Kyllä jo pitkään sen tiennyt ettei kelpaa naisille, mut näil on vaa pakko mennä
No olen jo pitkään huomannut että en kelpaa naisille, ehkä saattaa joku nainen jutella hetken baarissaki mutta karkaa sitten pois, osumia ei tule tinderissä yhtään ei siis yhtään, mutta olen jo pitkään sen huomannut, kyllä pukeudun ihan kivasti olen pitkä ja tyytyväinen ulkonäkööni vakituinen työ, mut en kelpaa vaa naisille
Kommentit (104)
Parempi mennä terapiaan saada lääkitys ja apua
Vierailija kirjoitti:
Jos pääset jutulle, mutta naiset karkaavat niin selkeästi se vika on sun puheissasi. Et kai sä niille puhu tällaisia mitä tänne kirjoitat?!
No en juttele mut yleensä ne karkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole tehtävissä joten lopeta vinkuminen, Allu. Opettele tekemään asioita joista tykkäät ja unohda naiset. Osta vaikka legoja ja kaljakeissi. Ristisanalehti varmaan ylittää kognitiiviset kykysi.
Älä käske sitä ostamaan kaljaa. Muuten se juo viimeisetkin kaksi aivosoluaan. Paitsi että on juonut jo. Ja tuhlannut kaikki rahansa.
niin olenkin ja töistä saa lisää kyllä mulla rahaa on, teen paljon töitä
Vierailija kirjoitti:
Sinun älyssäsi on pahoja puutteita. Siksi jauhat tätä samaa paskaa vuodesta toiseen etkä ymmärrä mitä sinulle vastataan.
No en tiedä mistä se johtuu jokin häiriö aivoissa tai en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
On se yks elämän ihmeistä, että tuollainenkin hapenkuluttaja on kelvannut Postille töihin, saatana. Varmaan jossain 6 euron hommissa siellä. Mitähän ensi vuonna kun hallitus haluaa lopettaa kuntouttavan työtoiminnan?
Sori mutta tienaan ihan melkein 20 e tunti, mikä sun ongelma on? mene hoitoon
Hommaan itelle lääkäristä apua ja terapiaan ja lääkitys, pakko nyt jotain apua saada taas
Ala ryypätä...siinä sinulle harrastusta..
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.
Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Roskaruokaa en usein syö. syön normaalia ruokaa, käyn suihkussa ja kämppä on aika siisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Roskaruokaa en usein syö. syön normaalia ruokaa, käyn suihkussa ja kämppä on aika siisti.
Lenkkeilen päivittäin työni ohella ja liikun kyllä että jotain teen, teen jotain asioille ei silti asiat ole muuttunut yritän naisia mutta ne torjuu mut eikä tule osumia.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä miehen pitää olla komea tukka päässä ei kaljamahaa, urheilla käydä salilla? mitä nyt meinaat oikein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Sun mielestä miehen pitää olla komea tukka päässä ei kaljamahaa, urheilla käydä salilla? mitä nyt meinaat oikein?
Sain mä joskus vielä ennen naisia ja pilluakin
No hiljenen en jaksa sanoa mitää, olen yksin vaan ja teen töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Sun mielestä miehen pitää olla komea tukka päässä ei kaljamahaa, urheilla käydä salilla? mitä nyt meinaat oikein?
Ei. Mutta tottakai miehen täytyy pitää itsestään huolta. Alkoholiongelma ja kaljamaha kertoo siitä että elämänhallinta ei ole kunnossa, eikä sellainen mies kiinnosta. Ja tukan ei tarvitse olla komea, itse asiassa kalju on mielestäni seksikäs. Mutta ne vaaleat ohuet hiushaivenet eivät ole millään tavalla hyvännäköinen look. Ymmärrätkö? En puhu mistään alfa-adoniksesta vaan normaalista miehestä joka osaa huolehtia itsestään. Toisinkuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain mä joskus vielä ennen naisia ja pilluakin
Ennen oli ennen, ja sinähän ”sait” vain yhden naisen, vain yhden kerran, etkä koskaan ehtinyt seksiin saakka ennenkuin hän sinut jätti. Olet kertonut meille tästä niin että älä viitsi jaanata vastaan.
Allun ulinat vol ?????.