Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintasyöpä hajottaa avioliiton

Vierailija
03.05.2026 |

Olemme yli kuusikymppinen pariskunta. Yhteistä elämää takana yli neljäkymmentä vuotta. Minä sairastuin rintasyöpään kaksi vuotta sitten. Selvisin rinnan osapoistolla, mutta kävin läpi raskaat sytostaatti- ja sädehoidot. Nyt olen fyysisesti jotakuinkin ennallaan, mutta mieheni ei enää hyväksy minua. Osoittaa avoimesti sen, että harmaantuneet hiukseni ovat täysin väärän väriset, vartalo ei sytytä ja olen kaikin puolin vääränlainen muutenkin. Eniten tässä satuttaa se, että hän flirttailee muiden naisten kanssa minun läsnäollessani. Olipa hänellä jonkinlainen suhdekin viime kesänä nuoren naisen kanssa, jonka minäkin tunnen. 

En ole uskaltanut puhua tästä kenenkään ulkopuolisen kanssa, koska pelkään, että minut syyllistetään. Kai minun pitäisi vain ymmärtää miestäni ja hänen miehisiä oikeuksiaan. 

Olen henkisesti täysin lyttyyn lyöty ja väsynyt. 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sellainen yksirintainen leikelty hirviö vie mieheltä kuin mieheltä halut. Parempi kun AP opettelee olemaan yksikseen.

Sinä olet varmasti mukava ihminen, kumppani ja ystävä ihmisille. Varsinainen helmi. Jatka samaa rataa.

Vierailija
42/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sellainen yksirintainen leikelty hirviö vie mieheltä kuin mieheltä halut. Parempi kun AP opettelee olemaan yksikseen.

Sinä olet varmasti mukava ihminen, kumppani ja ystävä ihmisille. Varsinainen helmi. Jatka samaa rataa.

Mitä sitä faktoja kieltämään. Johan AP on huomannut ettei puolitissinen kauhistus miestä sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Hälyttävän moni mies hylkää syöpään sairastuneen naisen.

Hoivaajasta tulee hoivattava.

Miehet vanhenevat, mutra eivät huomaa tilannetta.

Vierailija
44/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitä faktoja kieltämään. Johan AP on huomannut ettei puolitissinen kauhistus miestä sytytä.

Tuossa vaiheessa bensa ja tulitikut on ainoa millä miehen saa syttymään.

Vierailija
45/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö rintasyöpäpotilaille rakennetaan uusi rinta pois leikatun tilalle? Ainakin joskus sekin oli mahdollista. Plastiikkakirurgiaa.

Vierailija
46/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Useimmat miehet ovat rumia.

Fakta.

Olet onnellisempi yksin. Toinen fakta.

Vierailija
47/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta moni kokee tuon saman. Puolisolle on ulkonäkö ja toisesta saatava hyöty ja palvelukset tärkeintä. Sinun täytyy itse puntaroida mitä haluat. Haluatko pysyä liitossa vai aloittaa uuden elämän ilman miestäsi.

Vierailija
48/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, mutta moni kokee tuon saman. Puolisolle on ulkonäkö ja toisesta saatava hyöty ja palvelukset tärkeintä. Sinun täytyy itse puntaroida mitä haluat. Haluatko pysyä liitossa vai aloittaa uuden elämän ilman miestäsi.

Tuleeko suurenakin yllätyksenä että ulkonäkö vaikuttaa siihen mitä kukin pitää seksuaalisesti kiinnostavana?? Samalla tavalla ne naisten halut voi loppua kuin seinään jos mies muuttuu.

Vierailija
49/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäyhdistyksillä on paljon mukavaa yhteistä toimintaa ja retkiä sekä vertaistukea. Tsemppiä ap. Mies nyt pikaisesti luiskaan niin uusi elämä alkaa. Ala omaa asuntoa katselemaan, kyllä kaikki järjestyy. 

Vierailija
50/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miesvihaprovoilut tänään. Eikö sinua edes hävetä käyttää noin vakavaa aihetta provoiluihisi?

Ihan normaaliahan se on, että miehet pettävät tai häipyvät, jos vaimo sairastuu. Varsinkin rintasyöpä on paha, kun miehen pahin pelko on, että vaimon tissit menee pilalle. Mies ei hyödytöntä naista katsele. 

Kyllä impotentti mieskin äkkiä yksin jää.

Vierailija
51/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun rintasyöpä liittoa hajoita vaan toi sun kelvoton miehesi. 

Turha yleistää. Mun mies oli koko hoitoajan tukena ja on edelleen.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
52/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen miesvihaprovoilut tänään. Eikö sinua edes hävetä käyttää noin vakavaa aihetta provoiluihisi?

Ihan normaaliahan se on, että miehet pettävät tai häipyvät, jos vaimo sairastuu. Varsinkin rintasyöpä on paha, kun miehen pahin pelko on, että vaimon tissit menee pilalle. Mies ei hyödytöntä naista katsele. 

Kyllä impotentti mieskin äkkiä yksin jää.

En jäänyt. Meillä rakkaus ja pitkä avioliitto kestää.  Kortit on monet  🥰🥰🥰🥰

Vierailija
53/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et osoita mitään VIHAA kaksinaamaista ukkoasi kohtaan? Miksi olette aina kiljumassa miten naiset ovat draamaa ja demonisoitte niitä vapaita naisia, mutta miehiä kohtaan ette kykene tuntemaan mitään muuta kuin sokeaa rakkautta? 

Miksi katsot tuollaista kaksinaamaista petollisuutta ukolta? MIES on naiselle susi. Sinä vain tollotat paikallasi kun ukko alentaa, epäinhimillistää, kieroilee ja ei ole tukena. Hyi olkoon millaisia paskoja miehet ovat. Kunnon draamaa!

Vierailija
54/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Parempi oppia myöhemmin kuin koskaan, mitä miehet ovat

Lisäksi saatat yllättyä kun kuulet, että naisten sukuelinsyövät johtuvat pitkälti heidän käyttämästään ehkäisystä ja jatkuvasta sperma-altistuksesta, joka on myrkky (immunosupressantti)

Aika pakata kimpsut ja kampsut ja aloittaa oma elämä naisena. Jätä seksiaddikti mies vonkailemaan muita. Olet nyt vapaa

Vierailija
55/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et osoita mitään VIHAA kaksinaamaista ukkoasi kohtaan? Miksi olette aina kiljumassa miten naiset ovat draamaa ja demonisoitte niitä vapaita naisia, mutta miehiä kohtaan ette kykene tuntemaan mitään muuta kuin sokeaa rakkautta? 

Miksi katsot tuollaista kaksinaamaista petollisuutta ukolta? MIES on naiselle susi. Sinä vain tollotat paikallasi kun ukko alentaa, epäinhimillistää, kieroilee ja ei ole tukena. Hyi olkoon millaisia paskoja miehet ovat. Kunnon draamaa!

No mieshän on juuri melkein tappanut ap:n spermallaan. Ei sellainen ihminen jaksa olla vihainen. Se tulee sitten vähän myöhemmin kun on ensin voimaantunut ja ymmärtää miehen tekoset

Vierailija
56/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko suurenakin yllätyksenä että ulkonäkö vaikuttaa siihen mitä kukin pitää seksuaalisesti kiinnostavana?? Samalla tavalla ne naisten halut voi loppua kuin seinään jos mies muuttuu.

Avioliiton pointti ei ole olla seksifestivaali vaan elämänkumppani. Jos alkaa tulla aviorikoksia sen vuoksi että on murhannut vaimon steroideilla ja ehkäisyllä niin ei kannata itkeä kun ei kohta enää näekään naista elämänsä aikana. Tsemppiä diilaamiseen

Vierailija
57/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö rintasyöpäpotilaille rakennetaan uusi rinta pois leikatun tilalle? Ainakin joskus sekin oli mahdollista. Plastiikkakirurgiaa.

Kyllä rahasta tehdään. Meillä mies sanoi että hänen mielipitens on että voit itsepäättä itatko sitä riskiä.  Meillä tämä minun rinnan poisto lähti meidän välejämme vain lämpimämmäksi. Huomata miten elämä on haurasta.   Se syöpähän voi olla miehellä tulevaisuudessa. Yhdessä kaikki kestetään ja yhdessä iloitaan.

Vierailija
58/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustellaan liian vähän. Esimerkiksi rintasyöpähoidot aikaistaa vaihdevuosia ja et voi ottaa edes hormonikorvaushoitoa uusiutumisriskin vuoksi.

Rintasyöpä ei aikaista vaihdevuosia, rinnat ei vaikuta munasarjoihin. Ja kyllä aloittajan ikäisellä on vaihdevuodet olleet menossa jo kun on rintasyövän saanut. Keskustelua on turha käydä, kun aloittaja itse katselee miestä joka on jo pettänyt. 

RintasyöpäHOIDOT aikaistavat vaihdevuosia.

Vierailija
59/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustellaan liian vähän. Esimerkiksi rintasyöpähoidot aikaistaa vaihdevuosia ja et voi ottaa edes hormonikorvaushoitoa uusiutumisriskin vuoksi.

Rintasyöpä ei aikaista vaihdevuosia, rinnat ei vaikuta munasarjoihin. Ja kyllä aloittajan ikäisellä on vaihdevuodet olleet menossa jo kun on rintasyövän saanut. Keskustelua on turha käydä, kun aloittaja itse katselee miestä joka on jo pettänyt. 

Kuka rinnoista puhui? Hoidot vaikuttaa. 

Ei vaikuta 

Kyllä vaikuttaa. Kuvitteletko, että aineet jotka kuolettavat karvankasvunkin, eivät vaikuta mitenkään niinkin herkkään elimeen kuin munasarjat?

Rintasyöpähoidot aiheuttavat lapsettomuutta ja ennenaikaista menopaussia. Minun hormonitasoni olivat 20v vanhemman tasolla hoitojen jälkeen. 

Älä viitsi tulla tänne jauhamaan asiasta josta selvästikään et mitään tiedä. 

Vierailija
60/88 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt vaan, mutta rintasyövän kemoterapiahoidot ovat todella raskaat munasarjoille.

Minulle jopa tarjottiin munasolujen talteenottoa ennen hoitoja, koska ei ollut varmuutta, selviäisivätkö munasarjani siitä, ja osumaahan ne ottivatkin. 

Käsittääkseni myös rimtasyövän kemoterapian jälkeen oma hormonitoiminta ajetaan alas lääkkeillä eli käytännössä aiheutetaan keinotekoiset vaihdevuodet?

Aloittajalle paljon voimia. Miehesi on kusipää, ansaitset paljon parempaa. Olen tosi pahoillani tilanteestasi. Eroa ihmeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi