Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian vaativa kumppani kun en haluaisi että miesystävä sanoisi minulle muista naisista "hyvännäköinen"

Vierailija
02.05.2026 |

Sanoin siis että tuntuu epämiellyttävältä. Hän ei ole edes paljoa kehunnut, mutta jotenkin miten hän vastasi sain käsityksen ettå ongelma on enemmän minussa kuin hänen sanoissaan... 

Kommentit (323)

Vierailija
61/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä itsetunto, ei haittaa yhtään, jos kumppani kommentoi muitakin. Niin minäkin voin kommentoida muita miehiä. Se on vain toteamus eikä siihen tarvitse liittyä mitään muuta. Totta kai ihmisellä on silmät päässään vaikka onkin parisuhteessa.

En ole aloittaja, mutta kyllä minulla on hyvä itsetunto vaikka en halua että mies minulle tuollaisia sanoo. Tietysti tiedän että maailmassa on hyvännäköisiä ihmisiä, mutta sitä ei tarvitse omalle kumppanille sanoa. Miksi pitäisi?

Jokaisella parilla on omat rajansa ja ne pitää yhdessä keskustella jo varhaisessa vaiheessa, ettei sitten tule yllätyksenä, että se kumppani ei olekaan samoilla linjoilla. Joillekin on ok kommentoida yhdessä muiden ulkonäköä, kun joku vaikuttava ihminen esim tulee vastaan.

Vierailija
62/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet moukan kanssa. Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväsi käyttää perinteistä äijäkikkaa sinua kohtaan: haluaa, että olet mustasukkainen. Hän tarvitsee mustasukkaisuuttasi kokeakseen olonsa tasaveroiseksi kanssasi. Tai jopa uskoo sillä alistavansa sinua. Suosittelen, että kehu niitä naisia mukana ja myös muita miehiä.  Todnäk ärsyyntyy, mutta se varmistaa että minun vastaukseni oli oikein.

Vain nainen ajattelee noin kieron monimutkaisesti. Todelisuudessa kyseinen mies on vain ajattelematon pökkelö.

Olen tavannut miehiä jotka olivat käärmettäkin pahempia epäsuorassa väkivallassaan. Inhottavia ihmisiä, jotka ansaitsevat inhottavaa seuraa. Älä tuhlaa aikaasi tällaiseen

Vierailija
64/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista puhetta. Todella. Ja epävarmuutta ilmentävää, sonni haluaa juuri että sinä tulet epävarmaksi jne. Anna olla, jos voit vielä läkseä menemään niin läkse. Tai käytte pelisäännöt täysin selviksi.

Mautonta ja lapsellista.

Vierailija
65/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on hyvä itsetunto, ei haittaa yhtään, jos kumppani kommentoi muitakin. Niin minäkin voin kommentoida muita miehiä. Se on vain toteamus eikä siihen tarvitse liittyä mitään muuta. Totta kai ihmisellä on silmät päässään vaikka onkin parisuhteessa.

Minä ”kommentoin” ihmisistä, ympärillämme on valtavasti itseämme kauniimpia ja komeampia ihmisiä. On luonnollista lumoutua kauniista asioista. Ei parisuhteen solmiminen ole = lobotomia. Olemme edelleen tuntevia ihmisiä. Lumoudumme, ihastumne, jne. Aloittaja ei oikein nyt itse anna mitään tälle keskustelulle, ns tilannekuva puuttuu kokonaan.

Itse en kyllä lumoudu kenenkään ulkonäöstä eikä tulisi varsinkaan mieleen miehelle ihastella muita miehiä. En myöskään arvostaisi jos mies lumoutuu muista naisista vaan pitäisin nolona ja kiusallisena itselleni. Ei aikuinen ihminen mitenkään häkelly kenenkään ulkonäöstä.

Vierailija
66/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää että parisuhteessa voi puhua asioista suoraan ja avoimesti ilman että on jotain tabuja, kiertelyä ja mykkäilyä

Voit sinäkin sanoa ihmisistä kehuvin sanoin

Se että toinen sanoo hyvännäköiseksi ei tarkoita pettämistä. Reaktiosi antaa viitettä huonosta itsetunnosta

Vierailija
67/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväsi käyttää perinteistä äijäkikkaa sinua kohtaan: haluaa, että olet mustasukkainen. Hän tarvitsee mustasukkaisuuttasi kokeakseen olonsa tasaveroiseksi kanssasi. Tai jopa uskoo sillä alistavansa sinua. Suosittelen, että kehu niitä naisia mukana ja myös muita miehiä.  Todnäk ärsyyntyy, mutta se varmistaa että minun vastaukseni oli oikein.

En lainkaan ymmärrä tällaista ajattelutapaa, että toista pitäisi näpäyttää ja opettaa - ja tämäntyylinen neuvo on täällä hyvin usein. MInkä ihmeen takia pitäisi rakentaa suhdetta, joka perustuu manipuloinnille? 

Jos puoliso käyttäytyy epäkunnioittavasti, asiasta tulee puhua suoraakin suoremmin ja tehdä johtopäätökset. Jos suhde on lyhyt, riittää se, että sanoo: Me emme sovi yhteen, hyvää jatkoa.

Vierailija
68/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Me arvostellaan ihan pokkana muita ihmisiä puolisoni kanssa. Kyllä minäkin sanon jos kauniin naisen näen, ei tulisi mieleenikään olla mustasukkainen jos mies on samaa mieltä. Saahan sitä katsoa.

Tässä on se ero, että ap pahoittaa mielen asiasta. Silloin ei ole ok mieheltä jatkaa naisten kommentointia ap:n kuullen varsinkin, jos vain mies on makutuomarina naisille. 

Vierailija
69/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan yllä olikin hyvä mittari.

Eli sellaiset huomauttelut toisen ulkonäöstä on ok, mitä uskaltaisi myös oman äitinsä seurassa laukoa?

Tuskin kukaan nyt menee äidilleen mainitsemaan että olipas hyvä perhe tai tissit? Ei kuulosta missään tilanteessa hyvältä.

Vierailija
70/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

akkojen ylianalysointia.

oikeasti mies on vain nähnyt jotain hyvännäköistä ja sanoo sen ääneen. ei siinä ole mitään piilomerkityksiä.

Niin että miehelle tuollainen kommentointi vähän kuin pieru tai oksennus. Se nyt vaan tuli sieltä, mitään ei voinut, muut saa luvan sietää. 

ei ole terveellistä pidätellä pieruja

Ei minulla (tietääkseni) ole ystäviä, jotka eivät kestä seuraani, koska olen epätäydellinen, inhmillinen nainen ja välillä kerrassaan rasittava.😂 En oikein jaksa näitä naisten roolileikkejä, jossa kaiken pitäisi mennä tismalleen oikein niin kuin ohjekirjoissa sanotaan ja niitä mielipiteitä pitäisi pidätellä hysteerisemmin kuin pieruja. Jossain jokainen päästää nämä kummatkin ulos. Jos joku nainen jumalauta on kaunis niin se on kaunis ja se ei ole mitenkään minulta pois. Toki kaikissa asioissa on se myös se mutta. 

Vierailija
71/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törpöt huutelevat ääneen kaikkia mielihalujaan ja mitä päähän pälkähtää.

Pään voi helposti pitää kiinni omista panohalujensa kohteista, ei ole vaikeaa jos henkinen kehitys on ylittänyt 15-vuotiaan vastaavan.

Toki jos molemmat vuorollaan toimivat kuten toimivat, tilanne on eri kuin aloittajalla. Vain epäkypsä tönkkö loukkaa toista tarkoituksella eikä vaivaudu ottamaan muita huomioon kuten itseänsä.

M61

Vierailija
72/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole vaativa, vaan heikkoitsetuntoinen. Yrittäisin korjata asian kehittämällä omaa itsetuntoani.

Minusta taas ei ole heikkoa itsetuntoa pitää kiinni rajoistaan.

Jos omalla kohdalla kumppani kokisi tarpeelliseksi kehua muiden naisten ulkonäköä minulle, niin heippahei sitten vaan. Turhaan minun kanssani siinä kohtaa jumittaa.

Vierailija
73/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää että parisuhteessa voi puhua asioista suoraan ja avoimesti ilman että on jotain tabuja, kiertelyä ja mykkäilyä

Voit sinäkin sanoa ihmisistä kehuvin sanoin

Se että toinen sanoo hyvännäköiseksi ei tarkoita pettämistä. Reaktiosi antaa viitettä huonosta itsetunnosta

Luetteleekohan ap:n mies yhtä innokkaasti myös vastaantulevia komean näköisiä miehiä. Kun kysehän on vain ympäristön havainnoinnista. 

Vierailija
74/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan ei ole yhtä universaalia totuutta vaan oleellista on kunnioitus omaa kumppania ja tämän toiveita kohtaan. Tarkoittaa siis sitä että minä esimerkiksi olen suuri mieskauneuden ja terhakoiden perseiden arvostaja ja saatoin suhteen alkupuolella joskus kommentoida jotain ääneenkin omalle miehelleni, mutta kun hän loukkaantui näistä niin lopetin siihen. Asia ei todella ole tämän monimutkaisempi. En koe, että minua on mitenkään julmasti tässä rajoitettu, saan rauhassa arvostaa niitä perseitä edelleen, minun ei vaan tarvitse möläytellä asioita joiden tiedän aiheuttavan pahaa mieltä kumppanille. Aloittajan mies on itsekeskeinen ja epäkypsä. N42

Vierailija
75/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ”kommentoin” ihmisistä, ympärillämme on valtavasti itseämme kauniimpia ja komeampia ihmisiä. On luonnollista lumoutua kauniista asioista. Ei parisuhteen solmiminen ole = lobotomia. Olemme edelleen tuntevia ihmisiä. Lumoudumme, ihastumne, jne. Aloittaja ei oikein nyt itse anna mitään tälle keskustelulle, ns tilannekuva puuttuu kokonaan.

Itse en kyllä lumoudu kenenkään ulkonäöstä eikä tulisi varsinkaan mieleen miehelle ihastella muita miehiä. En myöskään arvostaisi jos mies lumoutuu muista naisista vaan pitäisin nolona ja kiusallisena itselleni. Ei aikuinen ihminen mitenkään häkelly kenenkään ulkonäöstä.

Onko Jussi Lampi tullut sua koskaan vastaan kadulla?😂 Aika vakuuttava ilmestys. Olet tosikko..

Vierailija
76/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo todella harvoin näkee ihmisiä joiden ulkonäöstä häkeltyy. Kerran näin Helsinki-Vantaan lentokentällä yhden uskomattoman kauniin naisen.

Ap

Vierailija
77/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä teki tuon kerran ja oli sen jälkeen eksä. Miksi ihmeessä olisit jonkun kanssa joka ei kunnioita sinua edes tuon vertaa.  

Vierailija
78/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törpöt huutelevat ääneen kaikkia mielihalujaan ja mitä päähän pälkähtää.

Pään voi helposti pitää kiinni omista panohalujensa kohteista, ei ole vaikeaa jos henkinen kehitys on ylittänyt 15-vuotiaan vastaavan.

Toki jos molemmat vuorollaan toimivat kuten toimivat, tilanne on eri kuin aloittajalla. Vain epäkypsä tönkkö loukkaa toista tarkoituksella eikä vaivaudu ottamaan muita huomioon kuten itseänsä.

M61

Ja joidenkin sisällä niitä tunteita patoutuneena kuin norovirus-potilaalla, joka ei löydä vessaa. Ei niitä herranjumala voi ääneen sanoa ettei joku vaan loukkaannu. 

Vierailija
79/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tekisi samaa ja kommentoisi kaikki komeat, pitkät, lihaksikkaat jne. vastaantulevat miehet. Niin pahoin pelkään  että ap:n mies ei tästä ilahtuisi. 

Vierailija
80/323 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jussi Lampi tullut sua koskaan vastaan kadulla?😂 Aika vakuuttava ilmestys. Olet tosikko..

Tosikko vai ihan normaali aikuinen. Teinit lumoutuu ja häkeltyy jos tulee joku fanittamansa idoli vastaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi