Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälle kuulle ei nyt sitten tullut euroakaan tukea, kun maaliskuun tiliotteela näky Kelan mielestä väärää liikennettä. Millä elän?

Vierailija
02.05.2026 |

Perustoimeentulotukea saan pyöreät 0 euroa tälle kuulle, ja nyt on rahaa jäljellä 16 euroa. Maaliskuussa kaveri halusi nostaa käteistä, mutta hänellä ei ollut korttia...Hän sitten siirsi tililleni 700e, ja nostimme ne heti 5 minuutin päästä siitä. Tämän kerroin toimeentulotukihakemuksessani, ja videotallennekin löytyy automaatilta, mutta silti Kela on päättänyt että tuo 700e on jotain tuloa minulle muka?? Vaikka 0 euroa hyödyin siitä, autoin vain kaveria välittämään rahat käteiseksi. Täysin selvä kuvio normaalilla logiikalla ajateltuna, mutta Kelan mielestä nuo ovat jotain maagista tuloa.

Millä mä nyt elän? 16 euroa loppuu parissa päivässä ihan peruselämisellä.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokajonosta ruokaa? Pyydä läheisiltä käteistä lainaksi tai pyydä jonkun läheisen käymään sinulle kaupassa ja eli tuovat sinulle ruokakassin tms.

Vierailija
2/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä väärällä liikenteellä joka sulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanpesua??

Vierailija
4/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Euroakaan en tuosta "väärästä liikenteestä" ole itselleni saanut.

ap

Vierailija
5/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olit noin idiootti. 

Vierailija
6/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestillä tarkistuspyyntö jossa perustelet huolellisesti tilisi tapahtumat. 

Vierailija
7/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri elättää sut nyt, kun hänen takiaan olet pulassa. Kyllä jo tähän mennessä pitäisi tajuta, että MITÄÄN RAHAA EI KOSKAAN SIIRRETÄ TILILLE, jos saa toimeentulotukea. Ei koskaan.

Vierailija
8/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät siltä kaverilta apua nyt vastavuoroisesti. Kerrot, että hänen rahansiirtojen takia menetit oman tuosi ja että tarvitset jeesiä.

Vierailija
9/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viestillä tarkistuspyyntö jossa perustelet huolellisesti tilisi tapahtumat. 

Minä olen jo selostanu tämän asian heille hyvin yksityiskohtaisesti. Kaverikin allekirjoitti todistuksen että rahat olivat hänen

ap

Vierailija
10/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät siltä kaverilta apua nyt vastavuoroisesti. Kerrot, että hänen rahansiirtojen takia menetit oman tuosi ja että tarvitset jeesiä.

Mielestäsi tuo mun 5 minuutin homma ja rahojen automaatilta nosto oli 700e arvoinen? Haluan säilyttää kaverisuhteeni

Vierailija
11/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Euroakaan en tuosta "väärästä liikenteestä" ole itselleni saanut.

ap

Ihan hyvin olisit voinut pitää käteisen itselläsi. Riittää että rahat kävi tililläsi.

Vierailija
12/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei mitään tuollaista rahanpesua. Pyydä vain rehellisesti apua lähipiiriltä ja ruokajonosta. Ja sitten heivaat mäkeen tuollaisen kaverin, joka laittaa sut tuollaiseen tilanteeseen. 

Vierailija
13/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuviikko oli just, jos et aattona ja eilen ollut vielä pulloja keräämässä, niin nyt hopihopi ulos keräämään pulloja! Nyt pullojen kerääjät tahkoavat rahaa!

Vierailija
14/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit saman virheen jo useampaan kertaan, noin kuukauden välein. Et ota opiksi parista kerrasta? Ehkä hyvä että et saa ylimääräistä tukea meidän kaikkien kannalta. Sama provo aloitus jatkuvasti palstalla, demareilla pitää kiirettä, pisteet 0/5

Vierailija
15/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen jo selostanu tämän asian heille hyvin yksityiskohtaisesti. Kaverikin allekirjoitti todistuksen että rahat olivat hänen

ap

Mutta toimeentulotukea et tule saamaan nyt. Ihan sama, vaikka siirto olisi ollut pankin virhe. Kela katsoo yksisilmäisesti sen tuloksi.

Vierailija
16/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tuossa oli monta neuvoa. Pyydä kaverin ostamaan sulle ruokakassi tai lainaamaan/antamaan käteistä.

Vierailija
17/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ihan hyvin olisit voinut pitää käteisen itselläsi. Riittää että rahat kävi tililläsi.

Tilisiirron viestissä luki minkä takia rahat on siirretty, ja miten ihmeessä kävisi järkeen että joku vain yht'äkkiä siirtäisi minulle 700e jonka heti nostaisimme? Tämä on vain yritys venkuloida Kelan suunnalta. Kaikki merkit osoittavat kenen rahat olivat.

Vierailija
18/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä oikein olet mennyt tekemään?? Voi kiessus tätä pöljyyden määrää!

Mitä se video siis todistaa sun mukaan? 
Missään ei varmaankaan ole sellaista videoo jossa ne nostetut käteiset jää sulle, mutta näinhän saattoi hyvinkin tapahtua. Eikö vaan? 
Ei voi kuin pahoitella että menit noin tökerösti mokaamaan tuet. Aivan tökerö moka.

Sun pitäisi kyllä tietää paremmin.

Vierailija
19/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi voisi hommata kortin itselleen pankissa tai nostaa pankissa itse  rahansa, voi varmaan todistaa olevansa tilinsä omistaja. Toimeentulotuki asiakkaan tilille ei kannata mitään ylimääräisiå rahoja laittaa, on muutenkin pieni tuki luultavasti.

Vierailija
20/81 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaveri ei käynyt pankista nostamassa rahaa? Miksi suostuit tuohon? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme