Onko 22-v. liian nuori loppuelämän suhteeseen
Kommentit (86)
Suomessa kyllä. Täällä huonoa parisuhdeainesta. Jos on joku match made in heaven, tiedä sitten. Kannattaa elää omaa elämää, sisustaa vapaana ja matkustaa vaikka perheen kanssa.
Ei tietenkään ole. "Nuoruus jää elämättä" on todella typerä fraasi.
Ainakin itse toivon että tämä on loppuelämän suhde, ollaan oltu yhdessä 18-vuotiaista asti, ja kohta tulee 20 vuotta yhdessäoloa täyteen. Opiskelijaelämä ja nuoruus oli hauskaa aikaa yhdessäkin. Ja meillä on edelleen hauskaa yhdessä, vaikka ei niin nuoria enää ollakaan.
Miten nuoruus muka jää elämättä, jos sitä elää yhdessä rakkaan ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eroon päättyy kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroon päättyy kuitenkin.
Mutta miten nuoruus muka jää elämättä, jos sitä elää rakkaan ihmisen kanssa? Jos suhde päättyy joskus myöhemmin, niin nollaako se jotenkin eletyn elämän?
Mitä tarkoittaa "elää nuoruutta"? Panna mahdollisimman monen kanssa vai? Ei se ole kaikkien elämän sisältö.
No ei todellakaan ole! Minä
Tapasin mieheni 21 vuotiaana ja ihan mahtava nuoruus elettiin, yhdessä. Niitä aikoja on nyt 30 vuotta myöhemmin kiva yhdessä muistella.
Ei tosiaan. Tapasin mieheni yläasteella, esikoinenkin syntyi jo kun olimme 14v ja edelleen yhdessä vaikka jo 5v yhteistä taivalta takana <3
"22v liian nuori loppuelämän suhteeseen..." No voi nyt helvetti, kun meidän isovanhempien ja isoisovanhempien nuoruudessa tuossa iässä oltiin jo naimisissa ja äitejä ja isiä!
Taitaa olla tilastollinen fakta, että ero tulee siinä 13v kuluttua. Olet 35v yksinhuoltaja kahden lapsen kanssa. Miltä kuulostaa?
Vierailija kirjoitti:
"22v liian nuori loppuelämän suhteeseen..." No voi nyt helvetti, kun meidän isovanhempien ja isoisovanhempien nuoruudessa tuossa iässä oltiin jo naimisissa ja äitejä ja isiä!
Ei oltu, isovanhemmat lisääntyivät 5-kymppisinä mutta me lapsenlapset juurikin parikymppisinä tai alle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla tilastollinen fakta, että ero tulee siinä 13v kuluttua. Olet 35v yksinhuoltaja kahden lapsen kanssa. Miltä kuulostaa?
Tilastoa vastaan on älykästä väitellä.
viimeistään 40-vuotiaina mammat kyllästyvät mieheensä ja eroavat
Oma nuoruuteni olisi todennäköisesti jäänyt enemmän ns. elämättä ilman 21-vuotiaana alkanutta parisuhdetta. Nyt ollaan jo keski-ikäsiä mutta juuri muistelin ihanaa nuoruuttani. Kavereilla se oli vaikeampaa aika, kun kärsivät yksinäisyydestä ja huonoista suhteista, jotka päättyivät.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hirveää kuunnella sitä henkistä väkivaltaa toisiaan kohtaan kun erotakaan "eivät voineet".
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kyllä. Täällä huonoa parisuhdeainesta. Jos on joku match made in heaven, tiedä sitten. Kannattaa elää omaa elämää, sisustaa vapaana ja matkustaa vaikka perheen kanssa.
Siis tarkoitatko, että 2-kymppisten pitää sopia loma-aikansa lapsuudenperheensä kanssa? Entä jos isä ja äti haluaakin matkailla ihan vaan kahdestaan kun lapset ovat lentäneet pesästä?
Ei tuollaiseen voi oikein antaa eksaktia vastausta. Riippuu henkilöistä ja heidän parisuhteestaan. Minä olen ollut 19-vuotiaasta lähtien mieheni kanssa, täytän tänä vuonna 49. Mies on minua neljä vuotta vanhempi. Hänen kanssaan tämä on mennyt näin, jonkun muun kanssa olisi voinut käydä toisin. Enkä minä tiedä, onko tämä loppuelämän suhde, kun en osaa ennustaa tulevaa. Ainakin vielä meillä on hyvä yhdessä.
On.