Jätetäänkö vainajalle tekohampat suuhun?
Kommentit (14)
Jos nyt välttämättä haluat niin kyllä.
Ei. Ne menee kiertoon. Vähävaraiset saavat ne.
Monesti ei saa laitettua suuhun, loppuaikana monesti ovat ilman hampaita kun eivät huoli suuhunsa. Ovat jääneet väärän muotoisiksi tai kokoisiksi ja ottavat itse pois suustaan. Yleensä siinä vaiheessa on soseruoka nielemisvaikeuksien takia.
Jos saa suuhun niin laitetaan ja sideharsolla leuan alta päälaen kautta muutama kieppi että suu pysyy kiinni.
Hampaat nousevat ylös ajan saatossa. Jonkun koira ottaa ne suuhunsa.
Otetaan pois ja laitetaan pilailupuodin torahampaat tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Saattaa tukehtua niihin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Monesti ei saa laitettua suuhun, loppuaikana monesti ovat ilman hampaita kun eivät huoli suuhunsa. Ovat jääneet väärän muotoisiksi tai kokoisiksi ja ottavat itse pois suustaan. Yleensä siinä vaiheessa on soseruoka nielemisvaikeuksien takia.
Jos saa suuhun niin laitetaan ja sideharsolla leuan alta päälaen kautta muutama kieppi että suu pysyy kiinni.
Miksi ihmeessä ne laitetaan vainajan suuhun?
Tietysti ja pientä evästä matkaa varten.
Jättäkää tai olkaa jättämättä. On kait joku sukulainen että et tuntemattomalta aio viedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ne laitetaan vainajan suuhun?
Ei näytä niin lommoposkiselta ja suu painunut kuopalle. Helpompaa omaisille, kun näyttää vähän enemmän itseltään hampaat suussa. Ei niitä kyllä aina saa laitettua suuhun.
Leuka sidotaan nauhalla päälaelta kiinni vaikka olisi omatkin hampaat heti kuoleman jälkeen.
Jätetään jos ne oli kuollessa, ei niitä muuten suuhun tukita.