Olenko liian vaativa kumppani kun en haluaisi että miesystävä sanoisi minulle muista naisista "hyvännäköinen"
Sanoin siis että tuntuu epämiellyttävältä. Hän ei ole edes paljoa kehunnut, mutta jotenkin miten hän vastasi sain käsityksen ettå ongelma on enemmän minussa kuin hänen sanoissaan...
Kommentit (323)
Miesystäväsi käyttää perinteistä äijäkikkaa sinua kohtaan: haluaa, että olet mustasukkainen. Hän tarvitsee mustasukkaisuuttasi kokeakseen olonsa tasaveroiseksi kanssasi. Tai jopa uskoo sillä alistavansa sinua. Suosittelen, että kehu niitä naisia mukana ja myös muita miehiä. Todnäk ärsyyntyy, mutta se varmistaa että minun vastaukseni oli oikein.
Pikemminkin pidän outona jos kokee aiheelliseksi jatkuvasti ilmoittaa sinulle, ketä kaikkia olisi valmis tuuppaamaan. Ehkä haluaa nakertaa itsetuntoa. Kyllä minä tiedän aika hyvin, minkälaisia naisia mieheni pitää hyvännäköisinä ja tajuan, että niitä on muitakin kuin minä, mutta ei se niistä minulle raportoi.
Et ole. Huono asia, jos äijälläsi ei ole tuon eenempää peliälyä. Varsinkin kun asiasta on puhuttu.
Olet. Maailmassa on aika paljon hyvännäköisiä naisia, sanoipa hän sitä ääneen tai ei etkä sinä voi asialle mitään.
Jotkut miehet todella tekevät tuota. Nykyiselle kumppanille sanoin suhteen alussa, että jos jatkaa, niin minäkin voin mainita ääneen jokaisen hyvännäköisen vastaantulevan miehen jatkossa. Lopetti siihen.
Vika on molemmissa. Miehessä kun on tyytynyt sinuun eikä oikeasti näe sinua rakkaanaan ja sinussa kun roikut tuollaisessa joka jättää sinut heti kun löytää jonkun mieluisamman.
No just. Me arvostellaan ihan pokkana muita ihmisiä puolisoni kanssa. Kyllä minäkin sanon jos kauniin naisen näen, ei tulisi mieleenikään olla mustasukkainen jos mies on samaa mieltä. Saahan sitä katsoa.
Ala kommentoida muiden miesten perseitä ja yleistä pantavuutta hänelle. Jos loukkaantuu niin totea että hänellä on ongelma.
Jos kyse on sun mielen pahoittamisesta, jss.
Jos kyse on myös sinua arvostavasta puheesta jossa jaetaan omaa silmää miellyttäviä asioita leikkisässä hengessä, se on teidän parisuhteen sisäinen asia eikä vauvapalstan juryn hommia.
Vähän samaa meillä. Olen useasti sanonut, etten pidä siitä, että sanoo muita hyvän näköisiksi. Jatkaa silti enkä tiedä onko tahallista tai tahatonta.
Itse olen bi ja naimisissa miehen kanssa. Keskustelen mielelläni muiden naisten ominaisuuksista ieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa meillä. Olen useasti sanonut, etten pidä siitä, että sanoo muita hyvän näköisiksi. Jatkaa silti enkä tiedä onko tahallista tai tahatonta.
Mutta eikö ole hyvä, että sanoo ääneen mitä ajattelee? Hän ajattelee noita asioita kuitenkin, vaikkei ääneen niistä puhuisikaan.
Se vähän riippuu millaisessa tilanteessa se sanotaan.
Ei ole pelkästään miesten juttu niin kuin täältä lukien voisi ymmärtää. Mä en ole koskaan kehunut muita naisia tyttö/naisystävilleni, mutta nämä ovat kehuneet miehiä minulle. Ei kovin usein, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on sun mielen pahoittamisesta, jss.
Jos kyse on myös sinua arvostavasta puheesta jossa jaetaan omaa silmää miellyttäviä asioita leikkisässä hengessä, se on teidän parisuhteen sisäinen asia eikä vauvapalstan juryn hommia.
Jos miehelle on jo asiasta sanottu ja hän vastaa että ongelma on aloittajalla niin en näe, miten tuo kaikki tapahtuu jotenkin "leikkisässä hengessä".
Lapsellinen mies. Luiskaan vaan.
Kysyin mistä on kyse, tuntuuko että kyse on ikään kuin rajoittamisesta niin sanoi "siltä se vähän tuntuu"
Ap
Saastainen elukka. No onnea valitsemallesi tielle, ei tule helpottamaan. Oletko varma ettei häntä ole tuomittu seksirikoksesta?
Itsellenikin on tällainen erehdys sattunut, että olen saattanut täysin spontaanisti kehaista jotain ihmistä. On tilanteita jossa se on tökeröä, mutta on myös tilanteita joissa se on täysin luonnollinen reaktio.
On kiva kuulla mitä nyksä sanoo pantavaksi