Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin naiset tajuavat, että miehiä ei kiinnosta naisen ura, status tai mihin kaikkeen nainen pystyy ilman miestä?

Vierailija
01.05.2026 |

Nuo ovat täysin toisarvoisia juttuja. Paljon tärkeämpää on se tukeeko nainen miestä, onko lämmin ihminen ja tuoko suhteeseen feminiinistä pehmeyttä. 

Tämä pätee varsinkin menestyneisiin, maskuliinisiin korkean tason miehiin. 

Mies ei halua kilpailla naisen kanssa. 

Kommentit (321)

Vierailija
261/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, miehellä ei ole muuta mielessä kuin pillu, pillu pillu pillu. Sen takia paiskailevat vaikka liskoja. Saastaisia elukoita miehet.

Naisella on myös perse ja suu jotka tuovat naisen luonteeseen monipuolisuutta.

Vierailija
262/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, miehellä ei ole muuta mielessä kuin pillu, pillu pillu pillu. Sen takia paiskailevat vaikka liskoja. Saastaisia elukoita miehet.

En usko äitisi arvostavan tuota, kun kerrot sen hänelle tulevana äitienpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin miehet tajuavat, että naiset halua olla suhteessa vain tukijan asemassa? Siksi moni nainen valitsee mieluummin sinkkuuden

Nyt aiheutit pienen röhönaurun. Perinteisessä suhteessa nainen on keskipiste jota miehen tulee tukea ja palvoa.

Vierailija
264/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että onko äiti elämäsi tärkein ihminen 🥲 minun äitini on typerä akka joka pahoinpiteli minua lapsena. Ei ole puhelua tulossa hänelle äitienpäivänä.

Vierailija
265/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua, äiti ei arvosta 😂  naisten maailmankuvassa naiset ovat keskipiste tavalla tai toisella. 

Vierailija
266/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa vaikuttaa siltä, että yhä useampi nainen on hyvin ulkonäkökeskeinen ja muut asiat ovat sivuseikka?

Myös erilaisia kauneuskilpailuita järjestetään yhä enemmän ja enemmän, joten ulkoseen olemukseen ja "sopivaan käytökseen/rooliin" istuminen näyttää olevan kasvava ilmiö nuorten tyttöjen keskuudessa?

Vierailija
267/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisissa ei muuta hyvää ole :) olette ihmisinä toksisia, itsekeskeisiä persereikiä.

Ei kukaan pakota olemaan naisten seurassa. Oma valintasi.

Vierailija
268/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä halua tehdä vaikutusta mihinkään oman elämänsä alfamiehiin käymällä töissä tai kouluttautumalla, vaan turvaan sillä taloudellisen toimeentuloni. Joku internetin ryvettämä incel on aika huono tienaus eläköitymissuunnitelma.

Vierailija
269/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä akateemiset miehet ainakin haluavat että naisella on tutkinto, käy töissä jne. Opiskelin yliopistossa 2000-luvulla ja näin ainakin oli omassa laajassa akateemisessa tuttavapiirissäni. Myöskin kaikki tuntemani akateemiset miehet jotka ovat naimisissa ovat naimisissa akateemisen loppututkinnon omistavan naisen kanssa. Lopetin itse opinnot kesken ja menin vanhainkotiin töihin (ja ohessa myöhemmin opiskelin lähihoitajan ammatin), ja vaikka olin edelleen samassa kaveriporukassa, KUKAAN akateeminen mies ei enää huolinut mua. Sinkku olen vielä tänä päivänäkin koska kohtaamissani ei-akateemisissa miehissä ei ole ollut ketään joka kiinnostaisi. Sivistys ja tietynlainen hienostuneisuus vetoaa muhun sekä se ettei päihteile. Duunareissa sellaisia miehiä on Suomessa tosi vähän.

Onko olemassa vain akateemisia ja duunareita? Mitä ovat asiantuntijatyötä tekevät ei-akateemiset?

Eivät ole asiantuntijoita, korkeintaan siantuntijoita.

Vierailija
270/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä akateemiset miehet ainakin haluavat että naisella on tutkinto, käy töissä jne. Opiskelin yliopistossa 2000-luvulla ja näin ainakin oli omassa laajassa akateemisessa tuttavapiirissäni. Myöskin kaikki tuntemani akateemiset miehet jotka ovat naimisissa ovat naimisissa akateemisen loppututkinnon omistavan naisen kanssa. Lopetin itse opinnot kesken ja menin vanhainkotiin töihin (ja ohessa myöhemmin opiskelin lähihoitajan ammatin), ja vaikka olin edelleen samassa kaveriporukassa, KUKAAN akateeminen mies ei enää huolinut mua. Sinkku olen vielä tänä päivänäkin koska kohtaamissani ei-akateemisissa miehissä ei ole ollut ketään joka kiinnostaisi. Sivistys ja tietynlainen hienostuneisuus vetoaa muhun sekä se ettei päihteile. Duunareissa sellaisia miehiä on Suomessa tosi vähän.

Ehkä et riittänyt akateemisille miehille ulkoisesti?

Vierailija
271/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset miehet, jotka kokevat älykkään ja menestyneen naisen kilpailuksi. Nimenomaan ne miehet, jotka ovat itsekin itsevarmoja ja tavoittelevat omia unelmiaan, arvostavat naisessa näitä asioita. Tällaiset miehet näkevät kumppaninsa vahvuudet ja saavutukset inspiraationa, eivät uhkana. 

"Tavoittelevat omia unelmiaan" = tahtoo päteä ja todistella omaa arvoaan, epävarma

"Kunnianhimoinen" = tahtoo päteä ja todistella omaa arvoaan, itsekäs

Vierailija
272/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nämä asiat on naista itseään varten.

Miehelle taas sen naisen pitäisi riittää...

Uskomatonta kaksinaamaisuutta.

Vierailija
273/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä naisessa personaalisuus ei kiinnosta, hän ei ole tämmöistä naista ansaitsenutkaan. Miehet, ketkä oma alaarvoisuuttaa nostavat naisia kotinkoneidenä yleinkatseisesti omimaan, alentamaan, käskyttämään-  löytäkööt sitten itselle nämä alistuvan sortin kotimatraatsit. Oikea mies auttaa naista, ota huomion naisen uran, toteutuksen ihmisena, tarjoaa turvaa, kunnioitusta ja ota naista ihmisenä, ei lemmikkieläeimenä eikä kotinkoneena. Miehet, ketkä tämän suhtautumisen on itselle selväksi tehneet ja elävät sen mukaisesti, niille on lopulta luvassa henkinen, tunneperäinen, materiaalinen kuin myös fyysinen huvä olo. Muut sitten joutuvat kurseille ja maksavat omaisuuden, miten naisia iskettään

Eikä saa naisia edes sen jälkeen, koska omaarvon tunnetta omaavat naiset ei alentuu tapaamaan eläinten kehitystasolla olevaa vastaissukupuolta. Kunnon miehet etsivat just tämmöisiä naisia, mitä sinä tässä alaarvostat. Et tule tämmöisellä elämänasenteella koskaan saamaan kunnollista elänänkumppania. Naiset ovat myös ihmisiä. Sikiövaiheessa sukupuoli- tuleva mies tai nainen-  kehityy vasta myöhemmin, ettäs tiesit. Elikä alkumetreillä ollaan kaikki tasaarvoisia äidin kohdussa- sukupuolettomia.  Onko kukaan sinulle tätä opettanut? Miksi sitten korostat , että nainen on toisarvoinen?

Paistaako siellä Pietarissa aurinko? Kuuluuko droonien hyrinää taivaalta?

Vierailija
274/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista naiselta tulonhankintavelvollisuus ja hemmottele tätä niin saat pehmeän vaimon. Pakota nainen raatamaan ja taistelemaan liike-elämässä, saat kovan vaimon. Älä itke jos et itse tee omaa osuuttasi

Vierailija
275/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miestä naisessa personaalisuus ei kiinnosta, hän ei ole tämmöistä naista ansaitsenutkaan. Miehet, ketkä oma alaarvoisuuttaa nostavat naisia kotinkoneidenä yleinkatseisesti omimaan, alentamaan, käskyttämään-  löytäkööt sitten itselle nämä alistuvan sortin kotimatraatsit. Oikea mies auttaa naista, ota huomion naisen uran, toteutuksen ihmisena, tarjoaa turvaa, kunnioitusta ja ota naista ihmisenä, ei lemmikkieläeimenä eikä kotinkoneena. Miehet, ketkä tämän suhtautumisen on itselle selväksi tehneet ja elävät sen mukaisesti, niille on lopulta luvassa henkinen, tunneperäinen, materiaalinen kuin myös fyysinen huvä olo. Muut sitten joutuvat kurseille ja maksavat omaisuuden, miten naisia iskettään

Eikä saa naisia edes sen jälkeen, koska omaarvon tunnetta omaavat naiset ei alentuu tapaamaan eläinten kehitystasolla olevaa vastaissukupuolta. Kunnon miehet etsivat just tämmöisiä naisia, mitä sinä tässä alaarvostat. Et tule tämmöisellä elämänasenteella koskaan saamaan kunnollista elänänkumppania. Naiset ovat myös ihmisiä. Sikiövaiheessa sukupuoli- tuleva mies tai nainen-  kehityy vasta myöhemmin, ettäs tiesit. Elikä alkumetreillä ollaan kaikki tasaarvoisia äidin kohdussa- sukupuolettomia.  Onko kukaan sinulle tätä opettanut? Miksi sitten korostat , että nainen on toisarvoinen?

Paistaako siellä Pietarissa aurinko? Kuuluuko droonien hyrinää taivaalta?

Älä jaksa. Suomalaiset naiset ovat viisastuneet eivätkä suostu paskadiileihin elukoiden kanssa.

Vierailija
276/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa vaikuttaa siltä, että yhä useampi nainen on hyvin ulkonäkökeskeinen ja muut asiat ovat sivuseikka?

Myös erilaisia kauneuskilpailuita järjestetään yhä enemmän ja enemmän, joten ulkoseen olemukseen ja "sopivaan käytökseen/rooliin" istuminen näyttää olevan kasvava ilmiö nuorten tyttöjen keskuudessa?

Tää kertoo vain siitä, että sä seuraat ulkonäkökeskeisiä naisia. Mä en juuri koskaan näe somessa kenenkään puhuvan ulkonäöstä tai postaavan selfieitä, koska en seuraa sen tyyppisiä ihmisiä.

Vierailija
277/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et riittänyt akateemisille miehille ulkoisesti?

Oletko nähnyt, minkä näköisiä naisia on suhteessa akateemisesti koulutettujen miesten kanssa? No, voin paljastaa, että ulkonäöllisesti niitä on todella laidasta laitaan. Että ei siitä jää kiinni, ellei tuo lainaamasi tyyppi näytä ihan ryysyläiseltä. Mutta tosiaan useimmat akateemisten miesten vaimot ja naisystävät on itsekin akateemisesti koulutettuja. -eri

Vierailija
278/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai mua kiinnostaa mitä nainen omalla ajallansa touhuaam mitä järkeä hommata naista jos se ja sen tekemiset ei kiinnosta?. :D

Kai osa porukkaa haluaa vaan suhteeseen, koska suhde "kuuluu olla". Ikävää niiden kannalta, jotka haksahtavat suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa kuvitellen, että hän oikeasti tykkää ja on kiinnostunut. Jokunen vuosi myöhemmin sitten riitaisa ero, kun tilanne on käynyt molemmille selväksi.

Vierailija
279/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa mihin mä pystyn ilman miestä. Ei tää elämä niin mee että joku prinssi tulee mut pelastaan. Ihan on ite pitänyt opetella vaikka miten poraan reiän seinään, elämä olisi aikamoista seisoskelua jos tässä pitäs odottaa jotain miestä tekeen asiat mun puolesta. Ja luulisin että tuleva mahdollinen mieheni arvostaa sitä että osaan asioita enkä ole ihan uusavuton kaikessa.

Vierailija
280/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta huonoitsetuntoiset miehet, jotka kokevat älykkään ja menestyneen naisen kilpailuksi. Nimenomaan ne miehet, jotka ovat itsekin itsevarmoja ja tavoittelevat omia unelmiaan, arvostavat naisessa näitä asioita. Tällaiset miehet näkevät kumppaninsa vahvuudet ja saavutukset inspiraationa, eivät uhkana. 

"Tavoittelevat omia unelmiaan" = tahtoo päteä ja todistella omaa arvoaan, epävarma

"Kunnianhimoinen" = tahtoo päteä ja todistella omaa arvoaan, itsekäs

Onko sulla unelmia?