Joka toinen suomalaisnainen on vyötärölihava
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet jotka ovat naimisissa aasialaisten naisten kanssa ovat siis vain tehneet hyväntekeväisyyttä? Naiset olisivat ilman suomalaisia miehiä pakotettuja prostituutioon?
Nämä naiset etsivät koko suvun elättäjää ja usein jättävät lapsensa kotimaahan. Lapsirakasta naista siis. Eron koitettua niistävät niin paljon kuin irti saavat. Saattavat jäädä ja jatkaa vanhaa "ammattiaan". Ehkä venäläisnainenkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä lapsia? Kohtulihakseen ei jumpat tehoa.
Itse olen hoikka, mutta huomannut tämän joillakin naisilla, joilla lapsia; kohtu ei ole vetäytynyt takaisin eli palautunut ennalleen, vaikka muuten ovat hoikkia.
Ei se mistään kohdusta johdu vaan vatsalihasten erkaumasta ja vatsan kudosten venymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka, mutta huomannut tämän joillakin naisilla, joilla lapsia; kohtu ei ole vetäytynyt takaisin eli palautunut ennalleen, vaikka muuten ovat hoikkia.Kyllä suomalaisnaisten vyötärölihavuus taitaa johtua jostain muusta kuin liian suurista lihaksista.
Ei ole kysymys vatsalihaksista, vaan kohdusta (lihas), joka ei ole raskauden jälkeen palautunut.
Juu siitähän se varmasti johtuu eikä tutkijat ole tätä tajunneet, kun teikätolvana on niitä fiksumpi. Voi jeesus mitä tekosyitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hoikka, mutta huomannut tämän joillakin naisilla, joilla lapsia; kohtu ei ole vetäytynyt takaisin eli palautunut ennalleen, vaikka muuten ovat hoikkia.Kyllä suomalaisnaisten vyötärölihavuus taitaa johtua jostain muusta kuin liian suurista lihaksista.
Ei ole kysymys vatsalihaksista, vaan kohdusta (lihas), joka ei ole raskauden jälkeen palautunut.
Juu siitähän se varmasti johtuu eikä tutkijat ole tätä tajunneet, kun teikätolvana on niitä fiksumpi. Voi jeesus mitä tekosyitä.
Kyse oli hoikista naisista. Monella hoikalla naisella on pieni vatsakumpu eikä sitä saa millään laihduttamisella pois. Kysymys on rakenteesta ja synnyttäneillä naisilla usein syynä on vatsalihasten erkauma.
sellasta se on nykyään, koita kestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000-luvun alussa oli vielä naiset hoikkia.
Niin minäkin. Olen 168 cm pitkä ja silloin painoin 55 kg.
Nyt painan 75 kg.
Sua ei lasketa. Jos olit silloin elossa ja noin pitkä, olet nyt heille liian vanha naiseksi.
Tässä hyvin näkee kuinka tyhmät miehet saavat kyllä pilkata naisia, mutta voi APUA jos vanhaa miestä arvostelee. Ego särkyy. Ja teksti katoaa sensuuriin.
Ja aika iso osa vähän enemmänkin kuin vyötärölihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt painan 75 kg.
Jep silloin joskus 190/80kg, nyt 100kg.
Ysärillä vielä kevyempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt painan 75 kg.
Sua ei lasketa. Jos olit silloin elossa ja noin pitkä, olet nyt heille liian vanha naiseksi.
Tässä hyvin näkee kuinka tyhmät miehet saavat kyllä pilkata naisia, mutta voi APUA jos vanhaa miestä arvostelee. Ego särkyy. Ja teksti katoaa sensuuriin.
Anteeksi? 😂
Väitätkö nyt siis että naisten ego on kestävää sorttia? Naisten, joille ei voi vastata rehellisesti puoliinkaan kysymyksistä koska se ego tuhoutuu jos se asu ei olekaan maailman hienoin.
Jotkut on läskipäitä, kuten ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö noin 30% on ylipainoisia naisista suomessa. Miesten lukema melkein sama.
Etkö ymmärrä, että vyötärölihava on eri sana kuin ylipainoinen? Luulisi jopa palstanaisen osaavan tuon verran suomea.
Etkö ymmärrä että lihavuuteen kuuluu myös vyötätölihavat ja 40% noista lihavista on vyötärölihavia.
Joka toinen nainen on vyötärölihava, mutta joka toinen nainen ei ole lihava. Millä naisen logiikalla sä nyt sönkötät ylipainoisista ja lihavista? Ethän sä itsekään pysy kärryillä siitä mitä länkytät.
30% on lihavia. Niistä 30% se 40% on vyötärölihavia. Ymmärrätkö?
Lihavuutta on muutakin kun pelkkää vyötärölihavuutta.
Vaikka on vyötärölihava, niin varmaan voi olla silti normaalipainoinen BMI:n mukaan.
Endometrioosi saa myös kohdun ja mahan pullottamaan. On hyvin yleistä ettei sitä naisilta hoideta tai hoidetaan vasta kun se on ollut 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mullakin oli syömishäiriö, kun ne oli sen ajan ihanne. Hoikka olin kyllä. Alipainoinen. Terve en.
Vierailija kirjoitti:
Kuten miehetkin. Varsinkin nuorissa miehissä on lihavia, löysiä lölleröitä.
Täyttä lihasta he ovat. Ei tarvitse kuin pientä kiinteytystä.
Vierailija kirjoitti:
Leveälanteisen vyötärönympärys voi olla suurempi kuin kapealanteisen vaikka pituus ja paino olisi samat. Nuo ruumiinosat kun liittyvät toisiinsa.
Itellä lantio on mallia korkea laatikko. Olen usein miettinyt että kun yläosasta saisi isot palat pois, niin kyllä vyötärö kapenisi. On se vyötärö toki vielä alle 90, mutta hoikka se ei ole koskaan ollut. Alipainossakin oli 72 cm
Vierailija kirjoitti:
Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen Nainen
Kiltit suomimiehet onkin niin ihanan atleettisia ja hoikkia.
Molempia sukupuolia halveeraavia aloituksia tulee tasaiseen tahtiin. Nyt tämä. Tee omasi miehiä halveeraava kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Mullakin oli syömishäiriö, kun ne oli sen ajan ihanne. Hoikka olin kyllä. Alipainoinen. Terve en.
Hoikkuus ja syömishäiriö on sama asia.
T:Läskitynnyri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse oli hoikista naisista. Monella hoikalla naisella on pieni vatsakumpu eikä sitä saa millään laihduttamisella pois. Kysymys on rakenteesta ja synnyttäneillä naisilla usein syynä on vatsalihasten erkauma.
Tutkijat ovat määrittäneet nämä raja-arvot ihan oikeiden naisten perusteella. Kaikki on jo huomioitu siinä 88 cm:n rajassa, joka on naisilla vyötärölihavuuden raja. Tiedän kyllä, että te palstanaiset rakastatte selitellä mustaa valkoiseksi ja keksiä tekosyitä, mutta älkää pitääkö meitä miehiä yhtä tyhminä kuin te itse olette.