Kyllä jo pitkään sen tiennyt ettei kelpaa naisille, mut näil on vaa pakko mennä
No olen jo pitkään huomannut että en kelpaa naisille, ehkä saattaa joku nainen jutella hetken baarissaki mutta karkaa sitten pois, osumia ei tule tinderissä yhtään ei siis yhtään, mutta olen jo pitkään sen huomannut, kyllä pukeudun ihan kivasti olen pitkä ja tyytyväinen ulkonäkööni vakituinen työ, mut en kelpaa vaa naisille
Kommentit (104)
Hirveen ilkeitä kommentteja täällä, tsemppiä sulle, onneksi kesä tulossa :)
Vierailija kirjoitti:
mitä tässä voi tehdä asialle en tiedä?
Ole mukavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin nirsoja oon kuitenki komee ja pitkä
Et ole.
Sori mutta et ole nähny mua
En olekaan, koska en käy yökerhoissa, mutta on vaikea suhtautua vakavasti ihmiseen joka valehtelee koko ajan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Mitä pitäisi tehdä hä?
Lopettaa juominen, syödä terveellisesti, laihduttaa kaljamaha pois ja ajaa pää. Ole hyvä.
ei kiinnosta minä haluan juoda
Kaljamaha ei ole este ja kaljuuntuminen
Näköjään on.
Ei kyllä pitäisi olla, nään lihavia miehiä parisuhteissa?
Ovat lihoneet pariutumisen jälkeen kun luulevat, ettei tarvitse enää tehdä mitään kumppanin miellyttämiseksi. Se on iso virhe.
Haluan kouria tiukkaa farkkupyllyä aah
Lähden baariin kourimaan pyllyjä
No joo antaa olla parempi olla hiljaa
Kyllä naisetki juo ja kourii pyllyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Mitä pitäisi tehdä hä?
Lopettaa juominen, syödä terveellisesti, laihduttaa kaljamaha pois ja ajaa pää. Ole hyvä.
Näköjään on.
Koska heillä on mielenterveys kunnossa, ja he ovat kilttejä. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pyllyistä
Vituttaako, kun et koskaan saa koskettaa naisen nättiä pehmoista pyllyä? Et koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pyllyistä
Vituttaako, kun et koskaan saa koskettaa naisen nättiä pehmoista pyllyä? Et koskaan.
olen saanut paljonkin elämässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä hä?
Näköjään on.
Koska heillä on mielenterveys kunnossa, ja he ovat kilttejä. Siksi.
okei toki se voi olla syy
on se kumma ku ei naisille komea ja pitkä mies kelpaa
olen komea ja tykkään ulkonäöstä lisäksi hienot muotivaatteet siisti takki ja farkut jalassa ja addun kengät en tajua naisia
Vierailija kirjoitti:
on se kumma ku ei naisille komea ja pitkä mies kelpaa
Kokeile miehiä. Ehkä kelpaisit heille paremmin?
Sori mutta et ole nähny mua