Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
MEETOO jälki näkyy, tätä naiset halusi, sitä te saitte.
Ahaa. Jos perustelet asiaa metoolla, niin sehän tarkoittaa vain sitä, että yhteiskunnasta jättäytyy pois vain ne miehet, jotka ahdistelevat naisia. Tämähän on hyvä asia.
"no me ainakin ollaan onellisia kerrostalossa", no asukaa vaikka kälviällä ja väittäkää että ette ole serkuksia. Mielestäni oikea mies ei ole onnelinen kerrostalossa, ja olen varmaan siksi yksin. Oi minua kun omistan maata ja työkaluja. Mistä löytäisin naisen joka kertoisi mikä minussa on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ympärillä voi olla 100 miestä ja 99 niistä on hyviä. Ei ole soveliasta kysyä, miksi nainen valitsi kaikista niistä miehistä sen ainoan paskan? On jotenkin hyvien miesten syy, jos nainen tekee huonon valinnan ja sitä ei saa kyseenalaistaa?
No oikeassa maailmassa aikuisista yli 70% on parisuhteissa, ei vain tuo 1%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetäydytään kaikki yhteiskunnasta ja deittailusta.
Maailmasta tulisi parempi paikka jos yhä useampi vetäytyisi yhteiskunnasta ja deittailusta.
Jos vetäytyy oikeasti yhteiskunnasta, ei sitten pitäisi olla oikeutettu mihinkään yhteiskunnan tarjoamaan. Ei työttömyystukea, ei asumistukea, ei lääkäreitä, ei julkista liikennettä.
Nykyään on laitonta elää noin. Et saa uudisraivaajien tapaan vain päättää mitä maaplänttiä alat käyttämään ja viljelemään itse, vaan 100% maan pinta-alasta on jo varattua ja ankarasti verotettua.
Et voi hakea luonnonvaroja noin vain metsästä tai se on rikos, pl. marjat tai kävyt. Et saa edes kalastaa ilman valtion lupaa. Et saa kaataa näkemääsi riistaa kuten peuraa tai voi häkki heilahtaa.
Jos yhteiskunta kerta tällä tavoin pakottaa elämään rahajärjestelmässä, ei siinä ole mitään pahaa että ottaa järjestelmän itsensä tuputtamaa rahaa vastaan minimielintarpeiden verran.
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?
Normaalin miehen vaimo ei ole lohikäärme, ketä pitää paeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä ainainen riidakylvö muuten palvelee? Ei ainakaan suomalaista yhteiskuntaa ja maanpuolustustahtoa, joten johan arvaan...
Meneekö arvaus idän suuntaan. Arvasit oikein
Jep jatkuvasti vastakkainasettelua: nuoret/vanhat, miehet/naiset, vassut/Persut, suomalaiset/ulkomaalaistaustaiset jne. Suomessa ja suomalaiset sitä ja tätä. Ei kannata mennä tähän vaikuttamiseen mukaan, jolla pyritään hajottamaan kansaa ja heikentämään yhtenäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on vetäytynyt. Vielä useampi on sellaisessa välivaiheessa että asuu yksin, elättää itsensä, maksaa veroja ja äänestää mutta siinä se. Jos olisi perheellinen niin olisi varmaan pakko ylläpitää jotain kulisseja. Onneksi minun ei tarvitse.
Jos käy töissä, maksaa veroja ja äänestää, niin silloin on kyllä hyvin kiinni yhteiskunnassa.
No ei välttämättä. Se on se välivaihe. Henkisesti he ovat jo irtautuneet.
Vierailija kirjoitti:
"no me ainakin ollaan onellisia kerrostalossa", no asukaa vaikka kälviällä ja väittäkää että ette ole serkuksia. Mielestäni oikea mies ei ole onnelinen kerrostalossa, ja olen varmaan siksi yksin. Oi minua kun omistan maata ja työkaluja. Mistä löytäisin naisen joka kertoisi mikä minussa on vikana.
Jos koko persoonasi on joku työkalujen omistaminen ja hikinen peritty rintamamiestalo keskeltä ei mitään, ei ihme ettei seuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parane tupata jos ei tykätä. Eiköhän siinä kaikki voita.
On vain naisia jotka suutuvat kun heitä ei huomioida mitenkään. "olen täällä, älkää katsoko" ja suuttuvat kun ei kukaan katso.
Aika iso osa naisista toivoo jäävänsä ilman turhaa huomiota. Ja ne huomiohuorat taas saa huomiota netissä, eikä todellakaan jää sitä ilman. Mielipiteesi taitaa olla omaa copetustasi, kaipaat naisten huomiota hinnalla millä hyvänsä. Siksi kirjoittelet siinä vihaviestejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?
Aika moni normaali mies asuu kerrostalossa.
No ei asu, mutta uskottele sitä itsellesi.
Keskimäärin: noin 35–40 % miehistä asuu kerrostalossa
Nuoret / yksinasuvat miehet: usein enemmistö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on vetäytynyt. Vielä useampi on sellaisessa välivaiheessa että asuu yksin, elättää itsensä, maksaa veroja ja äänestää mutta siinä se. Jos olisi perheellinen niin olisi varmaan pakko ylläpitää jotain kulisseja. Onneksi minun ei tarvitse.
Jos käy töissä, maksaa veroja ja äänestää, niin silloin on kyllä hyvin kiinni yhteiskunnassa.
Tajuatko idiootti ettei ole muita vaihtoehtoja? On pakko käydä töissä jotta alle yksi prosentti ihmisistä rikastuu ja pitää maksaa veroja? Oi sitä onnea kun pääsisi teidän kiinan paska osto marketista ulos ja ei tarvisi murehtia osakkeen omistajien tuotoista.
Vierailija kirjoitti:
Identifioiduin juuri mieheksi.
Mee vi ttuun meidän jengeistä. Pillueläin oot kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että syrjäytymiselle on löytynyt uusi, hienompi termi. Mikäs siinä sitten. 😂
Mitä vikaa on syrjäytymisessä?
Mikäs siinä, jos se on oma valinta ja siitä pitää.
Yleensä syrjäytyneet vaan tuppaavat syyttämään muista syrjäytymisestään ja ongelmistaan, eivätkä haluaisi olla syrjäytyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn omissa oloissani, ei siinä sen ihmeempää.
Palkasta jää reilusti säästöön ja sijoituksiin, ei tarvitse rahoittaa kenenkään koiraharrastusta taikka tavoitella maaseudulta punaista tupaa/kultaistanoutajaa/farmari-volvoa. Saan katsoa mitä elokuvia tahdon, kuunnella musiikkia milloin tahdon, poltella tai ryypätä milloin tahdon, nukkua pitkään kun on vapaata töistä jne. Saan sisustaa asuntoni miten tahdon, kukaan ei valita kun hifi-laitteideni värisävy ei käy yksiin keittiön patalappujen kanssa. Kaverit ovat tervetulleita luokseni, niiden kanssa voin pelailla, katsoa leffoja ja tilata vaikka pizzaa.
Minä, minä ja vielä kerran minä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Miten yhteiskunnasta voi vetäytyä?
Minäkin haluaisin mielelläni vetäytyä yhteiskunnasta.
N27
Et voi kun naisena tarvitset sossutukia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nokkimassa heti jos kuuluu tai näkyy. Ihannemiehet voi joskus.
Mitä kieltä tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä tämä ainainen riidakylvö muuten palvelee? Ei ainakaan suomalaista yhteiskuntaa ja maanpuolustustahtoa, joten johan arvaan...
Meneekö arvaus idän suuntaan. Arvasit oikein
Jep jatkuvasti vastakkainasettelua: nuoret/vanhat, miehet/naiset, vassut/Persut, suomalaiset/ulkomaalaistaustaiset jne. Suomessa ja suomalaiset sitä ja tätä. Ei kannata mennä tähän vaikuttamiseen mukaan, jolla pyritään hajottamaan kansaa ja heikentämään yhtenäisyyttä.
Itä ja murikkalaiset molemmat kylvää ihme propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että syrjäytymiselle on löytynyt uusi, hienompi termi. Mikäs siinä sitten. 😂
Mitä vikaa on syrjäytymisessä?
Ongelma on ettei syrjäytyneet ole yleensä määkiviä lampaita ja monesti kyseenalaistavat asioita. Lammas joka ostaa kolmen vuoden välein uuden tonnin puhelimen ja ei kyseenalaista sitä on aivoton ressukka. He saavat kyllä pillua jouluna ja syntymäpäivänä heidän uudessa homeisessa talossa kaavoitusalueella.
Väärin. Syrjäytyminen yleensä tapahtuu koska epäonnistuu elämässä, ei koska sattuisi olemaan erityisen fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koko persoonasi on joku työkalujen omistaminen ja hikinen peritty rintamamiestalo keskeltä ei mitään, ei ihme ettei seuraa löydy.
No nyt pääsit ytimeen ja viimein. Tosin ostettu talo, ei peritty. Mikä sinua hiertää minun elämisessä ja enkö sanonut että en edes halua löytää paskaa naista? Olen mielummin yksin, mikä ei mennyt jakeluun?