Kyllä jo pitkään sen tiennyt ettei kelpaa naisille, mut näil on vaa pakko mennä
No olen jo pitkään huomannut että en kelpaa naisille, ehkä saattaa joku nainen jutella hetken baarissaki mutta karkaa sitten pois, osumia ei tule tinderissä yhtään ei siis yhtään, mutta olen jo pitkään sen huomannut, kyllä pukeudun ihan kivasti olen pitkä ja tyytyväinen ulkonäkööni vakituinen työ, mut en kelpaa vaa naisille
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on etten kiinnosta naisia?
Et ole tarpeeksi hyökkäävä ja itsevarma.
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt mitä sä sanot naisille kun lähestyt niitä baarissa. Tervehdit tietysti mutta mitä sen jälkeen.
Allu on kertonut täällä monta kertaa että hän ei uskalla lähestyä naisia baarissa. Eikä missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Roskaruokaa en usein syö. syön normaalia ruokaa, käyn suihkussa ja kämppä on aika siisti.
Lenkkeilen päivittäin työni ohella ja liikun kyllä että jotain teen, teen jotain asioille ei silti asiat ole muuttunut yritän naisia mutta ne torjuu mut eikä tule osumia.
Miten siellä postissa voi muka työn ohessa lenkkeillä? Nyt järki käteen. Sinun ikäinen ja kokoinen mies tarvitsee paljon enemmän liikuntaa.
Rokkarin lommoposket ja tiukka treenattu vartalo, ei siis bodaajatyylinen, vetoaa aina. Tyyliin Ville Valo.
Vierailija kirjoitti:
Hommaan itelle lääkäristä apua ja terapiaan ja lääkitys, pakko nyt jotain apua saada taas
Mihin? Kelpaamattomuuteenko?
Vierailija kirjoitti:
No miksei kukaa vastaa?
Vttu ihan sama vastataanko sulle vai ei, kun et kuitenkaan suostu ymmärtämään mitään. Miksi sun ongelmiesi pitäisi edes kiinnostaa muita, kun et säkään ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin itsestäsi saatana?
Sen jälkeen kun keski-ikäistyvän ihmisen ulkonäkö romahtaa, olipa hän sitten mies tai nainen, hänen on pakko kehittää itseään jollain tavalla, jos aikoo hankkia itselleen uuden kumppanin - ja pitää nykyisen. Yksiulotteinen vanheneva tyhjäpää ei ole kovin seksikäs.
ELÄMÄ ON PASKAA KU EI SAA NAISTA JA KUSEE ASIANSA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei kukaa vastaa?
Vttu ihan sama vastataanko sulle vai ei, kun et kuitenkaan suostu ymmärtämään mitään. Miksi sun ongelmiesi pitäisi edes kiinnostaa muita, kun et säkään ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin itsestäsi saatana?
ai mitä ymmärtämää. MIKSI MUN PITÄS LOPETTAA JUOMINEN JA AJAA ITSENI KALJUKSI JA LAIHDUTTAA KALJAMAHA POIS MIKSI KOSKA KYLLÄ LIHAVATKI MIEHET KELPAA NAISILLE VAIKKA HE JUOVAT ALKOHOLIAKIN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaan itelle lääkäristä apua ja terapiaan ja lääkitys, pakko nyt jotain apua saada taas
Mihin? Kelpaamattomuuteenko?
ELÄMÄÄNI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt mitä sä sanot naisille kun lähestyt niitä baarissa. Tervehdit tietysti mutta mitä sen jälkeen.
Allu on kertonut täällä monta kertaa että hän ei uskalla lähestyä naisia baarissa. Eikä missään muuallakaan.
koska pelkään etten kelpaa ja en ole itsevarma
Alluko taas vinkuu kuin pistettävä sika? Monet neuvot ja kannustukset saanut, mutta mitään ei kiinnosta tehdä siitä huolimatta ongelmilleen, paitsi dokata ja vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Mitä pitäisi tehdä hä?
Vierailija kirjoitti:
Alluko taas vinkuu kuin pistettävä sika? Monet neuvot ja kannustukset saanut, mutta mitään ei kiinnosta tehdä siitä huolimatta ongelmilleen, paitsi dokata ja vinkua.
No mitä pitäisi tehdä?
Meinaan tänään juoda ja meen kohta hakemaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Meinaan tänään juoda ja meen kohta hakemaan alkoholia.
Vaikka tiedät että se lihottaa lisää, jää vähemmän rahaa velkojenmaksuun, ja se on huonoksi terveydelle, eikä se tuo sitä himoamaasi naista?
MITÄ HITTOA SINÄ PELLE TÄÄLLÄ ULISET KUN MIKÄÄN EI MENE LÄPI????