Olen nähnyt koulukiusaajiani viimeksi 1989 ja nyt pitäisi mennä heidän kutsumana luokkakokoukseen
On into aika vähissä. Jostain onnistuivat onkimaan puhelinnumeroni joka ei ole yleisessä jaossa.
Kommentit (195)
No et tietenkään mene. Tee jotain kivaa sinä päivänä.
Mitä sinne tunkea sekopäiden joukkoon?
Eivät ne ihmiset mihinkään luonteeltaan muutu. Älä mene.
Miksi sinne pitää mennä? Minä jätin väliin kun ei kiinnostanut nähdä niitä hyypiöitä.
Ei kannata mennä. Minä jätin menemättä. Pitäköön kiusaajat omat luokkakokoukset.
Ei vois vähempää kiinnostaa kiusaajien ankeat elämät.
En ole mennyt yhtenkään luokkakokokukseen. Ei kiinnosta hevon helvettiä mitä ne nykyään tekee. Ei siellä ole läheskään kaikki, vain urpot sinne menee joille joku ala-aste oli heidän elämänsä kohokohta. Älä huoli, et ole ainoa poissaoleva
Ei tarvi mennä. En minäkään menisi. Ei tarvi ilmoittaa mitään syytä, mutta jos haluaa niin vois vaan viestittää että valitettavasti en pääse, hyvää kevättä.
jos menee niin kannattaa pitää puheenvuoro missä nostaa kiusaajat esiin ja kertoo kaikille että näille pitäisi saada pitkät vankeustuomiot... muuten ei kannata mennä
En minä ainakaan menisi. Suurinta osaa niistä ihmisis en enää edes tuntisi tai tunnistaisi ja luultavasti suurin osa ihmisistä ei edes muistaisi kuka olen.
Mene vaan. Aikuistuneet aika päivää sitten.
Eikun menet, ja turpaan vessassa vedät huolella kiusaajiasi! Keklu voisi olla hyvä ajatus myös. Ei muuta kun lycka till!
Niille voi sanoa suoraan, että et halua tulla.
Ei ole mikään pakko mennä, mutta joskus tällainen luokkakokous voi myös helpottaa vanhoja traumoja, kun näkee, että niiden kiusaajienkin kanssa pärjää nyt ihan hyvin.
Miksi sinne yleensäkään kukaan menee. Katsomaan miten huonosti muilla menee ja kuinka ovat vanhettuneet enemmän kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Mene vaan. Aikuistuneet aika päivää sitten.
Ei ne mihinkään aikuistu. Samanlaisia mulkkuja ovat kuin lapsenakin. Kivoista lapsista kasvaa kivoja aikuisia ja mulkuista lapsista mulkkuja aikuisia.
Olen muuten aikuisena huomannut myös, että mulkuilla vanhemmilla on mulkut lapset ja kivoilla vanhemmilla kivat lapset. Päiväkodissa pelkistä vanhemmista näkee kenen lapsi mulkku ja kenen kiva. Näin se menee.
Jäisi väliin.