Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin naiset tajuavat, että miehiä ei kiinnosta naisen ura, status tai mihin kaikkeen nainen pystyy ilman miestä?

Vierailija
01.05.2026 |

Nuo ovat täysin toisarvoisia juttuja. Paljon tärkeämpää on se tukeeko nainen miestä, onko lämmin ihminen ja tuoko suhteeseen feminiinistä pehmeyttä. 

Tämä pätee varsinkin menestyneisiin, maskuliinisiin korkean tason miehiin. 

Mies ei halua kilpailla naisen kanssa. 

Kommentit (321)

Vierailija
241/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kyllä akateemiset miehet ainakin haluavat että naisella on tutkinto, käy töissä jne. Opiskelin yliopistossa 2000-luvulla ja näin ainakin oli omassa laajassa akateemisessa tuttavapiirissäni. Myöskin kaikki tuntemani akateemiset miehet jotka ovat naimisissa ovat naimisissa akateemisen loppututkinnon omistavan naisen kanssa. Lopetin itse opinnot kesken ja menin vanhainkotiin töihin (ja ohessa myöhemmin opiskelin lähihoitajan ammatin), ja vaikka olin edelleen samassa kaveriporukassa, KUKAAN akateeminen mies ei enää huolinut mua. Sinkku olen vielä tänä päivänäkin koska kohtaamissani ei-akateemisissa miehissä ei ole ollut ketään joka kiinnostaisi. Sivistys ja tietynlainen hienostuneisuus vetoaa muhun sekä se ettei päihteile. Duunareissa sellaisia miehiä on Suomessa tosi vähän.

Onko olemassa vain akateemisia ja duunareita? Mitä ovat asiantuntijatyötä tekevät ei-akateemiset?

Vierailija
242/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta nämä asiat on naista itseään varten.

Ap:n pointtina varmaan oli, että joskus naiset yrittävät leveillä miehille noilla asioilla tai tehdä näihin vaikutuksen näillä. Mutta miehiä ei lainkaan kiinnosta. Samoin jotkut naiset luulevat, että juopottelusta ja kevytkenkäisyydestä huolimatta nainen voi saada hyvän miehen. Eipä toimi, vaikka miehen kohdalla moni nainen hyväksyisikin värikkään menneisyyden. Miehen ja naisen seksuaalisuus ovat kaksi hyvin erilaista asiaa.

Lue mitä ap kirjoitti, ei hän mitään leveilystä kirjoittanut, vaan rehellisen mielipiteensä naisten töistä ja urasta. Osaamme lukea, kirjoittaa ja laskea myös yhteen summaksi millainen mies on kyseessä. On noita varmaan jonkun verran miehissä, joilla on vaatimattomat taustat ja koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua kilpailla, koska saattaa hävitä. 

Vierailija
244/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehet tajuavat, että naiset halua olla suhteessa vain tukijan asemassa? Siksi moni nainen valitsee mieluummin sinkkuuden

Vierailija
245/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin tapa yrittää kompensoida miesten kyvyttömyyttä. Kun naisten kyvyt ylittää miesten kyvyt, miesten pitää jollain tavalla saada naiset alemmas. Tässä uutinen: kukaan ei halua miestä joka pelkää naisia.

Vierailija
246/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh tajuttu jo, sun kaltaisia miehiä löytyy ja ne vois vaan pysyä miesseurassaan kilpailemassa kerta se on joku hiton elämäntehtävä

Kuulostat ihan mun exältä ja sellasta ihmistä ei kestä kukaan (ei edes sen äiti)

Vierailija
247/321 |
04.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä elä elämääni miellyttääkseni ketään miestä. Lapsia olisin voinut harkinnut, jos olisin kohdannut miehen, joka oma-aloitteisesti olisi halunnut jakaa kaikki lasten- ja kodinhoitojutut noin suunnilleen tasan. Noh, nyt viihdyn sinkkuna kissojeni kanssa. N45

Vierailija
248/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niillä menestyneillä, korkeasti koulutetuilla miehillä sitten on melkein aina menestynyt, korkeasti koulutettu vaimo? 

Vierailija
249/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tajuttu kauan sitten, ettei ap:ta kiinnosta muu kuin lojuminen, norkoilu ja muniensa räplääminen. Ap ei kiinnosta ketään, paitsi tutkijoita nuorten miesten syrjäytymisen syitä selvitellessä. VEikkaan että hänen kohdallaan syy on matala älykkyys, perusluonteessa oleva pelkuruus ja laiskuus.

Vierailija
250/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ap tajuaa, ettei hänellä syrjäytyneenä idioottina ole puheoikeutta maailman kaikkien miesten puolesta? Tuskin myöskään idioottien puolesta, koska en ole kuullut mistään idioottien maailmanliitosta, jonka pj ap olisi.

Minä olen ylpeä vaimostani ja hänen taidoistaan ja saavutuksistaan. Tiedän, että hän on myös ylpeä minusta ja siitä, mitä olen saanut aikaan. Parisuhde, jossa ei lähtökohtaisesti arvosteta toista lainkaan, jää lyhyeksi ja tympeäksi hyväksikäyttösuhteeksi, jos pääsee koskaan alkamaankaan. yleensä syrjäytyneet miehet jätetän omaan arvottomuuteensa ja siksihän incel-ideologia nimenomaan on olemassa.

Ap, sinä hankit säälittäviä 15 sekunnin dopamiinibuusteja vihatrollauksella, ja kun dopamiini sitten hajoaa, sulla on entistä yksinäisempi ja masentuneempi olo. Itsensä voi tuhota monella tavalla ja sinun tapasi on ehkä se yleisin ja typerin. Heität hukkaan ainoan elämäsi. Vinkumisesi ei tue tavoitteitasi kasvaa sellaiseksi mieheksi kuin haluat.

M

Vierailija
251/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miestä voi kiinnostaa itse NAINEN ja mitä hän tekee, mistä on innostunut? Eli myös se ura ja tekeminen.

Onko siis naisen ainut rooli vain tukea, hemmotella ja ymmärtää miestä?

Minä ainakin olen kiinnostunut miehestä ihmisenä ja hänen urastaan myös.

Eikö toimi toisinpäin? Pitääkö miehen olla ainut keskipiste ja kaiken pyöriä hänen ympärillään.

- N42, menestynyt mutta myös hyvin femiininen, lämmin ja seksikäs 

Niinhän moni teistä omasta mielestään on, mutta miehet voivat olla täysin eri mieltä.

Vierailija
252/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, miehellä ei ole muuta mielessä kuin pillu, pillu pillu pillu. Sen takia paiskailevat vaikka liskoja. Saastaisia elukoita miehet.

Vierailija
253/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niillä menestyneillä, korkeasti koulutetuilla miehillä sitten on melkein aina menestynyt, korkeasti koulutettu vaimo? 

Pillu mikä pillu. Kunhan on, väkisin tai laillisesti.

Vierailija
254/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä useimpia naisiakaan kiinnosta miehen ura, status, omaisuus ja mihin mies pystyy ilman naista. Useimpia naisia kiinnostaa miehessä hänen taidot pärjätä arjessa ja kantaa vastuuta elämästään, korkea moraali ja empatiakyky. 

Hyvä vitsi 😂

Vierailija
255/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, miehellä ei ole muuta mielessä kuin pillu, pillu pillu pillu. Sen takia paiskailevat vaikka liskoja. Saastaisia elukoita miehet.

Koska naisissa ei muuta hyvää ole :) olette ihmisinä toksisia, itsekeskeisiä persereikiä.

Vierailija
256/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillu mikä pillu. Kunhan on, väkisin tai laillisesti.

Mutta kun sulla raukalla ei ole kummallakaan tavalla. Siksi pitää tulla heti aamusta kiukkuprovoilemaan vauvikselle.

Vierailija
257/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisissa ei muuta hyvää ole :) olette ihmisinä toksisia, itsekeskeisiä persereikiä.

Kaapista ulos ihan rohkeasti vaan. Usko pois, sinusta tulee onnellisempi niin.

Vierailija
258/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina te unohdatte meidät tissimiehet. AINA.

Vierailija
259/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ap tajuaa, ettei hänellä syrjäytyneenä idioottina ole puheoikeutta maailman kaikkien miesten puolesta? Tuskin myöskään idioottien puolesta, koska en ole kuullut mistään idioottien maailmanliitosta, jonka pj ap olisi.

Minä olen ylpeä vaimostani ja hänen taidoistaan ja saavutuksistaan. Tiedän, että hän on myös ylpeä minusta ja siitä, mitä olen saanut aikaan. Parisuhde, jossa ei lähtökohtaisesti arvosteta toista lainkaan, jää lyhyeksi ja tympeäksi hyväksikäyttösuhteeksi, jos pääsee koskaan alkamaankaan. yleensä syrjäytyneet miehet jätetän omaan arvottomuuteensa ja siksihän incel-ideologia nimenomaan on olemassa.

Ap, sinä hankit säälittäviä 15 sekunnin dopamiinibuusteja vihatrollauksella, ja kun dopamiini sitten hajoaa, sulla on entistä yksinäisempi ja masentuneempi olo. Itsensä voi tuhota monella tavalla ja sinun tapasi on ehkä se yleisin ja typerin. Heität hukkaan ainoan elämäsi. Vinkumisesi ei tue tavoitteitasi kasvaa sellaiseksi mieheksi kuin haluat.

M

Miksi esität Miestä? Olet joko nainen tai "mies". 

Vierailija
260/321 |
05.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua kilpailla, koska saattaa hävitä. 

Ehkä saattaa myös vaikuttaa, ettei palkintona ole mitään.

Play stupid games win stupid prizes...