Milloin naiset tajuavat, että miehiä ei kiinnosta naisen ura, status tai mihin kaikkeen nainen pystyy ilman miestä?
Nuo ovat täysin toisarvoisia juttuja. Paljon tärkeämpää on se tukeeko nainen miestä, onko lämmin ihminen ja tuoko suhteeseen feminiinistä pehmeyttä.
Tämä pätee varsinkin menestyneisiin, maskuliinisiin korkean tason miehiin.
Mies ei halua kilpailla naisen kanssa.
Kommentit (61)
Vanhemmat miehet kyllä arvostaa lompakkoa. Ihan kaikki. Oli varakas itse tai ei. Kai ne faktat elämässä alkaa sitten jo hallita ulkoisia seikkoja enemmän.
Itse elätän työtöntä miestäni ja hän lienee hyvinkin kiinni minussa, koska meillä on suhteellisen hyvä elintaso hänen pitkäaikaistyöttömyydestään huolimatta. Minulla on hyvä palkka, sijoituksia ja olen perinyt ihan mukavasti. Hän maksaa tämän taloudellisen mukavuuden takaisin olemalla "kotiherrani" eli minä en tee lainkaan kotitöitä. Meillä on aina siistiä, ruokaa pöydässä jne. Ja hän saa tuon pienen työttömyyskorvauksen, josta ostelee omia asioitaan ja lisäksi siirrän hänelle 900 Euroa ruokarahaa kuussa, josta ostelee meidän ruuat. Olemme tasavertaisia tästä rahajutusta huolimatta. Matkustelemme paljon, en soimaa miestä tilanteesta ja hän saa kaikkea itselleen siinä kuin minäkin. Tietysti joskus harmittelen tätä tilannetta mielessäni, mutta yritän ottaa tästä hyvät puolet ulos. Eli sen, että meillä on mukavaa keskenämme, meillä on taloudellisesti hyvä elämä edelleen ja minun elämäni työn ohessa on valtavan helppoa, kun ei tarvitse huolehtia omakotitalosta, ei ruokakauppakäynneistä yms. Oli sekin aika, kun painoin iltaisin kotitöitä, leikkasin nurmikkoa jne. Lapset oli pieniä ja kumpikin oltiin töissä kiinni.
Sain kerran pakit mieheltä kun kerroin olevani sihteeri. En kuulemma ollut tarpeeksi kunnianhimoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa todellisuudessa. Tohtorit pariutuvat tohtoreiden kanssa ja maisterit maistereiden. Hyvin monella DI-naisella on DI-mies. Voi olla, että miehille koulutuksen tasolla ei ole niin suurta merkitysta kuin naisille, mutta korkeasti koulutettu nainen kelpaa varsin hyvin korkeasti koulutetulle miehelle.
Kouluttamattomia miehiä palstalla on paljon, he väheksyvät naisten uraa, koska itse tuntevat silloin huonommuutta. Siitä on kyse, kun pitää kirjoitella, ettei naisten koulutus merkitse miehille mitään. Käytännössä siivooja - lääkäri -pariskunnat ovat todella harvinaisia, sillä koulutus kertoo samoista taustoista ja monesta parisuhteeseen vaikuttavasta asiasta, vaikkei koulutus sinänsä ole niin merkittävä. Ei naisillekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat miehet kyllä arvostaa lompakkoa. Ihan kaikki. Oli varakas itse tai ei. Kai ne faktat elämässä alkaa sitten jo hallita ulkoisia seikkoja enemmän.
Itse elätän työtöntä miestäni ja hän lienee hyvinkin kiinni minussa, koska meillä on suhteellisen hyvä elintaso hänen pitkäaikaistyöttömyydestään huolimatta. Minulla on hyvä palkka, sijoituksia ja olen perinyt ihan mukavasti. Hän maksaa tämän taloudellisen mukavuuden takaisin olemalla "kotiherrani" eli minä en tee lainkaan kotitöitä. Meillä on aina siistiä, ruokaa pöydässä jne. Ja hän saa tuon pienen työttömyyskorvauksen, josta ostelee omia asioitaan ja lisäksi siirrän hänelle 900 Euroa ruokarahaa kuussa, josta ostelee meidän ruuat. Olemme tasavertaisia tästä rahajutusta huolimatta. Matkustelemme paljon, en soimaa miestä tilanteesta ja hän saa kaikkea itselleen siinä kuin minäkin. Tietysti joskus harmittelen tätä tilannetta mielessäni, mutta yritän ottaa tästä hyvät puolet ulos. Eli sen, että meillä on mukavaa keskenämme, meillä on taloudellisesti hyvä elämä edelleen ja minun elämäni työn ohessa on valtavan helppoa, kun ei tarvitse huolehtia omakotitalosta, ei ruokakauppakäynneistä yms. Oli sekin aika, kun painoin iltaisin kotitöitä, leikkasin nurmikkoa jne. Lapset oli pieniä ja kumpikin oltiin töissä kiinni.
Vanhemmat miehet arvostaa lompakkoa? Puhutko jostain yli 70v?
No itse olen sellainen feminiininen, ystävällinen, iloinen, lempeä ja mukava nainen ja yksin olen saanut olla koko elämäni. Miehille olen kuin ilmaa ja näkymätön vaikka olen ihan siedettävän näköinenkin, varsinkin nuorempana. Aloitus täyttä puppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa todellisuudessa. Tohtorit pariutuvat tohtoreiden kanssa ja maisterit maistereiden. Hyvin monella DI-naisella on DI-mies. Voi olla, että miehille koulutuksen tasolla ei ole niin suurta merkitysta kuin naisille, mutta korkeasti koulutettu nainen kelpaa varsin hyvin korkeasti koulutetulle miehelle.
Kouluttamattomia miehiä palstalla on paljon, he väheksyvät naisten uraa, koska itse tuntevat silloin huonommuutta. Siitä on kyse, kun pitää kirjoitella, ettei naisten koulutus merkitse miehille mitään. Käytännössä siivooja - lääkäri -pariskunnat ovat todella harvinaisia, sillä koulutus kertoo samoista taustoista ja monesta parisuhteeseen vaikuttavasta asiasta, vaikkei koulutus sinänsä ole niin merkittävä. Ei naisillekaan.
Näinhän se on. Itsekin tunnen monia lääkäripariskuntia. Eikä ihme, sillä opiskeluelämä ja työpaikka ovat tyypillisiä paikkoja löytää puoliso. Monesti saman alan ihmisen kanssa kohtaa arvot, kunnianhimo ja kiinnostuksen kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla luuserimies.
Miksi ap kuvittelet, että meitä naisia kiinnostaa tuo, mitä sinä ajattelet?
Milloin miehet tajuavat, että naisia ei kiinnosta, mitä miehet heistä haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan kouluttamattomat miehet ja sellaisen miehet, joilla on hyvin hauras ego vähättelevät naisen uratavoitteita.
"Tämä pätee varsinkin menestyneisiin, maskuliinisiin korkean tason miehiin. "
Kuinka paljon sellaisia oikeasti on?
Vierailija kirjoitti:
Eikä useimpia naisiakaan kiinnosta miehen ura, status, omaisuus ja mihin mies pystyy ilman naista. Useimpia naisia kiinnostaa miehessä hänen taidot pärjätä arjessa ja kantaa vastuuta elämästään, korkea moraali ja empatiakyky.
Millaisten miesten kanssa olet tekemisissä jos he eivät pärjää arjessa?
Ap, ketään ei kiinnosta sun ulinat, paitsi säälimielessä. Sä oot säälittävä esitys mieheksi, elikä turhamulkku.
Ap:n ydinviesti: En saa pillua. Antakaa pillua.
Vastaus: Ei tipu.
Minkä olen tehnyt, olen tehnyt itseni vuoksi ja lasteni puolesta. Ja ap:n kaltaisilla nysväkkeillä ei ole mitään tekemistä minun elämässäni eikä toivottavasti lastenikaan elämässä.
Tällainen ajatus tarkoittaa usein sitä, että naisella ei saisi olla uraa ja statusta, ei ainakaan korkeampaa statusta kuin miehellä. Miestä todellakin kiinnostaa. Ihan sama, miten nainen käyttäytyy, tai miltä näyttää, DI-nainen on epänaisellinen uratykki, jos mies on asentaja.
Nainen, joka on hyvännäköinen ja jonka status on mahdollisimman korkea, mutta ei korkeampi kuin miehen, sitä vastoin nostaa miehen statusta enemmän kuin pelkästään hyvännäköinen nainen.
Olen aina pohtinut sitä, miksi netissä aina väitetään jotain, mikä ei ole ollenkaan totta ja millä ei ole mitään pohjaa tosielämässä. Sitten ymmärsin, että aloittajan väittämässä on kyse siitä, että netissä on monia matalasti koulutettuja duunarimiehiä ja ehkä jopa työttömiä. Toki heidän mielestään naisen koulutuksella ei ole mitään väliä, koska he eivät muutenkaan saa naisia ja sellaiset miehet ovat enemmistönä nettikeskusteluissa. Korkeasti koulutetuilla ja akateemisillä miehillä on hyvin paljon väliä siitä minkälainen koulutus, ura, status naisella on, liiankin paljon. Heitä ei vaan nettikeskusteluissa näe, koska heillä on yleensä vaativa työ, kiirettä ja voi olla perhettäkin. Tällaisen johtopäätöksen minä olen tehnyt. N40
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran pakit mieheltä kun kerroin olevani sihteeri. En kuulemma ollut tarpeeksi kunnianhimoinen.
Väistit luodin! Että ottaa tuollaiset rahanpalvojat kupoliin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa sulla luuserimies.
Täh? Kultakimpale minusta, ottaisin :)
eri
Milloin inkkelit tajuavat, että naisia ei kiinnosta kiinnostaako miehiä?