ihan aina. Ja lopputulos on se, että palaa lähtöruutuun sieltä poistumatta. Saa kuitekin sitä huomiota, mistä elää. Kun edes joku muu, kuin miehensä huomioi.
Miksi hänen pitäisi huomioida?
Eikö se ole yleensä tapana huomioida toista edes jotenkin, jos on jonkun kanssa yhdessä? Tai ollaan kavereita ja ystäviä. Kuka ihme haluaa ihmissuhteen, jossa ei toista oteta huomioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut ihan just eilen tai joku muu päivä, kun Valis valitti, ettei viitsi tms. mennä kauppaan, kun menisi niin paljon rahaa? Ja silti nyt mietitään ulkona syömistä tai ruuan tilaamista. Näillä on kyllä outo käsitys rahankäytöstä, sekä Valiksella että miehellään.
Kävin mä eilen kaupassa
Miksi sitten torstaina kirjoitit tänne, ettet taida mennä, kun menisi paljon rahaa? Ja eikö teillä mies osta ruuat, sinä herkkuja itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua, viitsi tms. mennä, älä mene, siinä se ongelma ratkeaa.
Niinpä. Mutta ap:n on ihan pakko vatvoa, ihan kaikkia asioitaan, ihan aina. Ja lopputulos on se, että palaa lähtöruutuun sieltä poistumatta. Saa kuitekin sitä huomiota, mistä elää. Kun edes joku muu, kuin miehensä huomioi.
Miksi hänen pitäisi huomioida?
Eikö se ole yleensä tapana huomioida toista edes jotenkin, jos on jonkun kanssa yhdessä? Tai ollaan kavereita ja ystäviä. Kuka ihme haluaa ihmissuhteen, jossa ei toista oteta huomioon?
No se on mennyt vuosikymmenten saatossa tällaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut ihan just eilen tai joku muu päivä, kun Valis valitti, ettei viitsi tms. mennä kauppaan, kun menisi niin paljon rahaa? Ja silti nyt mietitään ulkona syömistä tai ruuan tilaamista. Näillä on kyllä outo käsitys rahankäytöstä, sekä Valiksella että miehellään.
Kävin mä eilen kaupassa
Miksi sitten torstaina kirjoitit tänne, ettet taida mennä, kun menisi paljon rahaa? Ja eikö teillä mies osta ruuat, sinä herkkuja itsellesi?
Olikin rahaa mennä. Mä ostan 80% meidän perheen ruuat.
Mieskö ei mitään sano siihen, että kieltäydyt hänen tarjoamastaan lounaasta? Outoa. Aika usein tällaiset aiheuttavat keskustelua pariskuntien välillä. Mutta mikäs siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mieskö ei mitään sano siihen, että kieltäydyt hänen tarjoamastaan lounaasta? Outoa. Aika usein tällaiset aiheuttavat keskustelua pariskuntien välillä. Mutta mikäs siinä sitten.
Kyllähän hän tietää mun hammasasiat plus nielemisvaikeudet. Puhuttiin tänään että tilataan jotain take awaystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin mä eilen kaupassa
Ja silti väitit, että ettei miehelle kelpaa sinun ostoksesi. Mitä ihmettä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hän tietää mun hammasasiat plus nielemisvaikeudet. Puhuttiin tänään että tilataan jotain take awaystä.
No miksi ihmeessä sitten edes ehdotti ulkona syömistä, eikö sillä järki oikein pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin mä eilen kaupassa
Ja silti väitit, että ettei miehelle kelpaa sinun ostoksesi. Mitä ihmettä nyt taas?
Kyllä se syö mitä vaan ruokaa laitan, mutta ostokseni on yleensä aina vääriä esim kurkku liian käyrä tms. Siksi käyn yksin kaupassa. Helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä sitten edes ehdotti ulkona syömistä, eikö sillä järki oikein pelaa?
Käytiin vuosikymmeniä äitienpäivänä ulkona syömässä. Varmaan vanhasta muistista sitä ehdotti.
Mahtaakohan tässä kuulkaas olla taas niin, ettei se mies ole oikeasti mitään lounasta edes ehdottanut...Ammattivalittajan jutuista, kun ei ikinä voi tietää, mikä oikeasti on totta. On se niin moneen kertaan täällä jo vuosien mittaan nähty. Eikä siinä kotona syömisessä ole yhtään mitään vikaa, piti vaan päästä hieman kehuskelemaan, että "kyllä sitä meilläkin on varaa hieman parempaan". Nuo lounaathan ovat aika kalliita.
Ja mitä tulee surkeaan elämään. Surkea elämä on sellaista jossa on väkivaltaa. Sellainen kun mun ensimmäinen avioliittoni oli.ap
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan tässä kuulkaas olla taas niin, ettei se mies ole oikeasti mitään lounasta edes ehdottanut...Ammattivalittajan jutuista, kun ei ikinä voi tietää, mikä oikeasti on totta. On se niin moneen kertaan täällä jo vuosien mittaan nähty. Eikä siinä kotona syömisessä ole yhtään mitään vikaa, piti vaan päästä hieman kehuskelemaan, että "kyllä sitä meilläkin on varaa hieman parempaan". Nuo lounaathan ovat aika kalliita.
Kyllä hän ehdotti. Maksaahan ruuat take awaynäkin.ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tulee surkeaan elämään. Surkea elämä on sellaista jossa on väkivaltaa. Sellainen kun mun ensimmäinen avioliittoni oli.ap
Miksi sitten edelleen valitat, lähes kaikesta jos ei ole surkeaa? Eiköhän aika moni käsitä surkean elämän niin, ettei melkein mikään ole hyvin.
Tekee itse ne ruuat, niin säästyy rahaa kesävaatteisiin!
Huomenna iltapäivällä menemme naapurikuntaan pojan perheen tykö Äitienpäiväkaffelle. Viemme ison mansikka-kermavaahtotäytekakun, pullapitkon, pikkuleipiä ja ison rasian mansikoita. Poikamme saa muistaa äitiään ja pojanpojan äiti, miniämme, on myös päivän sankari. Tällaiset asiat nostavat mukavaa juhlatunnelmaa perheessä ja suvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten edelleen valitat, lähes kaikesta jos ei ole surkeaa? Eiköhän aika moni käsitä surkean elämän niin, ettei melkein mikään ole hyvin.
Eihän mun elämäni siltikään ole sellainen jonka olisin halunnut. Olisin halunnut olla uranainen. Toki tämä on parempaa kuin turpaan saanti.
Vierailija kirjoitti:
Tekee itse ne ruuat, niin säästyy rahaa kesävaatteisiin!
En mä halua kesävaatteita.
ap on typerä