Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2142)
Miten yhteiskunnasta voi käytännössä vetäytyä? Jos haluat syödä, katon pään päälle ja sähköä asuntoon, sun pitää käydä töissä. Eli pakko se on olla osa yhteiskuntaa, halusit tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?
Aika moni normaali mies asuu kerrostalossa.
Kukaan normaali ja täysipäinen ei suostu elämään kommarikuutiossa betonikassulla muiden normaalielämän rejektien kanssa. Siellä joudutaan lojumaan kun ei muuhun bunkkaamiseen riitä äly, taidot eikä muutkaan kyvyt.
Kaivarissahan se parempi väki asuu kerrostalossa.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/24405034
Onnellinen väki ei asu itsarikuutioissa helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali mies ei asu kerrostalossa tai ole väkivaltainen. Normaali mies tarvitsee pakopaikan seksuaaliselle turhautumiselle, olkoon se miesluola tai autotalli. Itse ainakin puhun ja pussaan, mutta pitää olla paikka mihin paeta "lohikäärmettä", varsinkin kun en tykkää riitelystä. Öljy ja vesi eivät sekoitu, miksi yrittää sekoittaa niitä väkisin. En ilmeisesti ole mies jota naiset haluavat, joten olen mielummin yksin ja mielestäni olen hyvä mies. En luule olevani taivaan lahja ja sekö vituttaa naisia?
Kukaan normaali ja täysipäinen ei suostu elämään kommarikuutiossa betonikassulla muiden normaalielämän rejektien kanssa. Siellä joudutaan lojumaan kun ei muuhun bunkkaamiseen riitä äly, taidot eikä muutkaan kyvyt.
Kaivarissahan se parempi väki asuu kerrostalossa.
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/24405034
Onnellinen väki ei asu itsarikuutioissa helsingissä.
Kyllä teet typeriä päätelmiä ihmisistä heidän asumismuotonsa perusteella. Jos joku maksaa kerrostaloasunnosta liki 5 miljoonaa, hän todennäköisesti kokee kerrostaloasumisen mielekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä on ihmisillä paha olla. En onneksi ole yksin, on vaimo ja lapset. On talo ja farmari auto. Töissäkin tulee käytyä että eläminen on mukavempaa.
Ei ihme ettei, sukupuolesta riippumatta, löydy kumppania kun noin negatiivisia ollaan.
Onneksi tilanne palstalla ei kuvaa todellista maailmaa. Nämä katkeroituneet, aiemmin Esson baarin takapöydässä keskenään jupisseet, ovat varsin pieni vähemmistö kaikista suomalaisista.
M60
Kuun lopussa kävellä kotiin töistä ja bussikorttikin vinkuu viimeisiään. Näyttää keltaista että kohta loppuu. Rahat on loppu vaikka olet tehnyt ylitöitäkin. Rahat on taas loppu kuten opiskeluaikana. Edes työnteko ei takaa että rahaa olisi kuun lopussa saatana. Vähän vituttaa ja menet kauppaan vatsa tyhjänä aika aggressiivisena tilanteesta johtuen. Muutama törppö edessä ja tekisi mieli puskea kärryllä edestä pois. Peruutat ja energiaa säästämällä valitset avoimen ostoskäytävän. Et jaksa sanoa sanaakaan että pardon" menisin tästä ohi mersi. Huomaamatta puret hampaita yhteen ja kurtistelet otsaa. Vitutus on nyt tapissa.
Tarjolla on syömäkelvotonta paskaa hyllyt täydeltä. Ei mitään mahdollisuutta oikeeseen pihviin hyviin kasviksiin. Oikeeta ruokaa ei ole sulle. Rikkaiden marjat näkyy hyllyssä. Vanhempi väki ostaa niitä. Näkyy päältä talvitakit, useiden satojen eurojen takkeja. Sulla on kesävaatteet. Ne samat kesät talvet. Rahaa ei jää yli vaatteisiinkaan. Tässä neukkulassa valtio ei korvaa uniformua, mutta saat säälittäviä tukia työn päälle, jos et saa vuokraakaan maksettua palkallas. Kotona odottaa lohdutuksena ketsuppipurkki, spagettia tai riisiä ylityöläiselle jota tekee 60h viikossa. Rahat varastaa vuokraomistaja. Olet maksanut elämässäsi satoja tonneja rahaa vuokrarosvolle, rahat jotka kuuluisi sulle. Sun työn hedelmät on jonkun muun tilillä. Selaat nettiä ja toivot ostavasi jotain netistä. Oho, vaaditaan visakortti. Pankki ei myönnä sulle pätkätyöläiselle edes visakorttia. Olet pankille kuin rikosrekisterin omaava tyyppi. Luottokelvoton hyypiö. Hyypiöltä myös näytätkin, vuodet on muovaneet sinusta työn näköisen hyypiön.
Olet niin mieleltäsi köyhtynyt ja väsynyt, ettet kykene edes rikokseen. Työelämä on vienyt sinusta kaiken. Et edes kykene varastamaan kaupasta pihviä. Kätesi on sidotut ja joku omistaa sun oman tahdon. Kerran pikkujouluissa työkaveri tarjosi kannabissavukkeesta imuja, et ottanut. Koska et osaa tehdä omia valintojasi. Kärsit mieluummin ravintoainepuutoksista ahtaassa vuokra-asunnossa.
Syöt spagettia ketsupilla, Kohta ne keksii, että runkkauksestakin voi ottaa orgasmiveroa. Piru, et ole syönyt hivenravinteita kahteen viikkoon. Kehosi on väsynyt työnteosta ja olet hikoillut runsaasti ravinteita ulos kuumassa keittiössä, jonka seinää kevätaurinko lämmittää. Sulla ei tosin ole ikinä varaa oman lafkan tuotteisiin. Joskus jää tähteitä yli, mutta ne annokset on monta kertaa tuntipalkan hinnan yli. Runkkaamisesta tule mitään. Sinkkivarannot, magnessiumit, d-vitamiinit sun muut on nyt lopussa. Ei ole varaa enää edes runkata. Pahus. Miten tästä pelistä pääsikään exittiin, et enää jaksa pelata aikuisten pelejä. Soitat äidille ja äidin mielestä on hyvä että tulet takaisin pohjoiseen. Oma huone on valmiina koskemattomana sellaisena kun parikymppisenä 1990-luvun lopulla sen jätit sinne. Äiti on ainut nainen maailmassa. Huomasti sen jo varhain. Äiti ei ole elämänsä aikana koskaan äänestänyt ketään huijaria. Minä olen antannut äänet hänenkin puolesta, mutta en anna ikinä enää.
Moderni herra 47 ja puol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuruisia vankikoppejahan noi kerrostalot ovat. Suuri joukko ihmisiä pakattuna betonilaatikoihin mahdollisimman tiiviisti
Olen viisikymppinen mies. On tullut nähtyä kuinka tuloksetonta baareissa käyminen oli (90-luvulla), kuinka järkyttävän paljon työtä chat vaati (2000-luvun vaihde) ja kuinka vaikeaa Tinderin kautta on löytää ketään (eron jälkeen 2010-luvulla tähän päivään).
Samaan aikaan on toisteltu naisten suusta, "missä ne kaikki hyvät miehet on"? Tarkoittaen, missä ne kaikki komeimmat 10% miehistä on. MInut on suhteissani jätetty useammin kuin minä.
Naisilla on aivan järkyttävän paljon valikoimaa. Tämä on tullut esiin ihan näiden harvojen treffien aikana, että isoin ongelmansa on valikoida. Tinderissä on Etsi-toiminta Matchien puolella, onko joku mies huomannut? No ei ihme että ei, koska pitäisi olla kymmeniä matcheja, että tarvitsee koko toimintoa! Suomi24.fi on ehkä treffipaikkana enemmän eläkeläisille, mutta sielläkin naista kohden on moninkertaisesti miehiä.
Suomen kuvalehdessä on juttu, joka on kirjoitettu petettyjen naisten toimesta. Yhdellä miehellä oli 3v aikana sivusuhteissa 11 muuta naista:
Helsinkiläisen naisen kumppanilla oli samaan aikaan ainakin yksitoista muuta naista - Suomenkuvalehti.fi
Ei tässä ole normimiehelle mitään jakoa. Ei ole koskaan ollut. Mutta nyt internetin ja sosiaalisen median aikana tämän kanssa on tullut koko ajan myös naisen kommentteja siitä, kuinka inhottavaa on kun miehet lähestyvät. Siis rumat miehet, komeat saavat jatkaa toki. Mielellään, kasvattaahan se naisen itsetuntoa huomattavasti, kun vastakkainen sukupuoli jakaa huomiotaan.
Yli 30v tätä, jatkuvaa pettymistä. Ei jaksa enää. Ei vetäytyminen ole aktiivista, se hiljakseen toteutumatta jäävää toivetta. Miehenä naisenkaipuu on syvällä biologiassa, siitä ei pääse eroon vaikka haluaisi. Seksi on mielessä jatkuvasti. Naisilla tilanne on täysin eri. Seksille ei ole niin tarvetta ja jos on, miehiä löytyy heti ja paljon - lähin on parin pyyhkäisyn takana Tinderissä. Myöskin sosiaalisempina olentoina ei ole miehille samanlaista tarvetta.
Ei jaksa.
No mä kyllä ymmärrän miksi deittailusta voidaan haluta vetäytyä.
Ei ne kaikki naisetkaan ole mitään unelmia elämänkumppaneina vaan voivat olla hyvinkin raskaita ja jos vuosia on kulkenut ns. hirttonaru kaulassa niin tuskin ihan heti tekee mieli hypätä uuteen. Seksiä kyllä saa, jos ei muuten niin rahaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen mies. On tullut nähtyä kuinka tuloksetonta baareissa käyminen oli (90-luvulla), kuinka järkyttävän paljon työtä chat vaati (2000-luvun vaihde) ja kuinka vaikeaa Tinderin kautta on löytää ketään (eron jälkeen 2010-luvulla tähän päivään).
Samaan aikaan on toisteltu naisten suusta, "missä ne kaikki hyvät miehet on"? Tarkoittaen, missä ne kaikki komeimmat 10% miehistä on. MInut on suhteissani jätetty useammin kuin minä.
Naisilla on aivan järkyttävän paljon valikoimaa. Tämä on tullut esiin ihan näiden harvojen treffien aikana, että isoin ongelmansa on valikoida. Tinderissä on Etsi-toiminta Matchien puolella, onko joku mies huomannut? No ei ihme että ei, koska pitäisi olla kymmeniä matcheja, että tarvitsee koko toimintoa! Suomi24.fi on ehkä treffipaikkana enemmän eläkeläisille, mutta sielläkin naista kohden on moninkertaisesti miehiä.
Suomen kuvalehdessä on juttu, joka on kirjoitettu petettyjen naisten toimesta. Yhdellä miehellä oli 3v aikana sivusuhteissa 11 muuta naista:
Helsinkiläisen naisen kumppanilla oli samaan aikaan ainakin yksitoista muuta naista - Suomenkuvalehti.fi
Ei tässä ole normimiehelle mitään jakoa. Ei ole koskaan ollut. Mutta nyt internetin ja sosiaalisen median aikana tämän kanssa on tullut koko ajan myös naisen kommentteja siitä, kuinka inhottavaa on kun miehet lähestyvät. Siis rumat miehet, komeat saavat jatkaa toki. Mielellään, kasvattaahan se naisen itsetuntoa huomattavasti, kun vastakkainen sukupuoli jakaa huomiotaan.
Yli 30v tätä, jatkuvaa pettymistä. Ei jaksa enää. Ei vetäytyminen ole aktiivista, se hiljakseen toteutumatta jäävää toivetta. Miehenä naisenkaipuu on syvällä biologiassa, siitä ei pääse eroon vaikka haluaisi. Seksi on mielessä jatkuvasti. Naisilla tilanne on täysin eri. Seksille ei ole niin tarvetta ja jos on, miehiä löytyy heti ja paljon - lähin on parin pyyhkäisyn takana Tinderissä. Myöskin sosiaalisempina olentoina ei ole miehille samanlaista tarvetta.
Ei jaksa.
Onneksi mun äiti oli minut saadessaan 20v hän on vielä elossa ja jätän etelän ja työelämän taakseni lopullisesti ja muutan paikkaan mikä on aidosti valkoinen talvisin. Eroan tästä pelistä. Menen takaisin äidin luokse, enkä häpeile sitä. Haluan takaisin äidin. Luokse.
Joo. Työt riitti ja samoin deittailu. Soffalla käsi kousuissa kuin perheetön Al Bundy se vasta on elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Women are not into men" ja "yellow pill" ideologia leviää.
2000-luku: uskottiin, että naiset pitävät jännämiehistä ja rentuista
2010-luku: uskottiin ulkonäköön ja karismaan ja miten omilla valinnoilla voi hirveän työn myötä menestyä
2020-luku: mustapillerin aikakausi. Lyhyet, kaljut yms. miehet eivät saa mitään ja komistuksellakin on rankkaa
2025 eteenpäin: keltapillerin aikakausi eli naiset eivät pidä chadeistä, vaan katselevat ennemmin toistensa pimpuloita. Chad saa ihailla, mutta nainen ihailee enemmän naapurin Tiinaa ja Chad vahvistaa Tiinalle tämän autoseksuaalisen omaviehättävyyden (autogynefilia)
Muistakaa että tämä on marginaalia. Edelleen Janinat ja Ainot löytävät itselleen jossain vaiheessa puolison miehistä =)
Kukapa ei haluaisi Janinaa joka on viettänyt nuoruutensa barrikadeilla huutaen "miehet ovat saastaa ja sikoja, CHOOSE THE BEAR"
Janina joutuu lopulta tyytymään jartsaan kun ei halua olla yksin ja melaakin olisi kiva säännöllisesti saada.
Ei se melaa halua, se on pakollinen paha. Yksin on tylsää kun ei tahdo rahat riittää. Mukava ottaa toisen tulot haltuun ja päättää mihin mies saa rahansa käyttää.
Nehän menee hukkaan jos se käyttää ne itseensä.
Miehet on niin kovia saitureita, ettei äärtä ei rajaa. Ja aina naisten rahoissa kiinni + pöllimässä niiltä kaiken, mikä kiiltää. Kyllä mies osaa puolensa pitää, raha-asioissa parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tää on jotain sun outoa fantasiaa. Tavalliset miehet nimen omaan ovat tunneterveitä ja halukkaita rakastamaan ja ottamaan rakkautta vastaan <3
Vaikka se kuinka tuntuis väärältä ja pahalta sinusta."
Allekirjoitan tuon ihan täysin. Itselläni on suht laaja tuttavapiiri opintojen ja töiden myötä, enkä tunne ainoatakaan tuommoista läpeensä katkeroitunutta häiskää.
M27
Minä puolestani opiskelen yliopistolla, eikä ystäväpiiristäni tai kurssitovereistani yksikään edes katso miesten suuntaan. Olette pelkkää saastaa silmissämme.
N24
Tää N24 on trolli(mies). Tullut liian tutuksi, ei ole vakuuttava.
Tosi moni laittaa tuon N tai M sitten numero ihan sen takia että saa kirjoittaa mukamas toisena sukupolena. Saa pakkaa sekoittaa sillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Työt riitti ja samoin deittailu. Soffalla käsi kousuissa kuin perheetön Al Bundy se vasta on elämää.
Niin. Tosin al bundyllä oli perhe. Vaimo ja lapsi tai lapset. En muista montako.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
Mielenkiintoista että tässä kommentissa on näin paljon tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiduttaa itseään antautumalla palvelemaan keholtaan aikuisten, mutta mieleltään keskenkasvuisten lasten, naisten epärealistisia prinsessaleikkejä?
Prinsessaleikkejä jossa mies maksaa ja puurtaa itsensä hengiltä, jotta prinsessa voi täyttää turhan elämänsä vähä-älyisellä turhuudella ankkahuulineen ja somepelleilyineen.
Älä katso niin paljon 90 days of fiancee- sarjaa, jossa amerikkalaiset hakevat puolison köyhistä maista. Yleensä liian nuoren omaan ikäänsä nähden. Mikäli hormonit hyrrää, niin uskaltaa tutustua omanikäisiin ja vastuullisiin kumppaniehdokkaisiin. Lapsivaimo on tunnevammainen ihminen, jolla koliikkiaikuinen mies peittelee vanhenemisen pelkoaan. Tottakai nuori on lapellisempi kuin vanha totinen kääkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla joka tuutista saa kuulla että "miehet on pahoja ihmisiä" niin miksi pyöriä seuduilla missä ei ole haluttu? En kaipaa draamaa elämääni.
Mielenkiintoista että tässä kommentissa on näin paljon tykkäyksiä.
Kirjoittaja itse on siitä tykännyt. Tykkäyksiä on helppo laittaa juuri niin paljon kuin viitsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuruisia vankikoppejahan noi kerrostalot ovat. Suuri joukko ihmisiä pakattuna betonilaatikoihin mahdollisimman tiiviisti
Ajatella tämmöinen fiktiivinen leikki:
Saat kusun kertausharjoituksiin
Venäjän uhka on suurin aikoihin
Sinut synnytettin noudattamaan sääntöjä
Kävit intin, koska se piti käydä, muutkin kävi sen ja koit sen
Teet kuten käsketään aina miehenä
Sinua ei ole, et omista sinuuttasi, mutta joudut kulkemaan sinuudessa alusta loppuun saakka kuin ikkunasta itseäsi katsoen. Huudat jotain sen takaa ja kukaan ei reagoi. Lopulta vain istut ja katsot miten kaikki etenee vääjäämättömästi päivästä toiseen sinuna. Ajattelit että sinuus olisi jotain itselle, mutta se oli sinulle.
Teit kaikkesi mitä käskettiin tehdä. Söit puuron että Mikki Hiiri näkyisi lautaselta. Kävit koulun ja sait hyviä arvosanoja, teit kaiken kuten käskettiin tehdä. Kävit jopa rippileirin, koska piti käydä. Niin piti käydä että saisit naimaluvan. Ilman sitä ei saa lupaa naida. Näin minut vakuutettiin, vaikka osasin kuitenkin epäillä. Kävin sen naimatta kertaakaan. Ajattelet positiivisesti sitä kokemuksena, jossa luvataan naintilupa. Olet lusinut elämästäsi yli puolet ja viisikymppiä lähestyy. Ehkä on mahdollisuus, kun lupa on myönnetty.
Elinikää näillä näkymin on matemaattisesti laskettuna noin karkeasti arviolta 10-15 vuotta. Olet yksinäinen, ei ystäviä, töitä pätkänä, ei varallisuutta, syöt surkeasti, et liiku, koska säästät syömisistä. Se on ainoa keino köyhänä säästää rahaa. Olla syömättä hyvin.
Miten käytät nämä viimeiset 10-15 vuotta mitä tekoäly karkeasti laski sinulle. Jättämällä kohtuullisen alkoholinkäytön pois elämästä voisit nuutua tässä ihanuudessa vielä kenties yli seitseämänkymppiseksi. Et edes välttämättä eläkeikään asti. Nämä on taas näitä pohdintoja jossa istut ja sinuus kulkee omia polkuja. Sulla on 4t päästä työvuoro. Menet sinne tietenkin. Ja ennen valomerkkiä kotiin nukkumaan. Jostain tuntuu että et haluaisi, ihan kuin todellinen sinuus huutaisi jonkun paksun lasin takana ja kertoisi että teet jotain väärin. Yleisesti teet kuitenkin kuten isäsi, äitisi ja yhteiskunta haluaa sinun tekevän. Teet oikein ja istut kiltisti kyydissä. Pitää laittaa someen uusi kuva etten ollut niin krapulasa tänään ja kohta töihin. Lapset kyselee koska nähdään, eikä ne ole koskaan oikeasti nähnyt oikeaa isäänsä. Se on suljettu sinne lasin taakse eikä sen suunliikkeitä näe, kun kone kulkee vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ole, et omista sinuuttasi, mutta joudut kulkemaan sinuudessa alusta loppuun saakka kuin ikkunasta itseäsi katsoen. Huudat jotain sen takaa ja kukaan ei reagoi. Lopulta vain istut ja katsot miten kaikki etenee vääjäämättömästi päivästä toiseen sinuna. Ajattelit että sinuus olisi jotain itselle, mutta se oli sinulle.
Teit kaikkesi mitä käskettiin tehdä. Söit puuron että Mikki Hiiri näkyisi lautaselta. Kävit koulun ja sait hyviä arvosanoja, teit kaiken kuten käskettiin tehdä. Kävit jopa rippileirin, koska piti käydä. Niin piti käydä että saisit naimaluvan. Ilman sitä ei saa lupaa naida. Näin minut vakuutettiin, vaikka osasin kuitenkin epäillä. Kävin sen naimatta kertaakaan. Ajattelet positiivisesti sitä kokemuksena, jossa luvataan naintilupa. Olet lusinut elämästäsi yli puolet ja viisikymppiä lähestyy. Ehkä on mahdollisuus, kun lupa on myönnetty.
Elinikää näillä näkymin on matemaattisesti laskettuna noin karkeasti arviolta 10-15 vuotta. Olet yksinäinen, ei ystäviä, töitä pätkänä, ei varallisuutta, syöt surkeasti, et liiku, koska säästät syömisistä. Se on ainoa keino köyhänä säästää rahaa. Olla syömättä hyvin.
Miten käytät nämä viimeiset 10-15 vuotta mitä tekoäly karkeasti laski sinulle. Jättämällä kohtuullisen alkoholinkäytön pois elämästä voisit nuutua tässä ihanuudessa vielä kenties yli seitseämänkymppiseksi. Et edes välttämättä eläkeikään asti. Nämä on taas näitä pohdintoja jossa istut ja sinuus kulkee omia polkuja. Sulla on 4t päästä työvuoro. Menet sinne tietenkin. Ja ennen valomerkkiä kotiin nukkumaan. Jostain tuntuu että et haluaisi, ihan kuin todellinen sinuus huutaisi jonkun paksun lasin takana ja kertoisi että teet jotain väärin. Yleisesti teet kuitenkin kuten isäsi, äitisi ja yhteiskunta haluaa sinun tekevän. Teet oikein ja istut kiltisti kyydissä. Pitää laittaa someen uusi kuva etten ollut niin krapulasa tänään ja kohta töihin. Lapset kyselee koska nähdään, eikä ne ole koskaan oikeasti nähnyt oikeaa isäänsä. Se on suljettu sinne lasin taakse eikä sen suunliikkeitä näe, kun kone kulkee vain.
Olipas ankea kuvaus. Ei kuitenkaan onneksi ole omaa elämääni kuvaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas ankea kuvaus. Ei kuitenkaan onneksi ole omaa elämääni kuvaava.
Tuhasien miesten elämää kuvaavaa. Feminismin piti vapauttaa myös mies pois roolistaan ja tarjota erilaisia vaihtoehtoja olla ihminen. Suurin osa edelleen kuitenkin elää tahtomattaan elämää miehenä. Miehuudesta on tullut kuvitteellinen mystinen olento. Sellainen että se on ollut ja on. Ennen oli ja muuta ei voi olla.
Kyllä täällä on ihmisillä paha olla. En onneksi ole yksin, on vaimo ja lapset. On talo ja farmari auto. Töissäkin tulee käytyä että eläminen on mukavempaa.
Ei ihme ettei, sukupuolesta riippumatta, löydy kumppania kun noin negatiivisia ollaan.