Lue keskustelun säännöt.
Luokkakokoukset. Mitä mieltä?
02.05.2026 |
Kertokaa vapaasti kokemuksia tai mielipiteitä. (Tai niin vapaasti kuin täällä voi kertoa...)
Kommentit (24)
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia luokkakokouksita?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko tämä nyt hyvä kokemus, kun riemuylioppilasjuhlan jälkeen ajattelin että ei se sentään ollut hassumpi, olin odottanut pahempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään hyviä kokemuksia luokkakokouksita?
Mulla on. Meidän luokassa oli hyvä fiilis ja se näkyi myös luikkakokouksessa.
Inhosin kouluaikoina sitä porukkaa, tunne on syvä vieläkin. Kolmeen ystävään olen pitänyt yhteyttä, muita en haluaisi tavata koskaan edes vahingossa.