Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (143)

Vierailija
121/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?

Normaalin miehen vaimo ei ole lohikäärme, ketä pitää paeta.

Saattaa ollakin. Ei miehen normaalius siitä vaimosta normaalia automaattisesti tee.

Vierailija
122/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa aika ja rahat menee naisen miellyttämiseen. Yhä useampi mies valitsee toisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ei sulje suutaan hetkeksikään! 

Huomasitko?

Vierailija
124/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"no me ainakin ollaan onellisia kerrostalossa", no asukaa vaikka kälviällä ja väittäkää että ette ole serkuksia. Mielestäni oikea mies ei ole onnelinen kerrostalossa, ja olen varmaan siksi yksin. Oi minua kun omistan maata ja työkaluja. Mistä löytäisin naisen joka kertoisi mikä minussa on vikana.

Jos koko persoonasi on joku työkalujen omistaminen ja hikinen peritty rintamamiestalo keskeltä ei mitään, ei ihme ettei seuraa löydy.

No nyt pääsit ytimeen ja viimein. Tosin ostettu talo, ei peritty. Mikä sinua hiertää minun elämisessä ja enkö sanonut että en edes halua löytää paskaa naista? Olen mielummin yksin, mikä ei mennyt jakeluun?

Olen eri, mutta sinä itse aloitit haukkumalla toiset miehet. Se hiertää minua.  Ole vaan yksin, parempi kaikille muille ihmisille, ettet myrkytä heitä vihallasi.

Häh? Maksakaa laskunne, asukaa vuokralla ja nussikaa turhia naisia? En ole vihainen tai yritä myrkyttää ketään, etkö todella näe mistä keskustelen? Miten oikea mies purkaa turhautumista kerostalossa?

Vierailija
125/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt ei sulje suutaan hetkeksikään! 

Ei ainakan tällä forumilla 🤣

Vierailija
126/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuttajia on aina ollut. Luovuttaminen tuntuu helpolta, mutta jälkikäteen kaduttaa ettei yrittänyt edes. Nihilismi on sellaista muutenkin, se antaa voimakasta suojaa lyhyellä tähtäimellä mutta lopulta tekee onnettomaksi. Jos päättää hyväksyä että on yksin, sehän on nihilismiä

Tuota...mitenkäs se oli sen vapaan tahdon suhteen; onko meillä sitä vai ei?

Ja käytät nihilismi -sanaa varsin kevein perustein.

Osaatko kuvitella, mikä se moraalin nollateoria olisi käytännössä? Ei, se ei ole sitä, ettei etsi puolisoa/elämänkumppania vierelleen.

Vierailija
127/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin ostaa parin vuoden päästä rintsikan ja tehdä etätöitä sieltä. Vois kasvattaa puutarhassa omat ruoat ja nikkaroida kaikkee. Comfyä.

Vierailija
128/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.

Kumpi tuli ensin, sun pahuus vai se muiden reaktio sun pahuuteen?

Vierailija
129/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuttajia on aina ollut. Luovuttaminen tuntuu helpolta, mutta jälkikäteen kaduttaa ettei yrittänyt edes. Nihilismi on sellaista muutenkin, se antaa voimakasta suojaa lyhyellä tähtäimellä mutta lopulta tekee onnettomaksi. Jos päättää hyväksyä että on yksin, sehän on nihilismiä

Tuota...mitenkäs se oli sen vapaan tahdon suhteen; onko meillä sitä vai ei?

Ja käytät nihilismi -sanaa varsin kevein perustein.

Osaatko kuvitella, mikä se moraalin nollateoria olisi käytännössä? Ei, se ei ole sitä, ettei etsi puolisoa/elämänkumppania vierelleen.

Phyh ei tietenkään mitään vapaata tahtoa ole. Kaikkienhan pitää yrittää naimisiin ja saada lapsia ja hommata omakotitalo myös tenata vähintään 3000-4000e kk. Kirkkoon sunnuntaisin.

Vierailija
130/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi keskittyä muihin asioihin, jos nämä tarjoavat vain pettymyksiä, pilkkaa ja ahdistusta.

Ymmärrän.

Vierailija
131/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin ostaa parin vuoden päästä rintsikan ja tehdä etätöitä sieltä. Vois kasvattaa puutarhassa omat ruoat ja nikkaroida kaikkee. Comfyä.

Mikä kuppikoko rindellä?

Vierailija
132/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä missään deittailussa ollutkaan. Parisuhteita kuitenkin aina ollut. Avioeron jälkeen kumminkin ollut vuosia itsekseen. Ei ole sellaista oloa, että välttämättä pitää suhde saada, niin olen aika ronkeli. m49

Vierailija
133/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet enenevissä määrin ymmärtävät, ettei naisista ole heille kuin haittaa.

Vierailija
134/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat naiset nalkuttaa keskenään.

Vierailija
135/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelit on ihmeellisiä draamakunigattaria 💅 Kun ne ei saa naisia paskan luonteensa ja epäsosiaalisuutensa takia, niin ne ilmoittaa suureellisesti vetäytyvänsä yhteiskunnasta ja maanpuolustusvelvollisuudestaan. Sitten tämä pieni syrjäytyneiden lauma alkaa möykkäämän netissä, ihan kuin olisivat jotenkin kostaneet naisille ja nyt naisten pitäisi katua ja tuntea syyllisyyttä. 

News flash: Teidän hikikomeroituminen ei kiinnosta ketään.

Ooks varma että tiedät mikä porukka näitä inceleitä on?

Se porukka just jotka nytkin täällä vauvapalstalla mölisee jostain vetäytymisestä. Senkus vetäydytte. Muistakaa ottaa tutit ja unilelut mukaan.

Ihan tiedoksi, he eivät ole vauvalla koskaan valittaneet mistään. Ovat niitä hiljaisia puurtajia, joiden päälle kaltaisesi yleensä sylkevät huvikseen.

AI että "se porukka just jotka nutkin täällä vauvapalstalla mölisee"   

"ei ole koskaan vauvalla koskaan valittaneet mistään".

Sun kantsisi vähä miettiä itseilmaisua ja katsoa mihin viestiin vastaat.

Olen eri mutta minä en ainakaan puhunut itsestäni. Minä vain tunnen ja tiedän muutamia tapauksia.

Vierailija
136/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"no me ainakin ollaan onellisia kerrostalossa", no asukaa vaikka kälviällä ja väittäkää että ette ole serkuksia. Mielestäni oikea mies ei ole onnelinen kerrostalossa, ja olen varmaan siksi yksin. Oi minua kun omistan maata ja työkaluja. Mistä löytäisin naisen joka kertoisi mikä minussa on vikana.

Jos koko persoonasi on joku työkalujen omistaminen ja hikinen peritty rintamamiestalo keskeltä ei mitään, ei ihme ettei seuraa löydy.

Samaa mieltä. Kun tosiasia on se, että monikin ihminen omistaa maata ja työkaluja. Minä omistan vanhempieni talon, työkalut ja tontin (pääsisimpä niistä eroon). Mieheni omistaa perittyä metsää, tontin järven rannalta ja homeisen perintötalon maalta (ei saa myytyä, ellei taloa pureta). Sen lisäksi, että omistetaan ihan tämä uudehko ok-talo 😅 Miesten tapa arvottaa kaikki omistamisen mukaan, on typerä. Omaisuudesta voi olla monenlaista harmia. 

Vapaa kerrostalossa asuja voi olla paljon houkuttelevampi, kuin "omaisuudellaan" keuliva juntti. Turha tavara on rasite.

Vierailija
137/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: "Wöö älkää lähestykö meitä miehet, älkää puhuko meille, miehet on naurettavia, mies on patriarkaatti, mies on etuoikeutettu, girl power, miehet on sikoja, perättömät raiz*kis-syytökset, hypergamia jossa 7,5-tason mies saa jotain 3-4 tason naisia matcheiksi tinderissä.

Sitten kun miehet lopettaa selvästi epätoivotun osallistumisensa, niin naiset on "Wöö miks miehet on luusereita ja vetäytyy"

Jatkakaa samaan malliin 👍👍👍

Vierailija
138/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?

Normaalin miehen vaimo ei ole lohikäärme, ketä pitää paeta.

Tajuatko edes mitä lohikäärme tarkoittaa? Tajuaako edes sivuston lapsmiehet mitä lohikäärme tarkoittaa? Ja minä tuon aamupalan ja buranat sänkyyn kun lohikäärme iskee, mutta haluan paikan johon siltä voi paeta. Onko keskustelussa edes aikuisia?

Vierailija
139/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä esim. se suostumusjuttu on täyttä höpö höpöä edellisen laittoman hallituksen (sdp koska petoksella, koska vääryydellä) juttuja. 

Sanna

Vierailija
140/143 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt pääsit ytimeen ja viimein. Tosin ostettu talo, ei peritty. Mikä sinua hiertää minun elämisessä ja enkö sanonut että en edes halua löytää paskaa naista? Olen mielummin yksin, mikä ei mennyt jakeluun?

Olen eri, mutta sinä itse aloitit haukkumalla toiset miehet. Se hiertää minua.  Ole vaan yksin, parempi kaikille muille ihmisille, ettet myrkytä heitä vihallasi.

Häh? Maksakaa laskunne, asukaa vuokralla ja nussikaa turhia naisia? En ole vihainen tai yritä myrkyttää ketään, etkö todella näe mistä keskustelen? Miten oikea mies purkaa turhautumista kerostalossa?

Hölkkäämällä, reenaamalla salilla, harrastuksilla..ottamalla rennosti että ei tarvi hermoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän