Ei rahaa ruokaan ja vappu yksin...Kiitos hallitus leikkauksista!!
Kommentit (54)
Minulla pitkäaikaistyöttömällä ei ole edes varaa omakotitaloon tai uudehkoon autoon.
Kiitos hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma vai vihaatko miehiä kuni sinulla ei ole miestä?
Miten liittyy apn huoliin tämä?
Siten että jos olisi miehen kanssa niin olisi ruokaa.
Mä voisin anyaa sulle senverran et saisit munkkia ja simaa. Mene kerjäämään. Suomi on pska valtio omilleen.
No miten se ny siihen yksin olemiseen vaikuttaa. Meneppäs muualle mussuttamaan siitä idioottimaisia änkytyksiäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus, leikkausten takia mun ei tarvitse enää maksaa niin paljon muiden elättämisestä.
Minkälainen suojatyöpaikka sellaisella muka "elättäjällä" on, jos vauva palstalla on aikaa ja energiaa haukkua työttömiä, valittaa elättämisestä.
Mun puolisoni tekee oikeita töitä eikä edes tiedä tämmöisestä valitus palstasta, ei olisi ikinä aikaakaan tämmöisillä roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?
Sen verran pitäisi ymmärtää että tämä on keskustelupalsta, ei rahankerjuu tai elämänhallinnan tukipalvelu. Ei voida mitenkään vaikuttaa aloittajan tilanteeseen vai mitä oikein haluaa.
En tiennytkään että hallitus hommaa ihmisille kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus, leikkausten takia mun ei tarvitse enää maksaa niin paljon muiden elättämisestä.
Minkälainen suojatyöpaikka sellaisella muka "elättäjällä" on, jos vauva palstalla on aikaa ja energiaa haukkua työttömiä, valittaa elättämisestä.
Mun puolisoni tekee oikeita töitä eikä edes tiedä tämmöisestä valitus palstasta, ei olisi ikinä aikaakaan tämmöisillä roikkua.
Pikkusen epäilen, että taitaa olla mielikuvituspuoliso. Tuskin on oikeaa puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ruma vai vihaatko miehiä kuni sinulla ei ole miestä?
Miten liittyy apn huoliin tämä?
Siten että jos olisi miehen kanssa niin olisi ruokaa.
Ei välttämättä jos se mies olisi peeaa.
Olen minäkin nuorena opiskelijana tuollaisen vapun viettänyt. Ei kyllä tullut mielen viereenkään ruveta siitä hallitusta syyttelemään. Äidille soitin ja äiti auttoi.
Just tuli palkka vapuksi. En mulla vappuun kyllä mene euroakaan enempää kuin muutenkaan.
Tai se 6€ meni lapsen vappupalloon.
Ulkona on hyvä sää, mene nauttimaan siitä. Ota kotoolta eväät mukaan ja mene luontoon kävelemään.
Eväidenkään ei tarvi olla mitkään ihmeelliset. Me tehdään paljon sitä, että pakataan päivällinen lasipurkkeihin ja lähdetään ulos syömään.
Onneksi omat vanhemmat opettivat, ettei hauskanpitoon tarvita rahaa ja että omastakin seurasta voi nauttia.
Ihan parasta on mennä ihan yksin sieni metsään. Sieniä tai marjoja ei nyt vielä löydy, mutta luonto on silti kaunis.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?
Hämmästyttävää ettet ole huomannut: 95% aloituksista on tahallista ärsyttämistä. Pointti on olla ärsyyntymättä, ja keksiä mahdollisimman sarkastisia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että inhoan näitä ei-rahaa-ruokaan aloituksia.
Sama ! Vai lieneekö ihan tahallista ärsyttämistä kun nämä jatkuvasti aiheina ?
Sen verran pitäisi ymmärtää että tämä on keskustelupalsta, ei rahankerjuu tai elämänhallinnan tukipalvelu. Ei voida mitenkään vaikuttaa aloittajan tilanteeseen vai mitä oikein haluaa.
Näin juuri eikä tämä edes ole oikea paikkka jatkuvaan rahat loppu Kela sitä Kela tätä Olen työtön ja menen ruokajakoon uli uli ja vali vali
Vierailija kirjoitti:
Näe nälkää ja kärsi. onneton ulisija.
Samaa mieltä. Aina ruikuttamassa täällä. Kaikki aina muiden syy. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä on hyöty avautua tästä anonyymillä palstalla ? Valita Riikalle tai Petterille !
Valita mieluummin vanhemmillesi, jotka eivät opettaneet sinulle vastuun kantamista ja koulunkäynnin tärkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallitus, leikkausten takia mun ei tarvitse enää maksaa niin paljon muiden elättämisestä.
Sama.
Nämä ei-rahaa-aloitukset on oikeasti vain kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Just tuli palkka vapuksi. En mulla vappuun kyllä mene euroakaan enempää kuin muutenkaan.
Tai se 6€ meni lapsen vappupalloon.
Ulkona on hyvä sää, mene nauttimaan siitä. Ota kotoolta eväät mukaan ja mene luontoon kävelemään.
Eväidenkään ei tarvi olla mitkään ihmeelliset. Me tehdään paljon sitä, että pakataan päivällinen lasipurkkeihin ja lähdetään ulos syömään.
Onneksi omat vanhemmat opettivat, ettei hauskanpitoon tarvita rahaa ja että omastakin seurasta voi nauttia.
Ihan parasta on mennä ihan yksin sieni metsään. Sieniä tai marjoja ei nyt vielä löydy, mutta luonto on silti kaunis.
N30
Kuulostat ihanakta naiselta. Mä tykkään. Löytäisinkin samanlaisen.
Niin, nyt kannattaa varata jätesäkkejä tai jos ei ole varaa ostaa niitä, niin vaikka pussilakana mukaan, kun lähtee aarrejahtiin. Siellä sitä suomalaista kultaa on joka paikka täynnä