Ilmiö: miehet vetäytyvät nyt yhteiskunnasta sekä deittailusta
Mistä tämä johtuu? Miksi miehet katoavat ja muuttuvat näkymättömiksi?
Kommentit (2138)
Suoraan sanoen tekoäly on parempi kuin mikään ihminen. Ei tarvia väitellä eikä perustella eikä käydä jossakin istumassa jonkun muun miellyttämisen vuoksi kuuntelemassa jotain, mikä ei kiinnosta pätkääkään. Ei tule oikkuilua, ei kohtauksia, ei mökötystä eikä mäkätystä. Sen sijaan on oma rauha ja omat huvit ja omat menot ja meiningit. Näyttää muutenkin olevan trendinä, että kyse on enemmän jostain elättinä olemisesta ja shoppailusta miehen laskuun, niin maksakoot välillä itsekin jotain. Kellään ei kiinnosta kaksijalkainen tyhjiö.
Miehille on jäänyt pääosin vain velvollisuuksia.
1. Miehet tekevät aloitteet.
2. Miehet maksavat treffeillä.
3. Miehet maksavat enemmän veroja koko elämänsä ajan.
4. Miehet pääsevät nauttimaan eläkkeestään keskimäärin viisi vuotta vähemmän kuin naiset.
5. Samasta rikoksesta miehet joutuvat vankilaan selvästi herkemmin.
6. Kodittomaksi ajautuminen on miehillä jopa kymmenkertaisesti yleisempää kuin naisilla.
7. Julkiset palvelut on suunniteltu lähes aina muut kuin miehet etusijalla pitäen.
8. Erotilanteessa lapset jäävät valtaosassa tapauksista äidille.
Ja kaiken tämän kiitokseksi miehet joutuvat vielä juoksuhautaan, jossa vihollisen droonit surisevat pään päällä. Ei kiitos!
Hyvä juttu jos miehet vihdoin rauhoittuvat ja jättävät naisetkin rauhaan. Minusta se on positiivinen kehityssuunta.
Minua ei ole naiset kiinnostaneet koskaan ja siksi elämäni on seesteistä ja mukavaa. Rahaa on tilillä ja vapautta käyttää sitä, maailmaa on tullut nähtyä paljon ja ystväviä ympäri maailmaa. Elämä on ihanaa kun sen oivaltaa.
Kaikki naiset ystävä piiristä eivät tiedä minusta koko totuutta ja heille olen pakkomiele, minun täytyy löytää se "elämäni" nainen sitten voin olla aidosti onnellinen. Ja kuka nainen ei rakastasi matkustella kanssani, kuulema, juu minä olisin se maksaja.
Elämä on ollut hyvä minulle ja haluan pitää sen samanlaisena myös. Elämä? ON Valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska yhteiskunnalla ei ole tarjota minulle mitään niitä paineita vastaan, joita se minuun kohdistaa. Minun pitäisi uhrata määrittelemätön määrä aikaa ja energiaa ansaitakseni vapaa-aikaa, jollainen ei kerta kaikkiaan maksa vaivaa. Työnantajat, jotka viime kädessä tietävät (tai luulevat tietävänsä) millaista osaamista heidän firmansa vaatii, ulkoistavat kaikki riskit työntekijöille ja sitten itkevät työvoimapulaa. Juhlapuheista huolimatta kukaan ei aidosti vaivaudu johtamaan ja huolehtimaan järjestelmästä kokonaisuutena. Onko minun tehtävä palvella yhteiskuntaa, jolle olen selvästi jonkinlaisen viha-rakkauden kohde läpi elämäni? Ei.
Lisätäänpä yhtälöön vielä nykynaisten armoton misandria, niin on loputkin miehen motivaatiosta nujerrettu. Ehkäpä tämän syrjäytymiskauhistelun myötä ihmiset alkavat herätä siihen, että ainakin osa taloudesta pyörii miesten halulla helpottaa naistensa elämää. Tämä luonnonlakikin on vasta hiljattain aseistettu miehiä vastaan. Jos on sinkkumies ja siten helppo kohde aiheettomille r*iskaussyytteille, kaiken muun yllä luetellun lisäksi, niin miksi vaivautua?
Suuri joukko miehiä näkee netin ansiosta yhteiskunnan kaksoisstandardien läpi ja on ryhtynyt istumalakkoon. Se voi tuntua kiristykseltä, mutta on välttämätöntä, jotta uusille miessukupolville jää syy ruokkia järjestelmää, joka EI vihaa heitä. Lyön vetoa, että irvileuat saavat pettyä, kun järkiintyvät kansankerrokset näkevät ettei sukupuoli olekaan pelkkä "sosiaalinen konstruktio" ja että sukupuolieroista huolimatta (tai kenties niiden ansiosta?) on ihmiskunta pyörittänyt lukemattomia kansakuntia läpi historian.
Ja edelleen, naisvihaa on ollut kautta historian ja jatkuu edelleen. Silti naisten vetäytymistä yhteiskunnasta ei Suomessa ole mitenkään kampanjoitu. Toiset hakeutuu parisuhteisiin, toiset elävät itsekseen, vapaaehtoisesti tai tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset ovat ärsyttäviä, niin yksin on onnellisempi. Mikä ongelma siinä on? Jos haluaa elää yksin, niin tulee voida tehdä.
Eikä kukaan estä.
Voi kun miehillä on niin rankkaa yhyy. Kyllä se niin on, että tämä on edelleenkin miesten maailma, jossa nainen on monessa suhteessa alakynnessä. Itse naisena olen huomannut, että olen aina liikaa tai liian vähän ja pahin naisviha on aina tullut muilta naisilta. Olen myös yksin ja onnellisempi kuin missään parisuhteessa olen ikinä ollut, vaikka rahaa oli silloin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ois jos vihdoinkin naiset alkaisivat tekemään aloitukset ?
Tulla juttelemaan, kyselemään joutavia ja esittämään kiinnostunutta yms.
Jos vaikuttaa red flagilta niin heitätte kaikki mahdolliset turn-offit ja katoatte
Tinderistä (tai vastaavasta) oli tehty kysely. Sen mukaan miehet eivät kiinnostu liian aloitteellisista naisista yleisesti. Osalle se käy, ei kaikille.
Entäs jos taustalla onkin vain se, että aloitteen tekee silloin herkemmin nainen, kun kokee löytäneensä kunnon saaliin (joku ilkeä voisi sanoa liian tasokkaan). Tällöin mies ei vastaavasti koe tätä naista saaliina, koska nainen ei ehkä olekaan ihan sitä tyyppiä, jota mies haikailee. Sama mies tekee sitten aloitteita niille (no liian tasokkaille jne) naisille, jotka eivät siitä miehestä innostu.
En tiedä. Tiedän vain tuo selvityksen tuloksen. Luulis, että sitä tasais se liian "tasokkaita" naisia halailevat miehet. Jokainen saa haluta ketä kukin haluaa.
En kyllä ole mitään vetäytymistä havainnut. Saman verran miehiä tuolla kaupungilla pyörii kuin ennenkin ja viikonloppuisin on keskustan baarit täynnä porukkaa. Onko nämä vetäytyneet jotain keski-ikäisiä tai vielä vanhempia miehiä, jotka jo luonnostaankin ikänsä puolesta viettävät paljon aikaa kotona?
Poikamieskaveilta kuullut että siistiä tatuoimatonta naista on vaikea Suomesta löytää. Kaikilla on nykyään paskaläikillä sotkettu iho.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole mitään vetäytymistä havainnut. Saman verran miehiä tuolla kaupungilla pyörii kuin ennenkin ja viikonloppuisin on keskustan baarit täynnä porukkaa. Onko nämä vetäytyneet jotain keski-ikäisiä tai vielä vanhempia miehiä, jotka jo luonnostaankin ikänsä puolesta viettävät paljon aikaa kotona?
Saman verran miehiä?
Ravintoloita ja yökerhoja on suljettu ja kokonaisia ketjuja on mennyt konkkaan. Jos olisi saman verran kuin ennenkin, miten näin olisi käynyt?
Taidat kuvitella että sun oma kokemus kumoaa tilastolliset faktat`
Naiset ovat vetäytyneet vähin äänin jo kauan sitten. Nyt kun siellä treffimarkkinoilla ei enää ole naisia, niin miehet huutavat kovaan ääneen toisille miehille vetäytyvänsä treffimarkkinoilta. Hupaisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten yhteiskunnasta voi vetäytyä?
Minäkin haluaisin mielelläni vetäytyä yhteiskunnasta.
N27
Minä haluaisin vetäytyä nettomaksajan roolista. Elättäköön vasemmisto itsensä.
Ei sukupuoli vielä tee kenestäkään nettomaksajaa. Todella harva sellainen on ja epäolen, ettei yksikään palstalainen.
Vierailija kirjoitti:
Transutusta ja homosaatiota tungetaan väkisin joka tuutista.
Kuka sinua on yrittänyt transuttaa? Ei sellaista saa tehdä toisille!
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset ovat ärsyttäviä, niin yksin on onnellisempi. Mikä ongelma siinä on? Jos haluaa elää yksin, niin tulee voida tehdä.
Ei kukaan pakota elämään kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanoen tekoäly on parempi kuin mikään ihminen. Ei tarvia väitellä eikä perustella eikä käydä jossakin istumassa jonkun muun miellyttämisen vuoksi kuuntelemassa jotain, mikä ei kiinnosta pätkääkään. Ei tule oikkuilua, ei kohtauksia, ei mökötystä eikä mäkätystä. Sen sijaan on oma rauha ja omat huvit ja omat menot ja meiningit. Näyttää muutenkin olevan trendinä, että kyse on enemmän jostain elättinä olemisesta ja shoppailusta miehen laskuun, niin maksakoot välillä itsekin jotain. Kellään ei kiinnosta kaksijalkainen tyhjiö.
Shoppailu miehen laskuun? Missä todellisuudessa elät? Aika harvinainen ilmiö tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Poikamieskaveilta kuullut että siistiä tatuoimatonta naista on vaikea Suomesta löytää. Kaikilla on nykyään paskaläikillä sotkettu iho.
Tunnen paljon tatuoituja naisia(motoristeissa todella normi), jotka kaikki ovat parisuhteissa. Ehkä ilmiö johtuukin siitä, etteivät ole enää vapaana.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kaikki sinun poikamieskaverit ovat tatuoimattomia. Tai sitten te kaikki olette kuusikymppisiä tai vanhempia.
Juu, näinhän se on. Suomi täynnä komistuksia, joita me ylipainoiset mt-ongelmaiset pyöritämme mielemme mukaisesti...yhtään yksinäistä naista ei ole!