Työtön huomioithan että vappu ei ole sinun juhlasi
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ovat kusta ja paskaa
Mitä se nolo kakara mokeltaa? 🤣🤣
Osuiko kohalle vai miksi moinen reaktio?
Vierailija kirjoitti:
Sulla kusi ja paska ovat korviesi välissä.
Mulla onkin työttömänä joka päivä juhlaa.
Hyvää vappua sinulle ap eli Klara Vappen med kranavatten. En toki ole ruotsinkielinen, mutta aurinkoista kevään alkua kaikille.
Olen vuokratyövoimana, ja tyttäreni tekee alustataloustöitä yrittäjänä, saammeko me juhlia vappua?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö
Olen lukion käynyt eli se on myös minunkin juhla vaikka työtön olenkin! Onkos Sulla ylioppilaslakkia?
Ap kuvittelee olevansa valtakunnankansleri. Ei kannata lietsoa hänen harhojaan vastaamalla.
Yhteiskunnan häpeä, että työtä haluaville ei ole työtä tarjolla ja työttömiä kyykytetään. Ennen vanhaan vappumarsseilla olisi pidetty meteliä työttömien puolesta.
Vappu on työläisten juhla, ei vapun aikaan töissä olevien juhla.
Vietän jouluakin vaikka olen täysi ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pääset pian viemäristä alas kaltaistesi joukkoon. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esi-isäni keksivät kyseisen juhlan, joten juhla on enemmän minun kuin sinun ap. Mieti kenen kättä puret.
T: Tuntematon
Esi-isäsi tekivät muutakin mistä kannattaa olla ylpeä. Oletko sinä tehnyt mitään sellaista? Tee omat tekosi äläkä loisi muiden siivellä.
Itse asiassa tässä on enemmän totuutta kuin luulisi. Suomalaisetkin kehuvat ja muistelevat entisaikojen tekoja, kun nykyään ei ole tehty juuri mitään mikä jäisi positiivisella tavalla historiankirjoihin. Ei ole Sibeliusta, A.I.Virtasta, Waltaria jne. Poissa ovat menestyneet rallikuskit mallia 80 ja 90 luku. Missä ovat uudet Nykäset ja Paavo Nurmet?
Ei niitä ole. Kehutaan miten oltiin jotain eikä kehutan mitä tehdään juuri nyt.
Otan juhlat miten otan riippumatta olenko työssäkäyvä vai en.
En ole erityisemmin ollut vappuihmimrn koskaan muuta kun ilmapallot tuli aina hankittua kun lapset pieniä
Vierailija kirjoitti:
Myös ylioppilaiden eli opiskelijoiden eli sivistyneistön eli mun.
Sivistyneistön?
en juhlinut vappua kun opiskelin, en työelämässä enkä nyt kun olen työttömänä. evvk.
Mitä se nolo kakara mokeltaa? 🤣🤣