Rintasyöpä hajottaa avioliiton
Olemme yli kuusikymppinen pariskunta. Yhteistä elämää takana yli neljäkymmentä vuotta. Minä sairastuin rintasyöpään kaksi vuotta sitten. Selvisin rinnan osapoistolla, mutta kävin läpi raskaat sytostaatti- ja sädehoidot. Nyt olen fyysisesti jotakuinkin ennallaan, mutta mieheni ei enää hyväksy minua. Osoittaa avoimesti sen, että harmaantuneet hiukseni ovat täysin väärän väriset, vartalo ei sytytä ja olen kaikin puolin vääränlainen muutenkin. Eniten tässä satuttaa se, että hän flirttailee muiden naisten kanssa minun läsnäollessani. Olipa hänellä jonkinlainen suhdekin viime kesänä nuoren naisen kanssa, jonka minäkin tunnen.
En ole uskaltanut puhua tästä kenenkään ulkopuolisen kanssa, koska pelkään, että minut syyllistetään. Kai minun pitäisi vain ymmärtää miestäni ja hänen miehisiä oikeuksiaan.
Olen henkisesti täysin lyttyyn lyöty ja väsynyt.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista, mutta moni kokee tuon saman. Puolisolle on ulkonäkö ja toisesta saatava hyöty ja palvelukset tärkeintä. Sinun täytyy itse puntaroida mitä haluat. Haluatko pysyä liitossa vai aloittaa uuden elämän ilman miestäsi.
Tuleeko suurenakin yllätyksenä että ulkonäkö vaikuttaa siihen mitä kukin pitää seksuaalisesti kiinnostavana?? Samalla tavalla ne naisten halut voi loppua kuin seinään jos mies muuttuu.
Avioliiton pointti ei ole olla seksifestivaali vaan elämänkumppani. Jos alkaa tulla aviorikoksia sen vuoksi että on murhannut vaimon steroideilla ja ehkäisyllä niin ei kannata itkeä kun ei kohta enää näekään naista elämänsä aikana. Tsemppiä diilaamiseen
Vai että seksifestivaali :D Helvetin naiivia roskaa :D
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyään ole paha asia erota, ei enää eletä aikoja jolloin kaikki oli kiinni miehen miellyttämisestä. Jos mies käyttäytyy törkeästi sinua kohtaan olet oikeutettu eroamaan eikä sitä kukaan katso pahasti. N40
Niin, miehen ei tarvitse myöskään miellyttää AP:ta vaan seksiä voi hakea muualta.
Eroa. Älä ole pettävän tai vaativan kanssa. Turvaudu johonkin muuhun ihmiseen, joka sen arvoinen. Henkisiä ihmisiäkin on muualla.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Älä ole pettävän tai vaativan kanssa. Turvaudu johonkin muuhun ihmiseen, joka sen arvoinen. Henkisiä ihmisiäkin on muualla.
AI teidän vajaiden uskisten mustanaamiokerhossako muka :D
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole provoilija, niin ota itseäsi niskasta kiinni ja avioero, niin elämänlaatusi paranee kertaheitolla.
Ja vie siltä kaikki mikä irti lähtee. Olet ollut sille vain tissit ja p i l l u. Nelkyt vuotta, ansaitset hyvityksen.
Kai miehelläkin saa oilla oikeuensa, aivan kuten sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Älä jää sen omaishoitajaksi kun sillä alkaa vanhuusvaivat.
JSSAP