Kuka maksaa ensitreffeillä
Iltalehti on tehnyt kyselyn asiasta: https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/e1b5add1-ea62-4970-9c5c-2b6a60b28b0a
Kiinnostavaa vastauksissa on se, että jopa kolmannes vastaajista on sitä mieltä, että miehen tulee maksaa treffien kulut oli hän kutsujana tai ei. Mieselättäjäkeskeistä provider-kulttuuria kannattaa siis ainakin tässä asiassa yllättävän moni suomalainen.
Ainoastaan yksi prosentti vastaajista on sitä mieltä, että naisen tulisi maksaa. Saman verran vastaajista on sitä mieltä, että parempituloisen tulisi maksaa kulut.
Kommentit (1095)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsuja maksaa aina.
ilmankos naiset ovat niin passiivisia tekemään alotteita
No eihän ole. Nainen antaa silmillään miehelle luvan lähestyä ja kutsua treffeille.
Jos tämä ei onnistu, nainen kysyy suoraan "koska ajattelit pyytää mut treffeille". Tämä oli taktiikka ainakin ysäriltä asti.
Mites se tinderissä tuo silmillä kertominen tapahtuu? Emojeilla?
Viimeksi kun maksoin treffeillä (koska olin pyytänyt miehen niille), kuulin kuinka miehen pallit vetäytyivät onkaloihinsa ja naama venähti. Treffeillä maksaminen on miehille kuin intti: viimeinen linnake, jossa saa tuntea itsensä mieheksi ja naista paremmaksi. Miehet eivät oikeasti halua naisten maksavan (tai käyvän inttiä).
Jos riittää komeita ja fiksuja miehiä, jotka maksaa treffeillä, niin miksi mennä jonkun kanssa, joka ei maksa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palstamiehet ei halua tradwifeja vaan modernin feministin? Hienoa. Kehitys kehittyy.
Palstamiehet eivät halua naista jossa yhdistyy tradifen ja modernin feministin huonot puolet.
Nämä naisethan eivät halua olla tradwifejä, vaan poimia kirsikat kakun päältä molemmista kulttuureista.Jos haluaa tradwifen, niin sitten mies maksaa kiltisti treffit.
Palstamiehet haluavat perinteisen naisen ja vihaavat feministejä, mutta tässä yhdessä asiassa he haluavat feministin eivätkä perinteistä naista. Onnea matkaan!
Sitten en ole palstamies koska en halua perinteistä naista enkä vihaa feministejä. Ottaisin mielelläni panokaveriksi feministinaisen. Treffeillä en silti maksa kuin omani.
M45
Miksi feministi haluaisi antaa hyväksikäyttää itseään seksuaalisesti? Mene grinderiin jos etsit siitossimulaatiota
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun maksoin treffeillä (koska olin pyytänyt miehen niille), kuulin kuinka miehen pallit vetäytyivät onkaloihinsa ja naama venähti. Treffeillä maksaminen on miehille kuin intti: viimeinen linnake, jossa saa tuntea itsensä mieheksi ja naista paremmaksi. Miehet eivät oikeasti halua naisten maksavan (tai käyvän inttiä).
Kahta kuppikuntaa. Mammanpojat ovat oppineet saamaan haluamansa rääkymällä ja pahoinpitelemällä äitiä. Normaalin kasvatuksen saaneet tietävät, että huolenpito on parisuhteen lähtökohta
Miehet on sina tarjonneet treffeillä, ehkä tää on joku incelien ja palstamiesten ongelma, ei ole onneksi kummatkaan tulleet vastaan IRL.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Jos miehet eivät haluaisi maksaa treffeillä, he eivät maksaisi. Yksinkertaista. Kukaan kun ei pakota. Mutta kun maksaa, niin saa ulista lompaqqoloisista, kun tarjoaa parin euron kahvit. Hupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut. Olis ihanaa kun nainen maksais ja hinttiäkään en olis halunnu lusia aikoinaan.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut. Olis ihanaa kun nainen maksais ja hinttiäkään en olis halunnu lusia aikoinaan.
M50
Sinä sanot noin nyt. Sitten kun tarjoilija toisi laskun, niin sinä murjottaisit jos nainen vaatisi saada maksaa. Teidät on niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulokset vahvistavat ikiaikaisen totuuden:
Kaikki naiset ovat huorria.
Kyllä. Joka ikinen. Myös sinä.
Hinnat vain vaihtelevat.
Vahvasti juuri tämä
Kerropa tuo mammallesi, pikkukaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulokset vahvistavat ikiaikaisen totuuden:
Kaikki naiset ovat huorria.
Kyllä. Joka ikinen. Myös sinä.
Hinnat vain vaihtelevat.
Joo, mun taksa on sielu ja sydän - asiat, joita sinä et edes omista.
Huorralla meni tunteisiin😄
Mahtava comeback, kun oma taksasi on ei mitään, jos joku vaan antaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on sina tarjonneet treffeillä, ehkä tää on joku incelien ja palstamiesten ongelma, ei ole onneksi kummatkaan tulleet vastaan IRL.
Et ole vain vielä tavannut niitä tasokkaampia joilla on varaa valita niitä jotka maksavat omansa. Olen itse yhden jäätelön naiselle maksanut, samantien oli palaamassa🤭 M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vain vielä tavannut niitä tasokkaampia joilla on varaa valita niitä jotka maksavat omansa. Olen itse yhden jäätelön naiselle maksanut, samantien oli palaamassa🤭 M40
Eli aika halvalla tekee suominaiseen vaikutuksen. Ottakaa opiksi, pojat.
Vierailija kirjoitti:
Tummelien kuumeneminen on jotenkin symppaattista :)
Äitinsä kellarissa asuva pikkujonne on oppinut uuden sanan.
Se kumpi pyytää treffeille, myös maksaa treffit.
Vierailija kirjoitti:
Se kumpi pyytää treffeille, myös maksaa treffit.
Eiköhän tämän asian voi treffipari päättää ihan oman halunsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M50
Sinä sanot noin nyt. Sitten kun tarjoilija toisi laskun, niin sinä murjottaisit jos nainen vaatisi saada maksaa. Teidät on niin nähty.
Viimeksi eilen kun tuli lasku niin naisystävä sanoi että maksaa erikseen omansa. Ei haitannut yhtään koska en olisi maksanut häntä muutenkaan. Olisin silti tykännyt jos hän olisi maksanut myös minun osuuteni koska hän oli valinnut kalliin paikan ja vielä pyytänyt minut seuraksi.
M50
Jokaisilla treffeillä mies on aina maksanut. Ei ole kokemusta muusta. Tuntuisi oudolta, että itse maksaisin näiden kokemusten jälkeen.
Miehen kuuluu maksaa, jos on yhtään herrasmies.
Rahaa säästyy kun poistaa osuman heti matchin synnyttyä.