Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta

Vierailija
01.05.2026 |

Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin olis paljon parempi.   Olen yrittäjä niin sais tehtä töidä ja harrastaa vapaasti.   Olis parempi seksielämä  jne. 

Näinhän se todellisuudessa onkin.

Tj50

Vierailija
42/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeasti normaalit miehet ei ole vetäytyneet yhtään mistään.  Tää syrjäytynyt porukka vaan pitää nyt kovaa meteliä netissä kokemistaan "vääryyksistä", valittaa kuinka kaikki ongelmat on jonkun muun syytä ja uhoaa ettei ala enää mitään.  Tavalliset miehet hymähtää niitten lapsellisille jutuille ja jatkaa elämää ihan tavalliseen tapaan.

Juu, juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat viimeinkin ymmärtäneet olevansa hyödyttömiä ja lähinnä haitaksi? 

Sinä naisena hukkuisit hetkessä omaan paskaasi ilman miehiä.

Vierailija
44/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat viimeinkin ymmärtäneet olevansa hyödyttömiä ja lähinnä haitaksi? 

Sinä naisena hukkuisit hetkessä omaan paskaasi ilman miehiä.

Antaa naisten hukkua paskaansa.

Vierailija
45/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?

Vierailija
46/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?

Aika moni normaali mies asuu kerrostalossa.

Vierailija
47/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni normaali naimisissa oleva pariskuntakin asuu kerrostalossa :D

Vierailija
48/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit on ihmeellisiä draamakunigattaria 💅 Kun ne ei saa naisia paskan luonteensa ja epäsosiaalisuutensa takia, niin ne ilmoittaa suureellisesti vetäytyvänsä yhteiskunnasta ja maanpuolustusvelvollisuudestaan. Sitten tämä pieni syrjäytyneiden lauma alkaa möykkäämän netissä, ihan kuin olisivat jotenkin kostaneet naisille ja nyt naisten pitäisi katua ja tuntea syyllisyyttä. 

News flash: Teidän hikikomeroituminen ei kiinnosta ketään.

Vierailija
49/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko ap valaista enemmän tästä ilmiöstä, mitä ilmeisesti suurin osa ihmisistä ei ole havainnut?

Vierailija
50/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parane tupata jos ei tykätä. Eiköhän siinä kaikki voita. 

On vain naisia jotka suutuvat kun heitä ei huomioida mitenkään. "olen täällä, älkää katsoko" ja suuttuvat kun ei kukaan katso.

Vierailija
51/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei asu, mutta uskottele sitä itsellesi.

Vierailija
52/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelit on ihmeellisiä draamakunigattaria 💅 Kun ne ei saa naisia paskan luonteensa ja epäsosiaalisuutensa takia, niin ne ilmoittaa suureellisesti vetäytyvänsä yhteiskunnasta ja maanpuolustusvelvollisuudestaan. Sitten tämä pieni syrjäytyneiden lauma alkaa möykkäämän netissä, ihan kuin olisivat jotenkin kostaneet naisille ja nyt naisten pitäisi katua ja tuntea syyllisyyttä. 

Ulise lisää

Vierailija
53/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖLYNPÖLYÄ

Vierailija
54/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että syrjäytymiselle on löytynyt uusi, hienompi termi. Mikäs siinä sitten. 😂

Mitä vikaa on syrjäytymisessä?

Vierailija
55/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos katsomaan, ja mieti uudelleen

Vierailija
56/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen saanut paskaa naista. Miksi olet täällä jos ei kiinnosta?

Vierailija
57/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tämä ainainen riidakylvö muuten palvelee? Ei ainakaan suomalaista yhteiskuntaa ja maanpuolustustahtoa, joten johan arvaan...

Vierailija
58/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siltä näyttää. Eduskunnassa on yli 100 miestä

Vierailija
59/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen saanut paskaa naista. Miksi olet täällä jos ei kiinnosta?

Tulin vastaamaan typerään väitteeseen. Mitä sä siellä pillität mun vsstauksesta?

Vierailija
60/65 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Identifioiduin juuri mieheksi. 

Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi