Kyllä jo pitkään sen tiennyt ettei kelpaa naisille, mut näil on vaa pakko mennä
No olen jo pitkään huomannut että en kelpaa naisille, ehkä saattaa joku nainen jutella hetken baarissaki mutta karkaa sitten pois, osumia ei tule tinderissä yhtään ei siis yhtään, mutta olen jo pitkään sen huomannut, kyllä pukeudun ihan kivasti olen pitkä ja tyytyväinen ulkonäkööni vakituinen työ, mut en kelpaa vaa naisille
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alluko taas vinkuu kuin pistettävä sika? Monet neuvot ja kannustukset saanut, mutta mitään ei kiinnosta tehdä siitä huolimatta ongelmilleen, paitsi dokata ja vinkua.
No mitä pitäisi tehdä?
Miten olis vaikka ottaa niistä neuvoista vaari vaikkei ne miellyttäiskään ja lopettaa se ruikutus? Ai ei kuulosta riittävän fantsulta? No, ei siinä sitten mitään muuta, kuin että suorita itselles omaehtoinen eutanasia, niin pääset kaikista ongelmistas ja me saadaan vihdoin ja viimein olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään ei ole tehtävissä joten lopeta vinkuminen, Allu. Opettele tekemään asioita joista tykkäät ja unohda naiset. Osta vaikka legoja ja kaljakeissi. Ristisanalehti varmaan ylittää kognitiiviset kykysi.
Älä käske sitä ostamaan kaljaa. Muuten se juo viimeisetkin kaksi aivosoluaan. Paitsi että on juonut jo. Ja tuhlannut kaikki rahansa.
Sepä se. Jos jois ittensä pois täältä? Tai olis ainakin hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Kerropa nyt mitä sä sanot naisille kun lähestyt niitä baarissa. Tervehdit tietysti mutta mitä sen jälkeen.
Vastaapa nyt tähän.
Ei näytä olevan mitää tehtävissä ku on sössiny jo elämänsä velalla että saisi naisen.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä olevan mitää tehtävissä ku on sössiny jo elämänsä velalla että saisi naisen.
Laskin että vaatisi noin 600 € lisälyhenneksen kuukaudessa vuodessa et velka lyhenisi 7200 e ja peruslyhennykset päälle. niin saisi 5 v pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Mitä pitäisi tehdä hä?
Lopettaa juominen, syödä terveellisesti, laihduttaa kaljamaha pois ja ajaa pää. Ole hyvä.
ei kiinnosta minä haluan juoda
Haluan kaljamahaisen naisen tiukoissa farkuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se kaamea kaljamaha pois. Aja hiushaituvat. Lopeta ryyppääminen. Älä syö enää roskaruokaa. Käy suihkussa. Siivoa kämppäsi.
Muuta neuvoa ei ole, ja koska et suostu mitään noista tekemään, tilanteesi ei tule muuttumaan. Ei naista, ei pllua, ei edes hetken läheisyyttä Allulle.Ei ole iso kaljamaha olen pitkä, kumma ettei kellekkää mene jakeluun, en aja hiuksia pois, ei kaljuuntuminen haittaa se on normaalia 40 v mieheltä
Pyydät neuvoja- sinulle annetaan neuvoja- sinä kieltäydyt tekemästä asioille yhtään mitään. Kyllä sä Allu olet todella yksinkertainen vässykkä.
Mitä pitäisi tehdä hä?
Lopettaa juominen, syödä terveellisesti, laihduttaa kaljamaha pois ja ajaa pää. Ole hyvä.
Kaljamaha ei ole este ja kaljuuntuminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaan tänään juoda ja meen kohta hakemaan alkoholia.
Vaikka tiedät että se lihottaa lisää, jää vähemmän rahaa velkojenmaksuun, ja se on huonoksi terveydelle, eikä se tuo sitä himoamaasi naista?
MITÄ HITTOA SINÄ PELLE TÄÄLLÄ ULISET KUN MIKÄÄN EI MENE LÄPI????
niin mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Kourisin pyllyä aah
Uskomatonta että ikäisesi keski-ikäinen ukko ei tiedä pienintäkään asiaa naisista tai naisten seksuaalisuudesta. Se muuten näkyy myös ulospäin, eli jälleen yksi syy- niiden kaikkien muiden lisäksi- miksei me naiset olla millään tavalla kaltaisestasi itsekeskeisestä juoposta kiinnostuneita.
Naiset on niin nirsoja oon kuitenki komee ja pitkä
Baarissa viiksekäs ja viehättävä Pentti-setä kourii Allun pyllyä aah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei kukaa vastaa?
Vttu ihan sama vastataanko sulle vai ei, kun et kuitenkaan suostu ymmärtämään mitään. Miksi sun ongelmiesi pitäisi edes kiinnostaa muita, kun et säkään ole kiinnostunut kenestäkään muusta kuin itsestäsi saatana?
ai mitä ymmärtämää. MIKSI MUN PITÄS LOPETTAA JUOMINEN JA AJAA ITSENI KALJUKSI JA LAIHDUTTAA KALJAMAHA POIS MIKSI KOSKA KYLLÄ LIHAVATKI MIEHET KELPAA NAISILLE VAIKKA HE JUOVAT ALKOHOLIAKIN
NO ETHÄN SÄ KELPAA.
Vierailija kirjoitti:
kyllä naisetki juo
Mutta et sinä kelpaa edes heille, joten juo lisää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on niin nirsoja oon kuitenki komee ja pitkä
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä hä?
Näköjään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi tehdä hä?
Näköjään on.
Ei kyllä pitäisi olla, nään lihavia miehiä parisuhteissa?