Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu eroa vasta tekevän miehen kanssa

Vierailija
01.05.2026 |

Olen itse eronnut pari vuotta sitten. Vuoroviikkoelämä pyörii kivasti. Joka toinen viikko keskitys lapsiin (yläkouluikäisiä) ja  teen vähän vähemmän töitä, joka toinen viikko teen vähän enemmän töitä, harrastan ja tapaan ystäviä jne.

Kaipaan kyllä seuraa koti-iltoihin, mutta en ole lähtenyt deittialustoille, kun tuntuu pöljältä ajatus, että jos joku ehdottaisi treffejä, niin mulla olis tarjota joku 1 ilta jostain 2-3 viikon päästä aikaehdotukseksi, jolloin sopis. Ja muutenkin tuntuu kamalan vaivaalloiselta alkaa laittautua treffeille, jos ei edes tiedä, onko kiinnostunut tyypistä. Siis nettitreffeillähän pitäis vaan mennä pienellä kynnyksellä kattomaan synkkaako livenä yhtään, ja se ei nyt tässä elämäntilanteessa oo ihan helppo järjestää.

Noh, nyt tapasin ihan sattumalta kiinnostavan miehen, joka pyysi treffeille. Oli kivat treffit, mutta heti löytyi se redflag, tyyppi on vasta tekemässä eroa. Talo vasta laitettu myyntiin ja myyminenhän voi kestää vaikka vuoden tai pari. Asuu siis vielä saman katon alla vaimon ja lasten kanssa. Sanoo sitä kulissiavioliitoksi.

Mies on kiva, mutta jos olisin jossain deittialustalla valikoimassa, en edes harkitsisi, vaan sanoisin, että palataan asiaan, kun asutte erillään. Nyt kun mun oma tilanne on, että en sinne deittialustalle asti ole edes päässyt vielä, niin harkitsen…

Mitä sä tekisit?

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että vaimon limat kuivuvat vielä vehkeen varressa, kun tulee sinulle lirkuttamaan. Älkää uskoko näitä naiset. Ikinä.

Vierailija
162/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et deittialustalle harkitsisi, älä harkitse nytkään. Ei se että saat sydänsuruja näkemättä itse vaivaa tee niistä helpompia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kerran etsii vain kevyttä suhdetta, eikä mitään ihastusta tähän treffimieheen ole, niin miksei suosiolla treffaile nyt niitä vapaita. Tuollaiseen kevyempään hupiin varsinkin, uskoisin miehiä kyllä löytyvän.

Se voisi olla hauskempaakin. Tuollaisen ukkomiehen kanssa jämähtää vaan kotiin kun missään ei jakseta muutenkaan käydä ja pelätään kiinnijäämistä.

Vierailija
164/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on vasta eronnut niin on riski, että sinusta tulee laastari ja miehellä on hommat vielä kesken exän kanssa. Itse aloin seurustella miehen kanssa, joka oli vasta "eronnut". Totuus oli, että oli vieläkin exän kanssa tekemisissä ja pyöritti montaa naista. Ei ollut todellakaan vielä valmis uuteen suhteeseen. Siitä tuli sitten situationship, eli nuo ihan äskettäin eronneet miehet ovat isolla todennäköisyydellä tilanne miehiä. 

Vierailija
165/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti valehtelee ja olet hänelle vain pettämisen väline. Ehdota että meette yhdessä puhumaan sen vaimolle tulevasta kuten aikuiset, ei oo keltään pois, ja jos ei suostu niin poikki. 🤣

Miksi sille vaimolle pitää mennä puhumaan? Jos mulle olisi noin tultu puhumaan, niin olisin pitänyt molempia ihan hulluna. 

Miksi ei voisi? Jos pelkkä kulissiliitto kuten mies kertoo ja ero tulossa ja talo myynnissä niin miksei siitä voisi aikuiset ihmiset keskenään sopia että miten omaisuus ositetaan, miten lapset hoidetaan, voisiko mies muuttaa pois jo nyt. Kyllähän se on sen uuden naisenkin asia. Mutta juju onkin siinä että mies joka vain pettää eikä ole aikeissakaan erota tai ainakaan kertonut aikeistaan vaimolleen, ei missään nimessä halua vaimon ja uuden välille mitään kontaktia. Jos ero tapahtuisi oikeasti normaaleissa merkeissä ja kyseessä olisi tosiaan pelkkä kulissiliitto vailla tunteita, ei sillä vaimollakaan olisi miehestä mitään pahaa sanottavaa uudelle. Riski on se että totuus miehestä paljastuu sekä vaimolle että uudelle, ja molemmat lähtee lätkimään.

Miksi sen uuden kumppanin kanssa pitäisi puhua yhtään mitään. Ero hoidetaan puolison kanssa.

Siksi että tietää onko mies oikeasti eroamassa ja tietääkö vaimo. Selvästi tälle on tarvetta. :D

Vierailija
166/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti valehtelee ja olet hänelle vain pettämisen väline. Ehdota että meette yhdessä puhumaan sen vaimolle tulevasta kuten aikuiset, ei oo keltään pois, ja jos ei suostu niin poikki. 🤣

Miksi sille vaimolle pitää mennä puhumaan? Jos mulle olisi noin tultu puhumaan, niin olisin pitänyt molempia ihan hulluna. 

Miksi ei voisi? Jos pelkkä kulissiliitto kuten mies kertoo ja ero tulossa ja talo myynnissä niin miksei siitä voisi aikuiset ihmiset keskenään sopia että miten omaisuus ositetaan, miten lapset hoidetaan, voisiko mies muuttaa pois jo nyt. Kyllähän se on sen uuden naisenkin asia. Mutta juju onkin siinä että mies joka vain pettää eikä ole aikeissakaan erota tai ainakaan kertonut aikeistaan vaimolleen, ei missään nimessä halua vaimon ja uuden välille mitään kontaktia. Jos ero tapahtuisi oikeasti normaaleissa merkeissä ja kyseessä olisi tosiaan pelkkä kulissiliitto vailla tunteita, ei sillä vaimollakaan olisi miehestä mitään pahaa sanottavaa uudelle. Riski on se että totuus miehestä paljastuu sekä vaimolle että uudelle, ja molemmat lähtee lätkimään.

Jos takana on vasta pari tapaamista eikä ihan ole edes varma sovitaanko seuraavaa, ei kukaan täyspäinen lähde exään ja lapsiin tutustumaan ja asumisjärjestelyjä tekemään. 

Vierailija
167/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itse tekemässä eroa, kun aloin seurustella miesystäväni kanssa. Eron laitoin heti vireille virallisesti ja myöhemmin muutin pois. 

Onko mies avioerohakemuksen tehnyt ja onko talo oikeasti myynnissä? Mieskö siis ei aio pois muuttaa ennen talon myyntiä? Se on redflag. 

Ollaan vasta 2 kertaa tavattu, eikä olla vielä keskusteltu kovin paljon, niin en ole vielä tentannut kunnolla. Aion kyllä kysyä avioerohakemukset ja talon myynti-ilmotuksenkin tsekata, jos jatkan hommaa niin pitkälle, että otan puheeksi. Nyt vasta ite miettimässä tässä, että lähdenkö kolmansille treffeille vai en.

Ehdottomasti on redflag, ja ei oo vielä ainakaan muuttamassa, kun myyvät vasta taloa. Mietin vaan, että mitä mä itse tästä haluan.

ap

Aiempien kommenttiesi perusteella sun aikonus on vain pitää hauskaa, eli käyttää hyväksi ja paneskella. Jos mies on liian kiva, lempata se. Kuten sanoit. Miksi siis kysellä mitään eropapereita tms?

Tuo toisen käyttäminen hyväksi pelkkään hauskanpitoon tuntuu minustakin tosi vastenmieliseltä ajatukselta. 

Asia on tietysti eri, jos kumpikin osapuoli tietää missä mennään eikä kuvittelekaan suhteen muuttuvan sen syvemmäksi. 

Vierailija
168/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos takana on vasta pari tapaamista eikä ihan ole edes varma sovitaanko seuraavaa, ei kukaan täyspäinen lähde exään ja lapsiin tutustumaan ja asumisjärjestelyjä tekemään. 

That’s the fucking point! Älkää naiset koskaan sekaantuko mieheen jolla on ero kesken tai "ero tulossa".

Vierailija
169/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti-iltoja ei ole varatun kanssa siis yhdessä. Älä sotkeennu tuollaiseen, siitä tulee murheita, turhautumista ja vitutusta. Ansaitset parempaa.

Vierailija
170/170 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

That’s the fucking point! Älkää naiset koskaan sekaantuko mieheen jolla on ero kesken tai "ero tulossa".

Ja miehet älkää koskaan lähtekö treffailemaan ennenkuin se ero on hoidettu alta pois niin henkisesti kuin käytännön järjestelyineenkin. Oikeasti.

Pettäjämiehet ei tietenkään tätä ohjetta kuuntele, koska he eivät halua erota, he haluavat pettää, ja "tuleva ero" on hyvä tekosyy mikäli se toinen nainen näkee miehen vaimonsa kanssa jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme