Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkakokoukset. Mitä mieltä?

Vierailija
02.05.2026 |

Kertokaa vapaasti kokemuksia tai mielipiteitä. (Tai niin vapaasti kuin täällä voi kertoa...)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin kouluaikoina sitä porukkaa, tunne on syvä vieläkin.  Kolmeen ystävään olen pitänyt yhteyttä, muita en haluaisi tavata koskaan edes vahingossa. 

Vierailija
22/24 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia luokkakokouksita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt hyvä kokemus, kun riemuylioppilasjuhlan jälkeen ajattelin että ei se sentään ollut hassumpi, olin odottanut pahempaakin.

Vierailija
24/24 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään hyviä kokemuksia luokkakokouksita?

Mulla on. Meidän luokassa oli hyvä fiilis ja se näkyi myös luikkakokouksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi